Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Raisu

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 ... 8
61
Saben pojille tuota joskus ehdottelinkin että Honkkari voisi olla hyvä tuote myydä.

62
Kyosho / Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« : 25.08.11 - klo: 20.43 »
Ossin kasi on hyvä tulppa tuollekkin koneelle.

63
Polttisautot / Vs: Monsteria hankkimassa
« : 20.07.11 - klo: 17.30 »
On ollut uutena ostetut Hpi Savage X4.6 ss, Traxxas Revo 3.3 uusin malli ja Kyoshon Mad force kruiser.
Näistä huonoin on ollut Traxxas, voimaton ja varaosia meni, vaihteisto muovia. Hyvä oli ajaa koska aika truggymainen auto.
Savage kestävin mutta äänekkäin, korvat lukossa kun ajoi ohi ja lapset pelkäsi, pihalla ei oikein kehdannut ajella metelin takia.
Mad Force oli positiivinen yllätys, erittäin helppo kone käyttää, voimaa sopivasti ja oli oikeasti kestävä, aika "naulapäässä" ajoa meillä Madi sai mutta varaosia ei montaa tarvittu.
Alkuperäiset iskarit luovuttavat öljyt pihalle mutta korjattavissa helposti, tännekkin siitä kirjoitteli.
Madi myös monsterimaisin rakenteeltaan ja ajoltaan eli pomppii ja kaatuilee mutta on kyllä hauskakin...

Näistä jos olisi joku valittava niin Kyosho olisi taas valintani :wink:

64
Sähköautot / Vs: Axial Rock Racer "Wraith" tulossa
« : 31.05.11 - klo: 18.49 »
Yli 350e mutta alle 400e, mitään tarkkaa hintaa ei kerrottu vielä.

65
Sähköautot / Vs: Axial Rock Racer "Wraith" tulossa
« : 31.05.11 - klo: 14.48 »
RC- Sabelle soitin äsken varauksen autosta :wink: tarkaa ajankohtaa eivät osanneet sanoa koska autoja on saatavilla.

66
Sähköautot / Vs: Hobao Hyper 10 TT
« : 25.05.11 - klo: 21.16 »
Soitto Sabelle, sieltä olen itse ostanut mod 1:n 5mm akseliin sopivia pinjoneita.

67
Kyosho / Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« : 11.04.11 - klo: 16.42 »
Heh, autoa purkaessa projektia varten huomasin, että etuiskarit ovat kosteat vaikkei autoa ole edes käytetty...  :shocked: No paremmat iskarit tulossa  :grin:  Miten teillä on kestänyt auton laakerointi, talviajot jne?

Hyvinhän tuo on kestänyt, yksi ohjauspala takaa, ohjauslinkki, kori aivan palasina ja tietysti ne iskarien muovit.
Noin viisi litraa nyt ajettu "reikä päässä" eli autolle on annettu ihan kunnolla ilmaa ja kokeiltu mitä koivu ja muut puulaadut kestää pihalla, tietysti lumella on nyt eniten ajettu huonolla pidolla niin voimansiirto on päässyt siten helpolla.
Laakerit ovat kunnossa ja koneessa jopa alkuperäinen tulppa.

On ollut pari Savagea ja Revoakin niin aika samanlaisesti tämä on kestänyt, ehkä jopa enemmän kuin Revo 3.3 :shocked:


68
Kyosho / Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« : 08.04.11 - klo: 16.18 »
Infoa sen verran että 01.IF232.02 tulee lähiaikoina Kruiserin iskareihin, sis. 4kpl bladdereitä.

Ihan vielä ei kannata kysellä mutta kerron heti kun niitä on.

Olisivatpa vielä jotain kestävämpää gummia ettei ekalla hypyllä taas tyhjene kaksi iskaria...

69
Yleinen keskustelu / Vs: Paljonko meitä on Raumalla?
« : 06.04.11 - klo: 21.26 »
Ei ole siellä mattorataa, ulkonahan siellä ajellaan, savea on pohja ja 1/10 autoilla ja patterikasiakin on siellä kokeiltu.
Polttisten kanssa siellä ei saa ajella melun takia mutta sähköhärvelien kanssa ovat kaikki tervetulleita porukkaan.
raumrc.net on sivusto mitä kannattaa seurailla  :wink:

70
Kyosho / Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« : 27.03.11 - klo: 17.31 »
Pari tankillista tuli äsken ajettua ja taas jäi auto ehjäksi vaikka pelkkää hyppyä tuli ajettua lumipenkasta.
Nyt kun sai vähän pitoakin renkaiden alle niin keuliihan tuo helposti, katolleen hyppää kun pitoa riittää.

