Kirjoittaja Aihe: HBX Probleema  (Luettu 1366 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Olkku

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
HBX Probleema
« : 14.09.09 - klo: 20.18 »
Elikkäs mulla on tollanen HBX monsteri jonka sähköt sano pum eikä mikään enää toimi. Joten onko kenelläkään kokemusta näistä laittesta? Voiko huoletta laittaa hiilettömän motin kiinni vai ei? Onko auto hyvä hiekalle ajettavaksi?
Anteeksi jos olisi ollut jossain topicissa puhetta aiheesta mutta itse en löytänyt.
Kiitos kaikille vastanneille!

Poissa SepiMies

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: HBX Probleema
« Vastaus #1 : 14.09.09 - klo: 20.53 »
Vastaan tähän "aika" lyhyesti.

1. HBX laitteisiin ei voi laittaa hiiletöntä vakionoparin jatkeeksi (tai on niitäkin vissiin joku malli harjattomalla). Vakionopari kestää enintään 17-lankasen harjallisen koneen. Jos haluat harjatonta laittaa, menee siis sekä nopari ja motti vaihtoon, comboja saa varmaan kaikista rc-liikkeistä. Hinnat lähtee siitä 100€ -->

2. Enpä uskoisi, että tuon voimansiirto kestää kauaa harjatonta, mutta kokeilla voi toki aina. Taitaa olla kaikki rattaat muovia ja näissä ei taida olla "slipperyä" mikä suojelisi rattaita.

3. Miksei autolla voisi ajaa hiekalla. Ongelmaksi tulee auton kesto. Jos osut johonkin kuoppaan, niin on enemmän kuin todennäköistä, että jotain hajoaa. Varsinkin jos autoon laittaa harjatonta kiinni, niissä nopeuksissa kestävämmätkin autot ottaa helposti "damagea".

Tässä vissiin vastaukset kysymyksiin.
Tekno RC Team Driver
SCT410.3, EB48.3, NB48 2.0, Losi 22SCT 3.0