Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - TomiKoo

Sivuja: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ... 27
121
Höh, ette vaan huomannu, sillä on toinen servo kolmannes kanavas joka nostaa auton pystyyn  :wink:.

Jaa, sitä vaan keksitään selityksiä uskomatomalle ajoTAIDOLLE....  :grin: :grin: Ei vaan, tuurilla ne isotkin laivat jne.

Laitanpa kiusaks: Päivän hankinnat & aiemmin tilatut mutta tänään postista noudetut toimitukset:



Ainoa, mikä jäi hankkimatta oli Firestormin pohjalevy, täytyy se tilailla jostain vetten takaa vielä.

122
Mahtava ilta alkaa olla päätöksessä! RC-ajelua hyvässä seurassa, loistavaa kahvitarjoilua punaisessa PVC-essussa, reppurisauna Vaakunassa ja huikopalaa & vaalean tsekkiläisen ihastelua Amarillossa!

Kiitos jäbät illasta, ensi kerralla uudelleen!  :wink:

123
RC-kerhot ja -radat / Vs: CROSSIRATAA OULUNSALOON
« : 08.09.10 - klo: 00.12 »
Kivaa oli sen aikaa, kun kerkes mukana olemaan. Paikalle pääsy venähti vähän myöhäksi, päivän aikana 760km ajoa ja muutama stoppi matkalla ottivat oman aikansa.

Corri-Honkkari pelaa radalla yhtä huonosti, kuin ennenkin. Hyvällä pidolla sisällä tuo oli ok, mutta ulos pitäisi jaksaa hieroa parempaa setuppia ja alle pitävämpää rengasta. Tulee nokalleen alas ja pito on aivan kateissa, onko syy sitten painopisteessä vai iskareissa, mene ja tiedä.

Patterikasi pelasi komiasti. Isojen autojen puolella oli makia vetää isoa kovaa täysillä tehoilla luistit katossa niin kauan kuin akkua riitti! :cool: Kiitos Juho makeasta kuvasta!

Katellaan uudemman kerran joskus muutaman viikon päästä.

124
RC-kerhot ja -radat / Vs: Short Course -rata Espoossa
« : 07.09.10 - klo: 23.52 »
Nyt on valinnanvaraa mihin mennä  :cool:

Niinpä, meikän 808 nähtiin viuhahtavan testikierroksia Oulunsalon radalla!  :grin: :wink:

125
RC-kerhot ja -radat / Vs: CROSSIRATAA OULUNSALOON
« : 06.09.10 - klo: 08.35 »
Tartten tomi sitte kyyin tiistaina mestoille, totta semmonen kuvio natsaa?

HPI miehet meleko itsevarmoja kamojen ehjänä pysymisestä ku kukaan ei varaa tota osakasaa itelleen naurettavan halavalla  :mrgreen:

Juu kyllä kyyti löytyy kuten ennenkin, olikohan Pököeemi myös kyytiä vailla?

Täytyy laittaa tänään myynti-ilmo noista Firestormin kamoista, kun ei tälleen helposti kelleen kelvannu. Korotetaan myös hintaa samalla, jos sitten kiinnostais enemmän...  :roll:

126
RC-kerhot ja -radat / Vs: CROSSIRATAA OULUNSALOON
« : 05.09.10 - klo: 13.46 »
SCRT10:n etupäähän niitä A-mallisia ylätukivarsia?

Täällä olis tommonen muovikolmio. Vastaan monisanaisemmin YV:llä.

Kiitos ja samoin vastattu ohjauspalasta monisanaisemmin YV:llä.

Päivä vaihtui sittenkin tiistaiksi. Eli jos otetaan vielä uusiksi, niin tiistaina joskus 17 aikaan voisin olla Ousassa. Mukana myös roolerit, jos sille päälle satutaan...  :wink: Sää vaikuttais tässä vaiheessa ihan ookoolta!

Tomi

127
RC-kerhot ja -radat / Vs: CROSSIRATAA OULUNSALOON
« : 04.09.10 - klo: 22.41 »
Pari pikku juttua. Mahtaako kellään teistä olla Honkkari SCRT10:n etupäähän niitä A-mallisia ylätukivarsia? Piti olla pakissa, mutten löydä. Oikealle puolelle sellasen tartteisin.

