Kirjoittaja Aihe: Oulaisten Rc Autoilijat  (Luettu 79277 kertaa)

0 jäsentä ja 8 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Oulaisten Rc Autolijat
« Vastaus #150 : 15.03.10 - klo: 22.57 »
"Koitetan myös pitää vierailijoiden autot jatkossa ehjänä..."
Enköhän ole kuullut tuosta jo tarpeeksi.. -.-' Se oli vahinko. Älkää peljätkö, osaan minä ajaa.  ;P
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa M141

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Oulaisten Rc Autolijat
« Vastaus #151 : 15.03.10 - klo: 23.03 »
"Koitetan myös pitää vierailijoiden autot jatkossa ehjänä..."
Enköhän ole kuullut tuosta jo tarpeeksi..   :roll: Se oli vahinko. Älkää peljätkö, osaan minä ajaa.  :wink:

Joo elä Thorak murehdi, tuo heitto ei ollut tarkoitettu mitenkään syytöksenä sinua kohtaan. Näitähän sattuu ja tulee sattumaan, nähtiin viime viikonloppunakin et vehkeet hajoo pakkasessa välillä lähes itsestään  :mrgreen:

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Oulaisten Rc Autolijat
« Vastaus #152 : 15.03.10 - klo: 23.05 »
Nojoo.. Kyllähän mä tiesin, että vitsailet vain.  :wink: Alko vain jo kyllästyttään toi "vanha" juttu.  :grin: Se on tällasta kaverien välistä heittoo.. :D
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa Mauno gasdevil

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Oulaisten Rc Autolijat
« Vastaus #153 : 15.03.10 - klo: 23.20 »
Miten ois keskiviikkona rata talkoot? Silloin ois tulossa sixfeetunder kans ajaan. Jos vielä esru ja veljekset pääsis niin rata muokattas äkkiä. Mä voin tulla ton meidän Maunon puolesta lapioimaan. Tai sitte voisin vaan katsoa ja neuvoa muita miten lapioidaan.  :grin:

Terveisin Senior gasdevil
Kyosho Inferno VE/Tamiya Volkswagen Beetle/Spektrum DX3S

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Oulaisten Rc Autolijat
« Vastaus #154 : 16.03.10 - klo: 07.02 »
"Tai sitte voisin vaan katsoa ja neuvoa muita miten lapioidaan."
Niinkuin tähänkin asti. :grin: Hmm.. Mulle ainakin passaa keskiviikko, ei ois kokeita sen jälkeen. Niin ja aika ilmeisesti klo. 16.00? Itse, kun pääsen koulusta 15.00

Pitäiskö mun ottaa kolan mukaan myös tuo lapio, kun tuntuu niin toimettomalta, ku kola aina viety kasistä. Eiei, eihän se mua haittaa..  :grin:
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa sixfeetunder

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Oulaisten Rc Autolijat
« Vastaus #155 : 16.03.10 - klo: 19.28 »
Jep.Otanpa mieki sitte lapion ja voisin tuoda myös esrun lapion (vinkki,vinkki Esa) kun se on ollut kesästä asti adoptoituna mulla Irvan ratatalkoiden jäljiltä.
Nyt on rälläkkä, dremeli ja porakone soinut ja trukissa on edessä alatukivarsien korvakot rosterista.
Katotaan huomenna missä on seuraava laho kohta. Peräpäähän pitäisi tehdä sama homma, sillä sieltä myös korvakot korkkaa jos joku rysäyttää perään.
Onneksi olen yleensä jonon viimeinen niin ei ole sitä vaaraa :grin:
Toivottavasti kusti polkisi huomenna Smartechiin uuden kytkinkellon niin ois varaauto, vaikka voihan tuolla vanhallakin vielä vedättää niin kauan kun kytkinkengät jousineen lentää siitä puhkikuluneesta kellosta läpi.
Eli huomenna siis klo. 16.00 tuttavallisesti paikalle raahautuu hän :p

 
-HBX VRX-1 (GO 28 engine)
-SMARTECH MAGIC WHEEL (Team Infinity 18)

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Oulaisten Rc Autolijat
« Vastaus #156 : 16.03.10 - klo: 20.13 »
Jaha, jos joku muu tuo lapioita, niin tuon ton kolan vaan.. Ei tuu niin paljon kannettavaa.  :p
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa M141

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Oulaisten Rc Autolijat
« Vastaus #157 : 16.03.10 - klo: 20.50 »
Mä pääsen varmaan paikalle kans klo 16 jälkeen. Selkä tosin jarruttaa lapiohommia, mutta tehdään se mikä pystytään :undecided:

Sääennuste lupaa perjantaille lumisadetta ja viikonlopuksi parempaa, tulee tamppaamista pe-la akselille jos ennusteet pitää kutinsa. Voitas tehdä radan muutokset huomenna ja katsella lumen tuloa sitten myöhemmin.

Sunnuntaina on Haapaveden lentokentällä Marianpäivän perinteiset lennätykset rc-lennokeilla ja ainakin mulla menee siellä koko päivä ja ajamaan en ehdi. Lauantaina on paremmin aikaa.

