Täytyy sitten ostaa Savage ja yrittää hajoitta se :?
Vielä jotain?
No kyoshot ovat ehkä vähän ylihintaisia myös varaosien kohdalta ja hpi taas on aika halvassa päässä. Ja savagessa on mun mielestä paljon parempi ajettavuus.
Savagelle miinusta on, että kuuluu aika kova meteli, mikä toisaalta taas on just in. 8)
Jos uutena ostat, ni savagea ei enää myydä ainakaa paljoo 21 mallia, joten savagessa on isompi kone (25 madissa 21)
Ja ehkä se madin "keikkuakselisto" vähentää vähän maasto-ominaisuuksia.
Ja savagessa on ehdottoman hyvä pointti, että vaihteisto on suojatussa kotelossaa, kun taas madissa on avonaisena. :shock: Melko herkkä kiville ym.
Ja jos ostat savage 25 RTR, mikä on ehkä kannattavin vaihtoehto, koska taas SS-malliin joutuu ostaa ite radiot ja servot, ni tulee vakiona rotostart, madi täytyy nykiä, joka ei oo kovin häävii.
Ja savageen saa todella helposti reverse modulen (pakin), kun taas madiin en tiiä ees onko markkinoilla. Hyvin monilla savagen omistajilla on pakki, kuten myös mulla. Maksoin siitä muistaakseni 40€ tai jotain sinne päin. Savageen on myös lukemattomia viritysosia aina kaiken maailman alumiiniosista .46 koneesee asti.
Ainiin, ja valittiinhan savage vuoden 2004 rc-autoksi saksan suurimman rc-lehden testeissä. :
http://hobbylinna.fi/uutiset.php (toinen uutinen ylhäältä)
Tossa taas jotain ihan pientä, mutta pistäkää nyt madinki kannattajat ees jotain.