Tänään Ylistaron treeneissä testattiin Peakin 4800mAh LiPo akkua
http://www.racingfactory.fi/shop/cat/product_details.php?p=162 käytännössä.
Kuskina toimi Tatti joka voi tähän pistää kommenttia ja tarkempaa selvitystä millä kokoonpanolla ajettiin.
Koneena oli kuitenkin LRP:n uusin harjaton setti.
Akku latautui kaikessa rauhassa 1C virralla vajaan tunnin.
Tatti viilasi uudenkarhean T2:n keskibulkkia niin että saatiin lipo akku asennettu autoon.
Paketista tulikin niin tiukka että alusta ei päässyt taipumaan tasapainoisesti, josta Tatti sanoikin jälkeenpäin osuvasti että: auto käyttäytyi kuin Asso :mrgreen:
Vajaan 5 minuutin kohdalla kirittäjänä toiminut Late, jätti leikin kesken - akut taisi hyytyä
7 minuutin täyspainoisen ajon jälkeen Tatti hihkaisi että potkua on saman verran kuin alussa.
Yhteensä ajettiin 9 minuutin verran josta 8 min 35 sek oli hardcorea, eli täysillä.
Nyt voidaan viimeistään unohtaa puheet ettei näillä ajeta yhtään pidempään, sillä tää on nyt testattu.
Kuski totesi ajon jälkeen että tuossa kerkesi oikeastikin miettiä miten kannattaa ajaa mutkiin sisään.
Kertokoon Tatti tosiaan itsekin fiilikset LiPosta.