Toisekseen, onko kellään tarvetta sekalaiselle Firestormin osakasalle? Olis pari settiä uusia etutukivarsia, yhdet uudet takatukivarret, uudet MIP ja vähän käytetyt HPI nivelvetarit, vähän ajetut iskarit, käytetty diffi + uusia diffin osia yhden diffin verran jne. Mukaan myös käytettyjä muovi osia pussillinen, esim kaikki tarvittava Firestormin muuttamiseksi viime talvena tekemääni FireBlitz-kuosiin.

Noista voi YV:llä lähestyä, niin voin ottaa reissuun mukaan näytille...  :wink:

128
RC-kerhot ja -radat / Vs: CROSSIRATAA OULUNSALOON
« : 04.09.10 - klo: 08.05 »
Tomi, sulle on aina aikaa  :grin:

Kyllä nyt lähti päivä hyvin käyntiin!  :wink:

Mulla selviää vasta maanantaina aamulla, olenko ma vai ti iltana Oulussa. Kaikki riippuu kolleegan kunnosta, joten tässä vaiheessa ihan fiftisixti-tsäänssit kumpi ilta osuu.

Olen yhteydessä kunhan lähden ajelemaan sinne suunnalle. Mihin asti teillä riittää valosaa nykyään?

129
RC-kerhot ja -radat / Vs: CROSSIRATAA OULUNSALOON
« : 03.09.10 - klo: 21.53 »
Morot

Millasta suunnitelmaa teillä on ensi viikon ma/ti illalle? Olisko Datajäbällä intoa katella scale-safaria? Olis kai tuossa myös Honkkari mukana, jos sää sallii Ousa-ajelua tai laparengas homz Annalankankaalla.

130
Jäitä hattuun, ajetaan ensin ja katellaan sitten essut...  :grin:

131
Hienoa Rampe, että pääsette kunnon radalle maistelemaan! Harmi, ettei itsellä ole mahkuja tulla seuraksi. Autojen määrästä päätellen voinen olettaa, että autot tulivat perille?

Mites muuten Kipi + muut paikalliset. Onko ensi viikon torstai ok ajeluilta? Sää varauksella toki. Otan näillä näkymin vain Honkkarin mukaan. Rph voitais se veto kattoa samalla pois päiväjärjestyksestä...  :wink:

Tomi

PS: Voidaan toki ottaa myös crawlereilla safaria, jos ratahommat ei nappaa esim sateen takia.

132
Sähköautot / Vs: Buggy 1/8 -projektit
« : 31.08.10 - klo: 23.08 »
Mulla on tulossa nyt DM-1 Spec ja siihen olisi tarkoitus sovittaa X2 CRT trukin konversiosarja, eli tollanen. Päädyin tuohon, koska yksi autoistani on X2 CRT ja setti sopii ainakin satavarmasti siihen, jos ei DM-1:een. Vähän jäin vielä miettimään, olisiko tämä X1-CR:n setti sopinut vielä paremmin, koska paketissa tulisi joku etupukki mukana. Kuulemma DM-1:n pukin korkeus on sama kuin X1-CR:n keskipukissa, onhan DM-1 osat samoja kuin kyseisessä krossarissa.

Mutta mene ja tiedä, kohtahan sen näkee kun kamppeet saapuu saman pöydän ääreen ja pääsee sovittamaan. Itse en vaihteista ja mekaanisista jarruista tykkää, joten päädyin tuohon. Uuden keskidiffinhän se vaatii, X1-CR diffi lienee ainakin passeli. Riittävän pieni spurri vaan, niin saa välitykset sopivaksi. Koitan keventää autoa mahd paljon (yksi syy miksi spec) ja ajatuksena oli alkuun kokeilla kulkua tuolla Xray:ssä nyt olevalla LRP 2500kv colbolla ja 4S:llä. Jos jo ennen lumia ehtisi tyypit ottamaan, niin voisi talven mittaan hieroa kokemusten pohjalta paketin kuntoon!  :wink:

Tomi


133
RC-kerhot ja -radat / Vs: Short Course -rata Espoossa
« : 31.08.10 - klo: 22.48 »
Heh, minäkin olin tänään matti, nimittäin mattimyöhänen!  :grin: Pääsin vasta kasin jälkeen mestoille ja ehdin yhden akullisen turrata patterikasilla.

