Itseltä löytyy noita KD XL koneista 1900kv ja 1100kv versiot. Hintaisekseen vallan mainioita, eikä mulla ole etulevy irti lähtenyt, vaikka en olekaan liimannut. Pitäis kyllä liimata, kun niin tuntuvat sanovan.
Mutta mulla on vene käytössä, jossa kylläkin ajetaan paljon enemmän on-off asennolla kuin autoilla. Suoraakin vedetään pitkiä matkoja täysillä, mutta toisaalta on vesijäähyt käytössä joka on tehokas verrattuna ilma/siili jäähyihin.
Ajan 4 kennosella Lipolla niin tuo 1900kv lämpeää n. 60 asteeseen ja 1100kv vain 30 asteen tuntumaan, vaikka siis vedetään miltei kokoajan kaasu pohjassa.
Turhan kiertävää ei kannata, koska ne lämpeää huomattavasti helpommin.
Joten kyllä pitäis 1/8 autoon sopia, mutta jos ehkä meinasit 5-6 Lipoakin käyttää niin tuo 1100kv olis paras malli.
No ei kait nuo huippukoneita olekaan, mutta juurikin hinta laittaa noita ostamaan vaikka useamman enkä kyllä aio laakereitakaan vaihdella jos tarvis tulee. Ostaa vaan uuden koneen