11
« : 06.06.04 - klo: 11.15 »
Tästä on varmasti ollut paljon puhetta, mutta kysyn nyt kumminkin:
Auto tahtoo "röpöttää" pienillä kierroksilla, mutta kun pääsee yli puolen kaasun, se ampuu aivan ohjuksena matkaan? Nitroa/öljyä tulee putkesta melkein kokoajan, mutta silti noin pienet kierrokset häiritsee. Kone on siis .15FE HPI, ja lämmöt on aika korkeat, mutta laskevat huomattavasti sitten kun pääsee ajaa suoralla, jolloin ilma tekee tehtävänsä. Mietin vaan,ajanko liian laihalla, vai onko mulla onkelmia nitronsyötön kanssa? Osaako kukaan sanoa mitään vinkkiä?
P.S. Toi värjätty alumiini on vaikea mitata mun mittarilla, joka kohdasta tulee eriarvot. Esim. Tulpasta mitattuna voi olla 95-125 ja kannesta voi tulla 105-150 astetta! Taitaa olla tossa mittarin säädössä vähän sanomista, tai sitten KÄYTTÄJÄSSÄ! :D
Luulen ongelman olevan käyttäjässä, eikä mittarissa.