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Oulaisten Rc Autolijat
« Vastaus #158 : 16.03.10 - klo: 21.34 »
Jahas, Marianpäivä olikin Sunnuntaina.  :cheesy: Katostaan, jos kävis itsekkin katsomassa niitä.. Jos ton kyydin saa porukoilta.
Niin, onko ne jotkun s. kisat? Koska sinäkihän M141 siellä lennätät.
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa M141

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Oulaisten Rc Autolijat
« Vastaus #159 : 16.03.10 - klo: 22.44 »
Menee vähän offtopikiksi, mutta marianpäivänä on ihan vaan vapaata lennätystä, makkaranpaistoa jne. Eri luokkien kisakausi alkaa vasta myöhemmin keväällä tai alkukesästä. Tapahtumalla on jonkinlainen säävaraus mitä lennätykseen tulee, toissavuonnakin tuli räntää taivaantäydeltä vaakasuoraan.

Jos lentävät rc laitteet kiinnostaa niin kannattaa paikalle tulla, varsinkin kun näillä leveyspiireille tapahtumia on vuosittain todella vähän. Tänä vuonna on nähtävästi kys. tapahtumalla vielä 30v merkkipäivä ja paikalle pitäisi tulla mm. hienoja skaala rc purjelentokoneita ja hinureita etelän ja pohjoisenkin suunnalta.


Poissa M141

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Oulaisten Rc Autolijat
« Vastaus #160 : 18.03.10 - klo: 16.27 »
Kohta olis akut täynnä päivän toiseen sessioon. Kuusjalkaamullanallakin soitteli ja on kohta radalla, mulle menee johki 16.45 ku pääsen paikalle. Junior ja senior varmaan kans paikalla?

Eilen oli tuotteliaat ratatalkoot ja saatiin rataa ehostettua ja muuteltua. Tänään kävin viel läpioimassa keskiosalle vielä tiukemmin ajettavan syherön, kohta näkee miten toimii.
Kakkoshypylle tehdään vielä jotain, se ei vaan toimi, poistetaan kokonaan tai muutetaan joksikin tuplapatiksi.


Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Oulaisten Rc Autolijat
« Vastaus #161 : 18.03.10 - klo: 16.49 »
Jahas, tulempa taas paikalle! Nyt ois kamerassa patterit, mutta säästellään niitä "isojen" ajojen ajaksi ;)
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa M141

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Oulaisten Rc Autolijat
« Vastaus #162 : 18.03.10 - klo: 22.21 »
Ja nyt sitä lunta tulee taas. Kävin kolaamassa radan puhtaaksi tähän asti sataneesta pakkaslumesta. Onpahan vähemmän putsattavaa/tampattavaa loppuviikolle, kun sitä yön ja huomisen aikana kuitenkin tulee vielä lisää.

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Oulaisten Rc Autolijat
« Vastaus #163 : 18.03.10 - klo: 22.25 »
Huh, sä se sit jaksat :D
EIkös olisi ollut järkevämpää tampata kaikki lumi tiiviiksi, niin tulisi sitä kulutuspintaakin enemmän?
Nyt ei ole kaikkea lunta hyödynnettavana :P
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa M141

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Oulaisten Rc Autolijat
« Vastaus #164 : 18.03.10 - klo: 23.12 »
Nyt satanu lumi on niin hötystä, että voi olla vaikee saada tampattua tiiviiksi, jos sitä on 10cm tai enemmän. Tosi kevyttä oli kolata, olis varmaan lentäny lehtipuhaltimella jos sellanen olis ollu käsillä :mrgreen: Kulutuspintaa on varmaan jo tarpeeksi 2-3 viikolle mitä tuossa ehkä vielä pystytään ajamaan. Paksu tiivistynyt lumikerros, joka ei ole jäätä, menee mössöksi + keleillä, jotka alkaa varmaan pikapuoliin. Ilmiö on tuttu kaikille parkkipaikoilta ja huonosti auratuilta teiltä.

Poissa Mauno gasdevil

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Oulaisten Rc Autolijat
« Vastaus #165 : 19.03.10 - klo: 20.04 »
Kävin tänään tamppaan. Saatto olla turhaa mut yritystä oli. Käyn huomenna kummiski ajamassa noin kello 12.02.34.59
Kyosho Inferno VE/Tamiya Volkswagen Beetle/Spektrum DX3S

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Oulaisten Rc Autolijat
« Vastaus #166 : 19.03.10 - klo: 20.05 »
Jooh.. Minkäköhän laista lumikerrosta sinne on nyt muodustunut..
Tuleeko viikonlopulle ajoja? niitä ns. "Isoja-ajoja" :D

EDIT: Jahas, vastaus tulikin jo ^^
Luuletko, että sataa uutta lunta? Joo, tuun sekuntia myöhemmin paikalle! ;D
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa M141

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Oulaisten Rc Autolijat
« Vastaus #167 : 19.03.10 - klo: 22.20 »
Kävin tänään tamppaan.

