Kirjoittaja Aihe: Darts  (Luettu 1444 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Bonzer

  • Veteraani
    • Profiili
Darts
« : 07.08.09 - klo: 21.18 »
Eli tänne keskustelua dartsista ja kaikkeen siihen liittyvästä. :cool:
itsellä Winmaun taulu ja unicorn tikat seuraavaksi ostan winmaun vendetat tässä linkki ko. tikoihin http://www.biljardihuolto.fi/product_info.php?cPath=218_219&products_id=2086&osCsid=d9ceaef19d5b0778ed50d9948940c0c6
« Viimeksi muokattu: 07.08.09 - klo: 22.14 kirjoittanut Bonzer »

Poissa AE-Mod

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Darts
« Vastaus #1 : 07.08.09 - klo: 21.28 »
Eli tänne keskustelua dartsista ja kaikkeen siihen liittyvästä. :cool:

Ja...???

Lainaus foorumin säännöistä:

Uuden ketjun aloittaminen ilman varsinaista asiasisältöä on kielletty. Esimerkiksi ketjun "Kaikki keskustelemaan <aiheen_nimi>" aloittaminen on kiellettyä mikäli ketjun aloittaja ei itse kirjoita aiheesta mitään ja näin ollen hän vain itse kehoittaa muita keskustelemaan aiheesta mistä ei itse omaa mielipidettä.
THE Car #12 (THE Photographer)
HobbyFactory

Poissa SLap

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Darts
« Vastaus #2 : 07.08.09 - klo: 21.30 »
Itse heitän jokapäivä tuollaiseen ihan "oikeaan" dartsitauluun, minkä isä on nuorena ostanut. Kamelin karvasta tehty ! -Sami
Jeps

Poissa Bonzer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Darts
« Vastaus #3 : 07.08.09 - klo: 22.15 »
Eli tänne keskustelua dartsista ja kaikkeen siihen liittyvästä. :cool:

Ja...???

Lainaus foorumin säännöistä:

Uuden ketjun aloittaminen ilman varsinaista asiasisältöä on kielletty. Esimerkiksi ketjun "Kaikki keskustelemaan <aiheen_nimi>" aloittaminen on kiellettyä mikäli ketjun aloittaja ei itse kirjoita aiheesta mitään ja näin ollen hän vain itse kehoittaa muita keskustelemaan aiheesta mistä ei itse omaa mielipidettä.

millä tavoin viesti liittyi dartsiin??  :wink: :roll: :grin:


Poissa jiksu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Darts
« Vastaus #4 : 07.08.09 - klo: 22.23 »
Ehkä sen ei pitänytkään liittyä siihen vaan siihen että tajuat että on KIELETTYÄ aloittaa toppikkia noin !!  Voisit selittää Dartsista enemmän! Mikä se edes on
« Viimeksi muokattu: 07.08.09 - klo: 22.28 kirjoittanut jiksu »
-tauolla-

Poissa Bonzer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Darts
« Vastaus #5 : 07.08.09 - klo: 22.30 »
Ehkä sen ei pitänytkään liittyä siihen vaan siihen että tajuat että on KIELETTYÄ aloittaa toppikkia noin!!  Voisit selittää Dartsista enemmän! Mikä se edes on?


Jollet tiedä mitä darts on, ota selvää jos kiinnostaa. topicci on tarkoitettu harrastajille ja huvikseen heittäjille. Ja jos jotain kiinnostaa niin käykää täällä