Täytyy sanoa, että tuli patterikasin kanssa kaksi ajokertaa samalla, ensimmäinen ja viimeinen. Kyllä tuo rata on hiton hauska 2S-tehoisille SC-autoille, mutta muilla tuolla on vähän onnetonta mennä. Patterikasilla pystyi toki jättämään SC-auton ajamalla varovasti 60% tehoilla, mutta oliko järkeä hakata pohjalevyä kivikossa ja pelätä tuhoisaa kärrynpyörää pikku patista, niin enpä tiedä. Ei vaan osaa ajaa, siitähän se on kiinni... Toisaalta olihan tuota pienen hakemisen jälkeen aika hauska viedä, täydellä teholla jo täysin mahdoton ajettava!

Itsellä alkoi maanantaina työt 9vko tauon jälkeen, joten taas alkaa arki, jossa ei löydy vapaita ajoiltoja. Seuraavat kaksi viikkoa menee reissatessa jne. Toisekseen taidan kohta keskittyä rakentamaan uutta SCRT-10 sisäkautta varten, joten sitä ei raaski ulos tuoda ennen kevättä...  :tongue:

 

134
RC-kerhot ja -radat / Vs: Short Course -rata Espoossa
« : 30.08.10 - klo: 21.19 »
Voisin tulla käymään huomenna noin 19.30 aikaan, jos sää sallii. Autona Xray XB808 sähköistettynä. Kai te leikitte mun kaa...?  :roll: :grin:

135
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 30.08.10 - klo: 21.16 »
Kiitos vastauksista! Vette täytyy siis unohtaa pitkän akselivälin puolesta (autona DM-1 spec), onneksi Ferrari vaikutti myös hyvältä vaihtoehdolta ja pitäisi olla akselivälin suhteen sopiva Honkkariin.

Amainissa pisti silmään myös Subaru Impreza, voisi olla ok tuokin. Kylläkin tuolle tulisi lisäksi postikuluja 44$ ja päälle tullit, joten tutustuminen Suutarilan hintatasoon houkuttelee kovasti!  :grin:

Täytyy käydä Suutarilassa ehkä jo huomenna. En jotenkin tajunnut sen olevan noin lähellä työpaikkaa, lyhyempihän tuonne on kuin Jumboon!  :wink:

Tomi

136
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 30.08.10 - klo: 20.13 »
Onko nuo Inferno GT:n kopat ihan normi hyllytavaraa Kyosho-kaupoissa? Itselle sopivin paikka vierailla olisi Jumbon myymälä, saako esim sieltä ostettua tai edes tilattua kopan? Vai onko jokin muu paikka parempi kopan hankkimiseen?

Tuleehan noi Kyoshonkin kopat maalaamattomina, kuten muidenkin valmistajien kopat yleensä? Onko noissa valmiiksi reiät ym aukot IGT:lle, vai saako blankona. Corvette on jotenkin niin lähellä omaa mieltä, että sellanen pitäis saada, myös Ferrari olis aika magee!

137
Sähköautot / Vs: Buggy 1/8 -projektit
« : 29.08.10 - klo: 23.19 »
PS: Mika, kuten aiemminkin kommentoin edellisellä nikilläsi avaamaan patteri GT-autojen keskuteluun, kiinnostusta olisi ja jossain vaiheessa haluaisin rata-ajoa koittaa. Onko se tuolla Reiskalla vai jollain muulla konversiolla, jää nähtäväksi. Nimim. juuri sydämensä 1/8 sähköautoille menettänyt...  :tongue:

Jep  :cool:
Voin laitella viestiä ku meen Tattikselle koittaa

Asiaa edistetty ostoilmoituksen verran...  :cool: Koitan tulla kurkkaamaan GTe kulkua Tattikselle, jos aikataulut sallivat.

Tomi

138
Annan sulle haasteen. Sun HongNori vastaa mun takatuubbi lässi  :wink:. Voittaja saa kaffet pöytään tuotuna.

Haaste otetaan vastaan!  :cool: Sovitaan aika kunhan syksyn aikataulu selviää.