71
Kyosho / Vs: Kyosho VE sarjan autot
« : 27.03.11 - klo: 17.25 »
Noista orkkis iskareista hajoaa se "kumitutti" ja öljyt pääsevät pihalle, varaosana tuota ei erikseen vielä ainakaan saa mutta itse olen polkupyörän sisägummista tehnyt uudet tilalle ja nyt ovat öljyt taas sisällä pysyneet. Eihän ne varmasti samanlaisesti toimi mutta tälläiseen monsteriin ja minun ajotaidoille ihan riittävän hyvin.

72
Kyosho / Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« : 27.03.11 - klo: 10.10 »
Sisäänajamaan vaan, nyt ne hauskimmat ajokelit on. Kuumailmapuhaltimella ja rätillä/villasukalla pitää vaan motin lämpimänä ja mitä tuollaista RTR konetta niin kauheasti säälimään vaikka onkin ihan soiva peli :wink:.

73
Kyosho / Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« : 21.03.11 - klo: 18.52 »
Sohjoa lennätin ruiserilla tänään ja oli hauskaa, renkaat pitää merkillisen hyvin lumella ja tuo beetlen koppa on hyvä, se on niin korkea että kun auton kaatoi niin usein pyörähti kokonaan ympäri takaisin pyörilleen ja meno jatkui.
Ihmettelin ajon aikana että kuinkas se Kössi nyt noin huonosti käy kun röpötti ja sammuikin :shocked: korin poiston jälkeen syy selvisikin, ilmanputsari oli pudonnut kyydistä ja kurkussa oli kunnon lumikasa, auto väärinpäin ja kunnon ravistus, putsari kiinni kunnolla ja käymään, onneksi oli puhdasta lunta eikä mitään hiekan sekoitusta...surkea vehje kun ei lumella käy :wink:

74
Kyosho / Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« : 18.03.11 - klo: 22.52 »
Iskareistahan hajoaa ekaksi ne "tutit", itse tein sisägummista uudet tilalle ja öljyt pysyvät sisällä taas.
Eipä kyllä öljyjen poistumista huomannut muusta kuin että auto oli ihan öljyssä :wink:


75
Kyosho / Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« : 15.03.11 - klo: 23.10 »
Huono kuva, kamera ja kuvaaja :wink:
Luonnossa aika hauskan näköinen laitos ja kori itsessään on paljon tukevamman oloinen verraten alkuperäiseen, kestävyydestä en tiedä vielä...

76
Kyosho / Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« : 15.03.11 - klo: 22.53 »
Sabelta tuli tuo Pro-linen kupla koppa ja oli pidempään Revoon tarkoitettu.
Aika hyvin se mielestäni paikalle sopii, etutolpat laskin alimpiin ja takaa se jäi hiukan alas mutta näillä mennään.
Väri tuli Mastonin kilikali pullosta ja teippauksen hoiti 3,5 ja 7-vuotiaat tiimityöskentelynä.

Huonolla kamerakännykällä kuvattuna:

77
Kyosho / Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« : 14.03.11 - klo: 22.40 »
Ei ole tippunut kardaani vielä kertaakaan, kori tosin tippuu jo itsestään kun alkaa olemaan niin lahossa kunnossa jo, Pro-linen kupla koppa odottaa jo hyllyssä :wink:

78
Sähköautot / Vs: Hong Nor SCRT10 Short Course
« : 13.03.11 - klo: 22.46 »
Sanoivat (jotenkin näin että:) että jokin aikaa sitten he saivat Hong norin osia Ruotsista haalittuakkin mutta sikäläinen maahantuoja lopetti ko. merkin kanssa.

