Toimiihan se kuuladiffikin todella hyvin, kunnes kerran pääsee suttaamaan, sen jälkeen levyjen kääntö ja hionta jonka jälkeen toimii taas hetken aikaa. Jotta kuuladiffi toimii hyvin ja pitkään, se tarttee puhdistusta ja rasvojen vaihtoa kohtuu tiheään. Ne orginaali diffilevyt ovat hitusen liian pehmeitä...
Sitä painelaakeria kannattaa seurailla tarkkaan että toimii hyvin. Niitä on menny jumiin ja hajoillu meleko paljo. Siinä on pikkasen turhan pienet kuulat. ja aina ku diffin käyttää auki, niin uus painelaakeri paikalleen.
Omaan pirssiini laitoin BFast:in diffi kitin joka oli todella hyvin toimiva, ei vaatinut kovinkaan tiheään huoltoa, mutta sitten menin ja hukkasin yhen kuulan ja sen diffin tarina oli siinä... Sitten tuli markkinoille tämä ratasdiffi ja sellanen on ny paikallaan.
Oman autoni elo alkoi Ansmann Macnumina, jonka kuulalaakeroin heti uutena. Sitten iskareiden päivitys alumiinisiin. Sitte TS2 konversiokitti. Sitten tuli BigBore iskarit joilla ajettavuus muuttui aivan mahtavaksi.
Ja nyt muuan viikko taapäin auto muuttui 1:8 Rally Gameksi. On muuten pikkasen vaikia ajettava tuommonen sikatehokas takaveto asfaltti autona...