139
Sähköautot / Vs: Buggy 1/8 -projektit
« : 28.08.10 - klo: 22.21 »
Miksi kuvat ei näy ainakaan mulla? Kokeiltu Firefoxilla ja IE:llä...
Pitääkö olla rekisteröityny kuvablogiin vai mikä maksaa...
Nimimerkki: minäki haluan nähdä kuvat :grin:

Sorry Ile, jos ei näy. Lainaamassasi tekstissäkin kuvat näkyy ja tosiaan pitäisi näkyä ihan kirjautumatta jne. Lienee jokin fiba selaimissasi tms.

Kiitokset kommenteista, kyllähän tuo koppa omaakin silmää miellyttää vaikka onkin maalattu vartissa Hyvinkään krossibaanan varressa ennen ekaa koeajoa...  :roll: :grin: Ja kopan valintaan vaikutti 100% akkujen mahtuminen. Tuo oli ainoa koppa, jonka sisälle akkupaketti mahtui pelkästään etummaista koritolppaa 5mm korottamalla.

Tänään sain ajettua kolme akullista koeajoa radalla. Auto kulki ihan komeesti ja kulkua piisasi. Viimeisellä akulla hoksasin, että minulla on ensimmäisen koeajon jälkeen jäänyt kaasun EPA-säätö 2/3 asentoon, eli 1/3 tehoista puuttui.  :roll: Nostin säädöt maksimiin ja autosta tuli aivan järjetön kampe. Vauhtia ja kiihtyvyyttä oli aivan liikaa, sai saman tien hakea pienempää pinjonia ettei lämmöt karkaisi.

Siispä seuraavaksi siistitään ne sähköt ja tsekataan samalla tekniikka läpi. Myös sen uuden akkukotelon voisi tehdä. Samalla koitetaan palata välityksissä lähtöruutuun ja ajetaan uudet testit 13 pinjonilla. Sillä ja maltillisilla teho & jarru säädöillä luulisi lämpöjenkin pysyvän kurissa.

Tomi

PS: Mika, kuten aiemminkin kommentoin edellisellä nikilläsi avaamaan patteri GT-autojen keskuteluun, kiinnostusta olisi ja jossain vaiheessa haluaisin rata-ajoa koittaa. Onko se tuolla Reiskalla vai jollain muulla konversiolla, jää nähtäväksi. Nimim. juuri sydämensä 1/8 sähköautoille menettänyt...  :tongue:

140
Vau mikä päivä! Matka oli kieltämättä pitkä, mutta Dream Theateria luukuttaen 200km sivu taittui nopiaan. Ja perillä odotti vastaanottokomitea kuin suurtakin julkkis vierasta!  :wink: Olipa kiva ajella ja viettää aikaa hienossa seurassa. Vähän tosiaan pääsi etelän hetelmää yllättämään porukan lämmin vastaanotto. Ennen kuin kerkesi peräkonttia avaamaan ja kamppeita purkamaan, käytiin sumpilla ja juteltiin kuulumiset, oli kuin tuttuun kaveriseuraan olisi tullut vaikka ekaa kertaa nähtiin!  :shocked:  :wink:

Rata oli hyvässä kunnossa ja todella miellyttävä ajaa. Jos aiempiin vähäisiin kasirata-kokemuksiin vertaa, niin tämä oli ehdottomasti mukavampi ajaa kuin Seppälänkangas tai Lahdesjärvi! Hypyt olivat helppoja ajaa, ei niin isoa ja teknistä vaan enemmän SC-autoille sopivaa loivaa ja virheitä anteeksi antavaa. Ei ollut suurta suorituspainetta saada onnistuneita hyppyjä ja puhdasta kierrosta rikkomatta autoa = sai keskittyä ajamiseen! Sillä ajolla ei kylläkään päässyt vielä kovaa, vaan tuuppicorrit meni ohi kahta puolen...  :grin: Selvästi paikallisten ajolinjat olivat kohdallaan!

Itsellä meni taas päivä kokeillessa eri juttuja ja oivaltaessa asioita. Honkkarin SC-autoa en saanut toimimaan, onneksi meni rikki niin ei tarvinnut ajaa enempää. Ei se niin huonolta tuntunut ennen kuin ajoi Xraylla yhden akullisen...  :roll: Täytyy uusi SC-Honkkari tehdä toisella ajatuksella.

