Täältä tulee erittäin positiivista palautetta EuroRC:lle.
Lähdetään siitä, että pistin noin kymmeneen eri RC-kauppaan aloittelijan kyssärin autoista, että minkälaista minun kannattaisi hommata, selittelin myös kysymyksessä millä tavalla käyttäisin autoa. EuroRC oli AINOA liike, joka vastasi sähköpostiini heti aamulla kahdeksan jäljestä. Mikään muu liike ei vaivautunut vastaamaan ennen iltakuutta, ja vastaukset olivat yhtä poikkeusta lukuunottamatta "tällainen auto meillä on" + url. Osa liikkeistä ei ole vastannut tänäkään päivänä.
EuroRC:n autosuositus oli sellainen auto, jota olin jo aikaisemmin katsellut innostuneena (TR8E), joten tehdään siitä sitten tilaus + laturi + virtalähde + lipot + holkkiavain renkaiden vaihtoon. Alennusta tuli listahinnoista reilusti, joka oli ihan kiva juttu.
Auto ei valitettavasti toiminut ihan niinkuin sen piti, mutta toimitin auton sitten lopulta takuuhuoltoon hieman kiireisellä aikataululla (= pari päivää aikaa korjata), mutta sekin onnistui erittäin mallikkaasti ja auto oli ajallaan takaisin.
Olen ehkä vielä myyjäliikkeen kannalta ns. "hankala asiakas", eli vaadin asiakaspalvelua ostoksen jälkikäteenkin. Tässä tapauksessa pistin varmaankin parikymmentä utelusähköpostia kaikenlaisista asioista (myös kun yritin itse etsiä vikaa autosta, siinä onnistumatta), ja jokaiseen tuli vastaus todella nopeasti, viimeistään 30-60min päästä kyselyistä ja vieläpä 23:00 aikaan illalla! On erittäin mukava huomata, että edes jotkut firmat vastailevat sähköposteihin, olivatpa ne miten pikkumaisia tahansa, toisinkuin 99% myyjäliikkeistä.
Kaikenkaikkiaan erittäin positiivinen kuva jäi minulle EuroRC:n toiminnasta ja varsinkin asiakaspalveluhenkisyydestä, joten peukut pystyyn tältä suunnalta.