151
Polttisautot / Cen Genesis Racing!
« : 24.07.05 - klo: 13.38 »
kovat on lämmöt joo.. 120-131 kun viimeks ajelin..toisaalta pääsuutinta olis varaa kiristää.. sais ne 23mm hexit niin pääsisedes ajelemaan..
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Lainaus käyttäjältä: "Nitro Räkkeri"Tämmösiä videoita enemmän genesiksestä :twisted: ! Oliks taka kardaani kunnolla kiinni ku näytti et perässä ei ollu joissaki kohti yhtää vetoo, vai katoinko ihan väärin?
Kyllähän siellä näytti kardaani olevan, mutta joko keskidiffissä ei ole mitään sisällä, öljyt on liian lirua tai sitten vajaaks täytetty.
Lainaus käyttäjältä: "99999"olkaa varovaisa, kymmeniä kertoja lennetty keulan kautta katolleen ja siitä erinäisiin volttisarjoihin liian pitävien jarrujen takia.
Täh, eikö sen ohjaimessa ole sen vertaa säätöjä, että saisi jarrutukset haltuun? EPA-säätö kohdalleen ja liikerata degressiiviseksi, niin pitäisi alkaa pysyä pystyssä jarrutuksissa. Losikin vippaa ympäri ihan vakiona, ilman virityksiä, mutta sitä vartenhan ohjaimissa on ne säädöt, ettei tarvitse koria naarmuttaa jarrutuksien takia...
Mistas Gensuun saa Novarossin tai jonkun muun valmistajan kansia?
Lainaus käyttäjältä: "pfohr"Eli näin kävi renkaalle eilen..
Räjähti just kun pykälti kolmosta rinkiä pyörittäessä.
Levis noi foamit 5 metrin säteelle :)
Niin ja ohjauksen ohjauspala murtui.
Siis oliko "normaalia" ajoa vai pyörititkö paikallaan ja rengas ilmassa?
Jos sytytyshetki on liian aikainen (liian lämmin tulppa) moottorissa tapahtuu epätoivottu räjähdys, joka taas vuorostaan aiheutta suuremman tai pienemmän takapotkun ja lämmön-nousun! Polttoaineen tulisi syttyä ja palaa juuri oikealla hetkellä,jotta vältyttäisi turhalta lämmön-nousulta ja tehonhukalta! Näinollen kehottaisin, muun lisäksi, kokeilemaan kylmempiä tulppia! Ulkoilman lämmöllä ei liene kovinkaan suurta merkitysä, vaikka niin luullaan!
Vähän hailakka sulla tuo korin maalaus. Mulla sama kori, samat renkaat ja vanteet.. Hexoja odotellessa... Autosta päivitetty alumiiniksi vain ohjauksen center link. Vahvempia akseleita kaipaisin... Täytynee alkaa virittämään itse jotain jos ne ei meinaa rata-ajoa kestää..
Voi pestä, sen jälkeen öljytään ja pistetään kiinni.
Mulla olis pari kappaletta ylimääräisenä Rc-autoihin tarkotettuja vapaavirtaus suodattimia. Tilasin joskus aikoinaan niitä useamman kappaleen jenkeistä ja kaksi uutta olisi vielä hyllyssä. 20€kpl+pk ,jos jotakuta kiinnostaa, väri on sininen.
"*** Also this is important. DO NOT USE K&N FILTER LUBE ON FOAM FILTERS!!!! The foam will be eaten away from the chemicals. I found this out the hard way. Once I put a couple of filter elements pre-oiled in a bag and left them in my box for a couple of weeks. When I got to them to use they were falling apart literally in the bag."
Lainaus otettu Rob Sorjoselta XRayn foorumilta. (kanadalainen kisakuski)
Itselleni oli ajautunut päkitsi JP-Nitroracingin foamia ja öljyä. Vaalea suodatin oli hyvä boonus, sillä lika näkyy hyvin. Öljyä tulee mukana tarpeeksi paljon ja suodattimet istuivat runkoon todella mallikkaasti. Pitänee tilailla Jartsalta jatkossa lisää.
Ammattilaiset vaihtaa, toiset pesee. Jos pesee, huuhdelkaa sisältä ulospäin että lika tulee pois eikä vaan mee syvemmälle. Minusta tän topicin vois jo sulkea.
Ostakaas K&N:n ilmanputsari. Maksaa muistaakseni n. 60€. Sen voi ihan valmistajan suosituksesta pestä ja öljytä aina uudelleen. Bonuksena vielä pirun tyylikäs, kelpaa vaikka mille messuille näytille.
Muistahan nostaa kori sen verran korkealle ettei heti naarmuunnu
Lainaus käyttäjältä: "Jabe"noitten kauan seisten moottoreiden kanssa on ongelmia saada käymään, kyllä se lähtee mut siinä kestää ja kestää ja kestää ja kestää
Eli pitäisi lähteä sitkeällä yrittämisellä?
Miten muuten toi tulppa- ja hehkujuttu? Eli jos ei ole erillisesti laitettavaa hehkua niin onko tulpassa kuitenkin hehku? Miten testata tämä?
Lainaus käyttäjältä: "pfohr"En tiedä saako mainostaa mutta JR-HOBBY on paikka mistä ne tilasin..
Oliko JR:llä hexojakin jo? JR Hobbystä olen ainakin itse kaiken tähän mennessä paria osaa lukuunottamatta hommannut.
Mistä olet nuo BowTiet hommannut ja ja vanteet on kai 23mm hexalla eli olet nekin jostain hommannut. Mistä? Kuinka moni on saanut akseleita poikki autosta. Mulla on 3 kpl hajonnut juuri ulomman laakerin ulkopuolelta siitä missä on hexan tappi. Hypystä kun tulee vähän vinossa alas niin napsuu...
pfohr: kaasarin säädö kuulostaa aika samoilta kuin mulla ja pitäisi olla ihan hyvät.
Nimim. Osaa odotellessa.