Xray patterikasi pelasi taas komeasti. Koitin tutustua autoon ja hakea säätöjä koko päivän, suurin osa ajasta meni akkujen latailuun, säätämiseen ja lämpöjen seuraamiseen. Itse yllätyin hieman auton suoriutumisesta, yllättävän hyvin pysyin Ossikoneisen Kyöstin kannoilla!  :shocked: Lipakka peräpää täytyy vielä saada kuriin, ehkä syy on iskareissa tai painojakaumassa. Auto oli kuitenkin kokonaisuutena positiivinen ylläri!

Päivä oli hieno kaikin puolin. Oli todella kivaa, kiitos! Ilmoilen täällä kun pääsen uudelleen ajamaan, toivotaan että syksyn aikana tulee vielä säiden puolesta mahdollisuus vierailuun!

Tomi

141
Tekninen kymppi Humppilassa pidetty, arvioitu laskeutumisaika radalle 12.34.

Tomi

142
Tässä on tiukkaan seurattu ennusteita aamukahvin lomassa. Ennusteet näyttää, että pilvet alkaa kerääntyä (ehkä alkaa sataa) kun pääsen perille, mutta kokeiltava se on. Täytyy matkalla kurkkia vielä säätä, käännyn takas jos näyttää pahalta.

Minut saa puhelimella kiinni nol nel nol 749 8985, jos tarttee. Jos joku vois vaikka tekstarilla nakata, jos keli näyttää ajokelvottomalta perillä.

Tomi

143
Sähköautot / Vs: Buggy 1/8 -projektit
« : 28.08.10 - klo: 01.44 »
Lassi ehdotteli laittamaan tarinaa omasta patterikasista, joten tässä tulee "lyhyt sanallinen kuvaus" kuvien kera:

Lähtökohtana oli uusi Xray XB808 2010-spec. Päädyin nitroversioon, koska Xrayn oman patterikasin julkaisu tuntui venyvän, enkä toisaalta ollut satavarma, haluanko myöhemmin kokeilla nitroversiona vai en. Toisaalta halusin uuden lähtökohdan, käytetyn ritsan korjaamista olin jo kokeillut eikä se houkuttanut.

Moottoripukiksi löytyi Hobbylinnan tuoma kiinavalmiste, jota olisi löytynyt myös ebayn kautta kiinalaisista nettikaupoista. Käytin paketista vain pukin, akkukotelo ei ollut mielestäni kovinkaan kummoinen ja tuli väärään paikkaan (nitrokoneen kohdalle takapäähän).

Akkukotelo on omavalmiste. Kaveri jyrsi ilmoittamieni mittojen mukaan raakavedoksen kotelosta. Jyrsin viimeiset sovitukset ja reiät itse tallilla. Materiaalina on PVC, POM olisi ehkä ollut parempi. Akkukotelosta tuli erittäin hyvä ja tukeva noin. Pari turhaa heikentävää uraa tein, ne jätän seuraavassa versiossa tekemättä. Kiinnitys pohjalevyyn on kolmella M3 läpipultilla sekä nitrokoneen kiinnitysten kohdalta yhdellä M4 läpipultilla. Kiinnitys vaikuttaa hyvältä enkä usko tuon estävän rungon flexausta pahasti.

Sähköinä on LRP SPX8 2500kv combo, eli tämä säädin ja tämä kone. Akkuina on ollut kaksi kappaletta GM 5000mAh 35C. Jatkossa noiden kaveriksi pitäisi tulla Intellect 5000mAh 45C akut, jos vaan postipoika ne saa tuotua Kiinasta Lohjalle saakka. Muuten sähköjen puolesta käytössä on sama Spektrum DX3R radio, kuin muillakin autoilla ja ohjaus servona on Savöx 20kg.

Paketti on toiminut nyt neljän akullisen verran moitteetta. Muutamaa eri kokoista pinjonia olen kokeillut. Radalla 13 hampainen pinjoni tuntui vauhdin osalta liian nuhaiselta joten hyppäsin kaverin suosittelemaan 15 hampaiseen. Sillä homma rokkasi, mutta lämpöjä kertyi hivenen liikaa ja vähänkään pitävämmällä alustalla huippuja oli aivan liikaa. Syy lämpöjen nousuun saattoi olla myös ajotyylissäni, käytän jarruja muihin verrattuna paljon joka myös osltaa nostaa lämpöjä. Nyt 14 pinjoni vaikuttaa toimivalta pikaisessa kokeilussa, saas nähdä miten käy radalla tositoimissa. Tiputin myös jarrujen epaa hieman, kokeillaan auttaako se asiaa.

