Koin tuossa eräänä päivänä ahaa-elämyksen takatukivarsien sisäpään kiinnityksen kanssa. Oli ongelmaa, että (muistaakseni) oikean puolen ruuvi löystyy ajon aikana, kun ilmeisesti alastuloissa ruuviin tulee vääntöä väärään suuntaan ja se kiertyy hiljallee auki. Toisella puolella ruuvi pysyy kiinni ihan hyvin. Kun oikealla puolella olevan ruuvin laittaa toisinpäin (kanta jää tukivarren takapuolelle), sekin pysyy kiinni hienosti. Ainakin eilisen Myyri-ajelun jälkeen kumpikin ruuvi oli vielä tiukasti iinni, kun aikaisemmin toista on saanut kiristellä aina yhden tai kahden akullisen välein.
Enää pitäisi malttaa odotella Kiinasta tulevaa noparia ja moottoria ja Jenkkilästä tulevia kumeja, että pääsee ajelemaan Myyrissäkin vähän vauhdikkaammin.