Alkais olla pikkuhiljaa ajovalmis tuo kivikkojyrä, vähä vaatii vielä hifistelyä jousien säätöjen suhteen. Runkolevyt on 2mm alumiinikerroslevyä eli 0,2mm alumiinikerrosten välissä 1,6mm polyeteeniä. Mukavan kevyttä mutta pirun jäykkää matskua. Edessä akselilla servo, becci ja akku, y-linkin päällä nopari. Takana akselilla vastari ja servo eli jousitettua massaa ei ole kuin moottori, laatikko ja runko.
Resepti:- SCX-10 laatikko, kardaanit ja akselit
- Edessä alumiiniset ohjauspalat, c-hubit ja CVD-vetarit
- Proline Powerstroke iskarit progressiivisilla jousilla
- HB Roverit (ei leikelty, valkonen seos ja vakio foamit)
- Hitec Optic-6 radio FrSky 2,4ghz moduulilla ja vastarilla.
- CC Sidewinder 2
- CC BEC 10A
- Integy Lathe 55t 14/87 välityksillä
- Savöx SC-1256TG edessä (20kg 0.15sec)
- Savöx SC-0251MG takana (16kg 0.18sec)
- Zippy Flightmax 1500mah 3S lipot
Servot omissa tikuissaan eli täysin erikseen ohjattavissa. XR-10 akselit kun kattelisi niin sais kaasutkin omiin tikkuihinsa, se olis jo aika ameriikkaa
Mutta paljon on opeteltavaa nykysetupissakin ennenku sitä oikeesti osaa ohjastaa kivikossa järkevästi. Talven aikana vois koittaa vähän puntaroida ja painoa saada alemmas. Samoin renkaille vois tehdä hyvää kylkien hionta ja kavennus, seosta en taida vaihtaa punaseen kuitenkaan.