Seuraavana hommana olisi auton purku ja akkukoteon teko uudelleen. Nykyinen kotelo sai ensimmäisellä ajokerralla siipeensä ja etupääty repeytyi irti. Akut olivat turhan löyhästi kiinni ja hypyn jälkeinen keulamälli oli liikaa. Nyt akut ovat kunnolla kiinni, joten uuden akkukotelon kanssa tuskin tulee ongelmia.

Toisena muutoksena siirtäisin akkukoteloa ja noparia ehkä hieman taakse päin. Nyt auto on ajofiilisten perusteella hitusen etupainoinen. Kylläkin ajaessa meno on puskevaa ja auto hyppää tasaisesti, joten tuskin tuo on pahasti metsässä. Hätäisen mittauksen perusteella auto olisi noin 100g etupainoinen, mutta en luota omaan mittaukseeni vielä. Auton kokonaispaino ajokunnossa koppa päällä hieman hiekkaa mukana on nyt 3550g, lienee ok.

Kolmantena ja viimeisenä hommana on sähköjen siistiminen. Johdotukset ovat makuuni epäsiistit ja risteilevät miten sattuu, ne täytyy vielä paketoida siististi. Tuo on hieman kiireessä kasaan kyhätty versio, joten sen puolesta armoa raadilta tässä vaiheessa... Ehkäpä lyhennän moottorin johdot ym jotta tulee siistimpi kokonaisuus ja painoakin saa taas vähemmäksi. Otetaan tavoitteeksi alle 3500g lopullisessa kuosissa!  :wink:

Nyt on kuitenkin hyvä jatkaa, kun tekniikan toiminta on tullut testattua ja tietää että auto kaipaa vain kilsoja alle! Tässä vielä kuvat sisältä ja päältä, enjoy!  :tongue:







Tomi

144
Sähköautot / Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« : 28.08.10 - klo: 00.23 »
Innostuinpa ottamaan suttuisen ja hämärän kuvan tekeleistäni, jospa niistä edes idea kävis selväksi. Kuvassa siis VTR-Camaro Xray T2R Pro alustalla ja WGT-Vette, jonka alusta Xray X10 on vielä telakalla. Molemmat ovat Smokey Yunic-henkeen (päin peetä) maalattuna, esikuvan mukaisesti numerolla 13. Onko noi nyt ok...?  :wink:


145
Jees, minä kattelen aamulla mikä on fiilis ja sää. Kaveri ei pääse mukaan, joten yksin olis lähdettävä. Jos lähden, niin startti olis noin 9-10 eli ennen puolta päivää olisin mestoilla. Laitan tänne vielä aamulla kuittausta.

Tomi

PS: Eikös se RPH ollu niin, että crawleritkin olis otettava mukaan...?  :roll: :grin:

146
Niin, miltäs tuo huominen lauantai näyttää teillä päin?

Tässä vähän pohdiskelen vaihtoehtoja, minne mennä. Vantaa on kiinni, joten sinne ei. Turkua ja Saloa en tunne paikkana. Teidän rata vaikutti mukavalta, vaikka matkaa tuleekin. Siispä, jos sää sallii, voisin tulla viettämään päivän patterikasilla ja 4wd SC:llä ajellen.

Millainen sää on tänään ollut? Oletteko käyneet radalla tänään? Lähimmän kelikameran mukaan olis ollut kuiva päivä? Myös Ilmatieteenlaitoksen tutkan ja ennusteen mukaan oli ok päivä, ennuste näyttää pahalta.

Tomi

147
Keskustelua kaupankäynnistä / Vs: LiquidRc
« : 27.08.10 - klo: 18.59 »
Vähän sama tilanne itsellä, tilaus sisään 26.7. ja edelleen transmitted-tilassa. Kyselin jo kysymisen ilosta, mutta arvasin jo ettei vastausta tule. Noh, onhan näitä ollut pari kertaa ennenkin ja aina tulleet perille 100%.

