Jätkät pitää mua varmaan ääliönä,mutta minusta Mikon kirjoituksessa oli ideaa noin niin kuin tulevaisuutta aatellen.
Ja itse olen saanut juurikin tuolla 10.5T moottorilla ihan hyviä tuloksia.
Jos nyt esim ensikesästä kuitenkin puhutaan, niin moottorirajoituksessa ei kyllä ole vielä mitään järkeä. Ja eihän rajoittamaton moottori pakota ketään käyttämään sitä tehokkainta mahdollista.
Juurikin esim 10.5T voi harmittaa vaikkapa niitä, jotka ovat jo ostaneet autoihinsa harjattomat setit, esim Traxxas VXL:n, tai jonkun tehokkaamman, kun ei niitä sitten kuitenkaan voi käyttää.
Enkä muutenkaan tajua tuota moottorirajoitusta, kun ensin selitellään ettei tehokkaammasta ole mitään hyötyä, mutta kuitenkin ne pitäisi jostain syystä rajata pois...
Mutta kyllä varmasti joskus tulevaisuudessa raja olisi hyvä, onhan esim jenkkilässä rajana 17T tms kone, ja kaipa sellaisellakin ajamaan pystyy
PS. Toisaalta jos tarkemmin ajattelee, niin jos tehoa rajaa tarpeeksi (esim joku speed passionin 3000kv rtr komboa vastaava, joka on halpakin kun esim RF:llä maksaa 99 euroa tai pelkkä moottori n. 40 eur), niin ei siitä nelivedosta välttämättä saa suurta hyötyä ja olisi mielekkäämpää ajaa nelivedot ja takavedot samassa lähdössä.