Hyvä hyvä, ei sitten tarvitse huomenna kolata aamupäivällä. Ennen puoltapäivää oli tarkoitus käydä putsailemassa rataa jos sinne jotain hommaa, reunoja tms. vielä jäi?

Saariperä tulenee ainakin paikalle, Sixfeetunder ei ollu eilen vielä varma? Entäs muut?

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Oulaisten Rc Autolijat
« Vastaus #168 : 20.03.10 - klo: 10.31 »
Huhu.. Lunta tulee ja tulee vain.
Kolata vaiko tampata rata? Ehkä lunta on liikaa, joka ei ole märkää, eli ei tiivisty kunnolla.

Ajot kuitenki tulisi tänään?
« Viimeksi muokattu: 20.03.10 - klo: 10.39 kirjoittanut thorak »
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa M141

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Oulaisten Rc Autolijat
« Vastaus #169 : 20.03.10 - klo: 10.56 »
Mä voin lähtee kolaan just nyt jos muita tulee kaveriksi? Tamppaus olis kevyempi vaihtoehto, jos onnistuu ja radasta ei tuu liian pehmeää ajettavaksi? Ajamaan tekis kyllä mieli, kun vielä pystyy.

Edit: Lähen putsaileen pääsuoraa heti just nyt....

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Oulaisten Rc Autolijat
« Vastaus #170 : 20.03.10 - klo: 11.09 »
Jahas, Ei vain ole nyt tampparia käytössä.  :laugh: Joo, itekki tuun, heti kun kerkeän! ;)
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa M141

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Oulaisten Rc Autolijat
« Vastaus #171 : 20.03.10 - klo: 13.06 »
Saatiin baana auki. Nyt ajamaan...

Poissa M141

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Oulaisten Rc Autolijat
« Vastaus #172 : 20.03.10 - klo: 17.08 »
Sovittiin puoli kuudeksi seuraavat ajot..

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Oulaisten Rc Autolijat
« Vastaus #173 : 20.03.10 - klo: 17.23 »
Ok, pyrähdän sit paikalle. Autonnostelijaksi   :roll:
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa sixfeetunder

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Oulaisten Rc Autolijat
« Vastaus #174 : 22.03.10 - klo: 09.26 »
Onkohan tälle päivälle ketään menossa ajamaan, ja onko rata minkälaisessa kuosissa.
Itse kun en ollut paikkakunnalla viikonloppuna niin ei ole mitään hajua onko siellä lumitöitä vai onko rata ajovalmis.
Vois illalla vaikka klo.17.00 käydä pari tankkia huudattamassa.
-HBX VRX-1 (GO 28 engine)
-SMARTECH MAGIC WHEEL (Team Infinity 18)

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Oulaisten Rc Autolijat
« Vastaus #175 : 22.03.10 - klo: 15.23 »
Rata on ihan ajettavassa kunnossa.
Kolattu/aurattu on, tosin senkin jälkeen sataoi pikkuisen lunta, muttei ajoja haittannu!
Eli voi ajaa.
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa M141

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Oulaisten Rc Autolijat
« Vastaus #176 : 22.03.10 - klo: 15.40 »
Mä voin tulla ajaan klo 17 aikoihin. Lauantaina hampaiden lähdöstä kärsinyt ohjausservo on vaihdettu ja pirssi on taas ajokunnossa.

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Oulaisten Rc Autolijat
« Vastaus #177 : 22.03.10 - klo: 15.45 »
Vois itsekkin tulla paikalle. Läksyt saa odottaa.  :grin:
Oon bongannu tuolta Kyosho auton, polttis. Halvalla lähtis, tosin 10 auto, mutta kait se polttiksena teidän 8 autojen perässä pysyis? :D
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa M141

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Oulaisten Rc Autolijat
« Vastaus #178 : 22.03.10 - klo: 15.52 »
Joo perässä saa pysyä, kunhan ei edellä :mrgreen: :lol:

Osta pois jos kunto vastaa hintaa ja osia on saatavana. Ja ainahan sen voi muuttaa sähkölle jos nitrot alkaa kyllästyttää jostain syystä.

Poissa M141

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Oulaisten Rc Autolijat
« Vastaus #179 : 22.03.10 - klo: 16.22 »
Sovittiin seniorin kans, jotta tehdään kakkoshyppyrille jotakin tänään. Lapiot mukaan ja about 16.45 paikalle.

Asiasta toiseen Pyhäjokiseudun toimittaja sai tietää parin mutkan kautta meidän ajeluista ja haluais tehdä juttua lehteen, mitä tästä tuumitte?

Mua ei henkilökohtaisesti kiinnosta päästä lehteen harrastusten kautta, mutta tulevia kuskeja ja junnuja sekä oikean radan kehittämisen kannalta ajatellen homma olis kyllä hyvä. Jos juttu tulee pitäs paikalla olla riittävästi autoja ja homma pitäs tehdä parin viikon kuluessa ennen lumien sulamista, muuten siirtyy myöhemmäksi.
« Viimeksi muokattu: 22.03.10 - klo: 16.25 kirjoittanut M141 »