Taisi se viime viikon -10% tarjous hieman sotkea heillä systeemejä...  :roll:

Aamulla 10 aikaan päätin, että nyt saa riittää. Laitoin neljännen sähköpostikyselyn aiheesta, että mikä maksaa. Mainitsin jo otsikossa, että dispute lähtee, jos ei ala tapahtumaan. Viestissä mainitsin, että kamppeet ovat jo pitkään olleet saldona varastossa, joten miksipä niitä ei lähetetä. Kerroin katsovani vielä 24h ja sitten teen disputen. Perään laitoin kopion tilauksen tiedoista.

Äsken kävin kurkkaamassa tilausta, kappas vain oli mennyt shipped-tilaan...  :tongue: Eli kyllä siellä riittävän vihaisella otsikolla olevat viestit luetaan! Toivotaan, että tulee vielä ok perille.

148
Sähköautot / Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« : 26.08.10 - klo: 18.52 »
Vatolla paljon asiaa! Tuosta ulkonäkö syystä itsekin aikanaan tähän innostuin ja siksi se edelleen jaksaa kiinnostaa. Oma Smokey Yunic-Camarokin sai vihdoin numeron 13 kylkeensä, joten on edes hieman esikuvansa mukainen. Maalaus meni laadun osalta pieleen, joten ei kuvia tässä vaiheessa...  :grin:

Mutta hyvä jos "alkuperäistä" ideaa nostetaan ja hieman jaksetaan panostaa viimeistelyn. Jo viime kesänä pisti silmään neonvärit ym ihmeellisyydet. Yhtään kisaa en tänä kesänä ole ehtinyt käymään, joten en osaa kommentoida mikä tilanne nyt on. Muutamia komeita koppia on kuvissa täällä välähdellyt, joten ei kai ihan metsässä olla. Mainittu mattamusta Camaro jäi kyllä positiivisesti mieleen!

Oliskohan ensi lauantaina kukaan tulossa Galleriaan tai Tattikselle? Tattis vois oikeestaan kiinnostaa enemmän, ei ole koko kesänä siellä tullut käytyä. Voipi olla hiljasta ajella, kun on kisat Kouvolassa. Lähtiskö Jerry "The key keeper" mukaan avaamaan portteja? Vai oletko Jonnin mekkarina?

Tomi

149
Sähköautot / Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« : 24.08.10 - klo: 23.05 »
Kerssit haluttiin pois, siis kaikki paikalla olija oli sitä mieltä ja hyvä niin.
Heti kuin sisäkausi alkaa kokeillaan että miten 4.5 ja 5 toimii stanujen kanssa samaan aikaan radalla.

Täsmennätkö / neuvotko Jerry hieman?

Eli miten toimitaan, jos on ns vanhan mallin kerssi-säädin, eli esim LRP SPX, jossa neljä ensimmäistä pykälää on "tavallista puntsia" ja neljä seuraavaa jotain ennakonsäätöä.

Mennäänkö tuossa noilla neljällä ensimmäisellä setupilla vai kuinka? Tuollaiset säätimet kuitenkin kelvannevat jatkossakin tähän luokkaan, vaikka nollaennakkoihin mentäisiinkin?

Nimim. Speed passionin uudelleen ohjelmoinut, mutta uuden Nosram Matrix Stockin omistava...  :roll: :grin:

PS: Ja oman mielipiteen jos saan kertoa, niin olihan tämän luokan ajelu viime kesänä kivempaa ihan perus systeemeillä. Tänä kesänä vähät ajot meni kerssi-noparin säätelyyn eikä siihen hyvää säätöä edes löytynyt.

150
Yleinen keskustelu / Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« : 24.08.10 - klo: 22.45 »
Onko toi Mugeniin tehty koppa ja istuuko se hyvin?

Tuon on Assoon (RC8B?) tehty koppa, joka jää noin 5mm irti kummaltakin laidalta. Muuten istuu hienosti suoraan paikalleen, kun vaan leikkaa oikein. Akkutelineen takia keulan koritolppaa piti korottaa noin 5mm, mutta sitä ongelmaa ei ole nitroissa. Sähkökonversioon tuo oli kaikkein tilavin koppa akkutelineen kohdalta keulasta, huima ero vakio XB808 koppaan! 

Käsittääkseni Mugen olisi EHKÄ sopinut paremmin, Ameriikan voorumeilla sitä muistaakseni kehuivat. Mugenia ei vaan ollut tilaushetkellä Amainissa saatavana, joten otin tuon.

Sivuja: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ... 27