Itsellä oli tuo setup autossa:
[url]http://www.teamassociated.com/pdf/cars_and_trucks/SC10/setup_sheets/SC10_2012_Maifield_Cactus.pdf[/]
seuraavilla muutoksilla:
-RS malli kun minulla on niin ratasdiffi 2500 öljyllä
-lyhyt akseliväli takana
-painona vain akun ja diffiboxin välissä 100g, akku takana siis
-vanteet +3mm JC
- ei alumiinipaloja ohjauksessa tai muualla
-eturenkaat Asson vakiot, vakioinsertillä
-takarenkaat AKA Enduro punaisella insertillä ja vikaan finaaliin Pro-Line Sniper omalla insertillään
- 7,5T CS Magnetic 2 kone (liikaa tehoa, kaasu pohjassa ei voinut ajaa 8,5-9,5T olisi hyvä)
-Team Orion R10 Pro nopari, säädöt saa jos haluaa, pehmeä kuitenkin
Auto oli helppo ajaa, ei missään vaiheessa haukkonut etupään ympäri sisäputkea kohti. ProLinen urarenkaalla kääntyi terävämmin kun niitä reeneissä kokeilin, mutta itselle tuo vakio oli edessä mukavampi. Ohjausta rajoitettu radion EPA:sta 85%.iin ja exposta -20%. Eli kääntyvyyttä olisi ollut tarjolla vielä lisääkin.
Riku Tolonen