541
Sähköautot / Vs: Team Academy sähkökrossarit
« : 13.03.09 - klo: 00.13 »
Tulee, ettei muuten olisi väriä lukuunottamatta identtisiä nelkun spurrien kanssa..
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Ite kyllä sain oman Teamini halvemalla ja siihen hintaan ei edes Academy pysty vastaamaan =). Mutta mä tosin pyysin tarjoukset
nyt autossa AA akkuja x4
Isompi kv yleensa tarkoittaa vähemmän käämikierroksia jolloin suurempi teho on fakta.
Eikö tuohon koneitten wattitehoon vaikuta millä jännitteellä mitattu, jolloin siihen ei voi oikeastaan luotttaa? Kv arvo ei muutu, mutta vaihteleehan se varmasti miten "optimistisesti" se on mitattu.
Aluiskarit on täysin turha ostos.
Teho on kierrosluvun ja vääntövoiman tulo, ei tosin ihan suoraan, väliin tarvitaan joitain muuntokertoimia, mutta ovat kuitenkin suoraan verrannollisia keskenään. Kaksi kertaa kiertävämpi kone (olettaen, että vääntömomentti on vakio kaikilla kierrosalueilla) antaa kaksinkertaisen maksimitehon.
olen pitkään mietiskellyt sharkkia, mutta nyt päädyin siihen truck malliin, mitkä osat kuvluvat helposti, ja keneltä saan halvalla rtr shark truckin? vaihdossa rtr sharkkiin voin antaa rullaavan IGT:n ja sähköt siihen. Onko kokemuksia jos se on hyvä, keRtokaa plussat ja miinukset!
(ja pomppulinnastahan ei hobaoa saa)
Mitenköhän toi inline 380 toimii kolmen kennon lifellä kun lukee että kestää 9.6v ja lifepaketti olisi just 9.9v... Eli jos joku tietää miten tarkka toi raja on niin kertokaa.
Onko kukaan käyttäny sharkissa minkään muun valmistajan iskareita? käykö ne sharkin alu-iskarit myös buggyyn, kun mun mielestä kaikissa paikoissa missä niitä myydään niin perässä lukee "shark MT".
Näyttää hyvälle, kuulostellaan toimivuutta/kestävyyttä.
Oliko kaikki sähköosat tismalleen samat????
Nyt kannattaa olla tarkkana, ettei esitä perusteettomia syytöksiä puoleen tai toiseen.
Jos aihetta on, kaikki kilpailuun liittyvät epäselvyydet voi osoittaa minulle, ei aloteta niiden ruotimista täällä.
EI todellakaan mitään v***n provoa, vaan juuri niin kuin asiasta varikolla puhuttiin. Kovasti siellä siellä porukka ihmetteli tätä asiaa ja jos se kilpailun johdon kanssa oli sovittu ja asia oli ok, niin eipä siitä muut kilpailijat mitään tienneet. Ja moni muukin siellä joutui ylimääräisiä nostovuoroja tekemään, niin sinänsä ihmettelen että yhteisen hyvän nimissä ei kaikki nostamiseen osallistu? Meitä kaikkihan varten siellä nostajat on.
Ja pienenä miinuksena voisi mainita nostajien vähyys. Aika lailla niitä taas kuuluteltiin. Erästäkin kuljettajaa pyydettiin useaan otteeseen nostamaan, mutta eipä paljoa näkynyt nosto hommissa... Kuulimpa jopa ehdotuksen varikolla että kyseisen kilpailijan autoa ei finaalissa nostettaisi ollenkaan, niin saattaisi taas mieli palata kuolevaisten tasolle. Itse ainakin olen siinä lapsen uskossa vielä että nostaminen on pakollista kaikille kuskeille tasosta riippumatta?