Hondan pienkoneet vituttaa taas.
2½ viikkoa sitten tilattu kaikki imupuolen tiivisteet gcv135 moottoriin eikä mitään tietoa milloin tulee. (vissiin alkanut japanissa tekemään niitä ja sabluunat hukassa
)
Yhden gcv135 moottorin myös rengastanut kun öljyrengas lopussa ja karstannut itsensä niin tukkoon, että venttiilit kantoi.
gx22 joka lykkää öljyä älyttömiä määriä huohottimen kautta polttoon ja savutus sen mukainen (männänrengas poikki ja paineet kampikammiossa?) pikkasen kipattu öljyä pois (tikun puoleenväliin)
gx35 joka sammuu kun painaa kaasun pohjaan, osakaasulla toimii hyvin ryyppy hieman päällä voi painaa kaasun pojaan (kaasari vaihtoon, luistiosa kulunut mutta ei saa erikseen, 105€)
brigsejä ei tarvii kuin huoltaa ja ne pärisee hyvin kesästä toiseen kovassa ammattikäytössäkin.
Kunnan jotkut puistotyöntekijätkin manannut hondaa, kun ongelmia enemmän samanlaisella käytöllä kuin brigsissä.