Kirjoittaja Aihe: hauska peli  (Luettu 7631 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
hauska peli
« Vastaus #30 : 23.02.04 - klo: 09.54 »
No en meinannu löytää sitä metalli tikkua muuten oli  ihan helppo :mrgreen:

Poissa Aapo.R

  • Tulokas
    • Profiili
hauska peli
« Vastaus #31 : 14.05.04 - klo: 19.37 »

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
hauska peli
« Vastaus #32 : 14.05.04 - klo: 19.50 »
Toi on ihan mahdoton, kun vedin sitä pari päivää sitten. Kannattaa hakea vinkkiä, kun jäätte jumiin. Jollain sivulla on complete walkthrough.
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
hauska peli
« Vastaus #33 : 15.05.04 - klo: 16.46 »
Isoveli haki jostain foorumilta ton ja pelattiin läpi se kahestaan... Tosin yhessä vaiheessa se haki apua yheltä foorumilta.
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Poissa Lusikka

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
hauska peli
« Vastaus #34 : 15.05.04 - klo: 23.57 »
:oops: Olen vieläkin tossa ensimmäisessä, mutta näin ton linkin vasta vartti sitten. Kysymys kuuluukin mistä sen toisen sormuksen saa???

Edit: Joo meninki samana iltana läpi olis pitäny olla tarkkaavaisempi.
XXX-4 / XXX-CR

Poissa AssoPoika

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://www.saikart.fi
hauska peli
« Vastaus #35 : 18.05.04 - klo: 14.46 »
Häh! Iha mahoton "huone" (siis toi huone 2). Onko kukaan muute saanu tota "huone" kakkosta läpi ??

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
hauska peli
« Vastaus #36 : 18.05.04 - klo: 14.53 »
Menty on mutta peli on poistettu joten en muista. Millainen se huone oli? Useesti ne on jossain piilossa. Se on kivase jossa pelataan sitä biljardia.   :)
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
hauska peli
« Vastaus #37 : 19.05.04 - klo: 17.01 »
Nyt on kakkos huone läpi :D

Poissa Joona35

  • Jäsen
    • Profiili
hauska peli
« Vastaus #38 : 03.06.04 - klo: 18.42 »
ette viittis auttaa mä oon tos ihan jumissa siin ekas huoneessa. mulla on neljä jotain korttia jossa on jotain kiinalaisia merkkejä, cd. kotelo,lääke purkki,mustia hiuksia, olutta ja miehen ja naisen kuvat. :(

Poissa Toke

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
hauska peli
« Vastaus #39 : 03.06.04 - klo: 20.51 »
Lainaus käyttäjältä: "Joona35"
ette viittis auttaa mä oon tos ihan jumissa siin ekas huoneessa. mulla on neljä jotain korttia jossa on jotain kiinalaisia merkkejä, cd. kotelo,lääke purkki,mustia hiuksia, olutta ja miehen ja naisen kuvat. :(


Kyseessä on siis kakkoshuone, ykkönen näkyy oven reiästä kurkkaamalla. Tosin ekaa huonetta ei enää löydy sivuilta.

Läpi pääsin vaikka hankalaa oli. Hain jopa läpipeluuohjeet mutta peli muuttuu hieman joka peluukerralla niin että omiakin aivoja on käytettävä.

Tutki tarkemmin roskista, punaista hyllyä ja luurankoa, ja pistä olut takaisin pakkaseen. Tiiraile myös lamppua.

Poissa TeroK

  • Veteraani
    • Profiili
hauska peli
« Vastaus #40 : 04.06.04 - klo: 10.24 »
Miten tota Crimsom Roomia pääsee pelaamaan? Vai pääseekö enää ollenkaan? Ei löytynyt sivuilta  :x
http://co2.s4.bizhat.com
Suomalainen ConquerOnline-yhteisö. Tervetuloa! :)

Poissa Joona35

  • Jäsen
    • Profiili
hauska peli
« Vastaus #41 : 04.06.04 - klo: 12.58 »
nyt mä löysin tyhjän valokuvakehyksen. ja jotain suitsuke tikkuja. mut nyt mä oon taas jumissa siinä. :?

Poissa WRC206

  • Fullspeed RC
    • Profiili
hauska peli
« Vastaus #42 : 05.06.04 - klo: 23.35 »
mikä on luurangon jaloissa olevan lukon numerokoodi?
- Tamiya solar car -

Poissa WRC206

  • Fullspeed RC
    • Profiili
hauska peli
« Vastaus #43 : 06.06.04 - klo: 00.25 »
läpi meni, raivostuttava peli.
- Tamiya solar car -

Poissa Kuula

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://ilmaisajelijat.info
hauska peli
« Vastaus #44 : 06.06.04 - klo: 20.28 »
Mitähän pitäs tehdä siinä kirjahylly kohdassa. Missä on sellanen "suitsukekippo" ja siihen voi laittaa palamaan suitsukkeen. Sitten kun lisää sen olut tölkin ja valokuvakehyksen, kelloon ku lyö muuttuu se teksti. Koitin saada oluenkin takasin jääkaappiin, mutta ei se mennyt. Olen lievästi sanoen jumissa :D Ja mitä merkitystä on sillä ovella jota painamalla olevinaan tapahtuu jotakin?? :?
*Life is 2 short, so live it to the MAX!!!*

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
hauska peli
« Vastaus #45 : 06.06.04 - klo: 22.40 »
Jelpatkaa mua... Mulla on 6 lappua jossa kiinalaisia merkkejä, miehen ja naisen kuvat, kehykset, mustia hiuksia, kalja tölkki, sytkäri, suitsukkeita , lääkepurkki ja cd-kotelo...

Mä en löydä mitää enkä pääse eteenpäin yhtään et mitä pitäisi tehdä????

Vastaa YV:nä!!!!