Luulisi Honkkarin olevan sellainen että jonkun sitä kannattaisi Suomessakin markkinoida, täältäkin CRT-5e ja SCRT10 löytyy ja pari innokasta junnu kuskia, isästä puhumattakaan, niin varaosia alkaa varmasti pian menemään kun saadaan maa lumen alta näkyviin.
 Täytyy vielä vihjaista asiasta Sabeen kun tilailee tuohon Stampede 4x4:n osia, tehkää samoin jos vaikka jotain tapahtuisi...

79
Sähköautot / Vs: Hong Nor SCRT10 Short Course
« : 13.03.11 - klo: 20.12 »
Epätoivossani ehdottelin jo Saben myyjille että ottaisivat Honkkarin myyntiin...

Amainhobbiesilta on nytkin nyytti matkassa missä on epämääräinen kasa varaosia, en oikein ole muualta helpolla löytänyt, vinkkejä otetaan täälläkin vastaan varaosakaupasta :wink:

80
Kyosho / Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« : 11.03.11 - klo: 23.55 »
No ei haittaa, mulla on nyt Losin ilmansuodatin  :wink:

81
Kyosho / Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« : 11.03.11 - klo: 18.34 »
Jos Ulvilassa niin meidänkin ruiseri vois tulla "kisailemaan"

82
Kyosho / Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« : 11.03.11 - klo: 17.27 »
Jep. Byronilla mennään 20% RTR g2:sta tuli tänään Sabelta uusi kannu ja kuplan kori ja...

83
Kyosho / Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« : 11.03.11 - klo: 08.11 »
Ok, kallishan tuo tcd-diffi on.. niin ja diffeihin löytyy puuttuvat hilpakkeet hyllystä. Onko sitten käytännössä merkitystä? Jeps, ohjaukseen on tulossa Savöxin 20 kg ja radiolaitteisto vaihtuu myös gigasiin. Varmaan olisi hyvä päivittää auton alla oleva ohjauksen linkistö.

Kisat olisi hieno juttu ja varsinkin monstereilla näyttävä sellainen :grin:

Diffit on kestäneet (ainakin toistaiseksi) kahdellakin pikkurattaalla. Öljyinä meillä on edessä losin 50 000 ja takana 30 000 ja mielestäni voisi olla tälläisessä monsussa vielä jäykemmätkin.

Meidän ohjausservona on Futaban 3305 ja sekin voittaa alkuperäisen kirkkaasti, linkistöstä sain tällä viikolla ohjauslinkin rikki kun koivu tuli kärrynpöyrien jälkeen eteen, itse tein polycarbonaatista uuden tilalle.

Heikoin paikka on nuo iskarien tutit mitkä on meillä jo kaikki antautuneet, tosin kovalla pakkasella.
Muuten auto kestänyt hyvin ja tätä ei ole säälitty vaan annettu ilmaa niinkuin monsterille kuuluukin :wink:

84
Kyosho / Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« : 04.03.11 - klo: 18.37 »
Kyllä tuo on aika paiskomista kestänyt, ei pahaa sanottavaa.

85
Kyosho Mad Force Kruiserista takaa ohjauspala ma055b.

86
Keskustelua kaupankäynnistä / Vs: Modellsport UK
« : 26.02.11 - klo: 20.20 »
Kyllä meille on autot tulleet juurikin tuolla 27 punnalla ja kun viikonloppuna tilaa niin yleensä seuraavana perjantaina DPD tuo auton annettuun osoitteeseen.
Hyvä kauppa.

87
Kyosho / Vs: Kyosho Ultima DB
« : 26.02.11 - klo: 15.56 »
Siellähän se luki kun vähän katseli...

88
Traxxas Stampede 4x4 VXL. Kiitoksia taas RC-Sabelle nopeasta toimituksesta.

89
Kyosho / Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« : 20.02.11 - klo: 16.15 »
Eilen meni taas yhdestä iskarista "tutti" rikki ja öljyt pihalle kun kaverille näytin -15 asteen pakkasessa miten kössi pelittää.
Tänään oli tekemisen puutetta niin askartelin polkupyörän sisägummista uudet tutit takaiskareihin ja ainakin nyt koeajon kestivät hienosti hyppyineen, ei iskarit varmasti samanlaiset ole noilla ominaisuuksiltaan kuin orginaali varaosilla mutta eihän tämä mikään rataohjus olekkaan :wink:

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 ... 8