RC10.FI

Yleiset => Polttisautot => Aiheen aloitti: Touring-mies - 01.04.03 - klo: 13.45

Otsikko: Kyosho = vikaa?
Kirjoitti: Touring-mies - 01.04.03 - klo: 13.45
Tervehdys kaikille!

Olen lukenut viestejä polttis foorumista, ja silmään on pistänyt
eräs asia: Kyosho. Herää kysymys: Eikö Kyoshoissa ole muuta kuin vikaa?
Kahden Kyoshon omistajana voin sanoa ei näissä juuri muuta
ole... Milloin pitää viilata diffin rattaita, narustartti pitää pistää atomeiksi
kolmen ajon jälkeen, polttoaineet suihkuaa ryyppy napin vierestä pihalle,
liukulaakereita saa vaihtaa jatkuvasti, vetarit ei pysy paikoillaan,
kone ei lähde käyntiin vaikka mitä tekisi, ja jos sen saa käyntiin niin
ainakaan se ei tyhjäkäyntiä käy kuin sen verran että juuri saat kopan
kiinni.... Ja sama homma alusta.....
Varaosiin kun on parin Kyoshon verran rahaa, kannattaa miettiä parempia
vaihtoehtoja. Ainakin minä mietin.
Ostin MugenSeikin MSX-3:n pari
kuukautta sitten ja olen ollut positiivisesti yllättynyt Mugenin laadusta.
Auto ( 1/10 4WD touring polttis ) maksoi ilman radiota 285 eur,
hinta sisältää autoon kuulalaakeroinin, öljyiskarit, Novarossin 2.11 cc
narustartti koneen ( mikä muuten toimii! ), säädettävän alustan,
CNC-jyrsityt diffit ja ties mitä. Tyhkäynti seoksen voi myös säätää, eli
moottori käy tyhjäkäyntiä tosi pitkään. Esim. Kyoshon GT/GX
moottoreissa ei tätä ominaisuutta ole, jos kone käy hyvin kierroksilla
niin tyhjäkäyntiseos on takulla liian rikas.....
Keppiveto löytyy myös Mugenista, eli auto sopii myös parkkipaikka
skaboihin.
Tosi nopea verrattuna Kyoshon Pureteniin ( vastaavan hintainen), noin
kolmin kertainen tehoero! Eikä ainuttakaan vikaa!

Luopukaa Kyoshoistanne, ihmissuhteetkin paranevat huomattavasti,
kun ei tarvi tulla naama mutrussa radalta kotiin...

En tietenkään väitä että Kyoshon kaikki tuotteet olisivat huonoja,
puhun vain mid-price vehkeistä, joihin normaalilla ihmisellä on varaa.
Esim. Landmaxista ja Infernosta jotka maksaa pirusti olen kuullut
pelkkää hyvää.

Ottakaa ihmiset kantaa!

Kevät terveisin,
TMI Johannes Thelen

Edit: Jätetään voimasanat taas kerran pois. Otsikon valintakin on hieman kyseenalainen. Syy Kyoshon "maineeseen" liittynee osin siihen että niitä myydään eniten ja erityisesti halvempia malleja aloittelijoille. Forumi on tarkoitettu ainoastaan yksityishenkilöille joten mainokset pois.
Ja miettikää vielä mitä haluatte laittaa noihin allekirjoituksiin. Terv. Ylläpito
Otsikko: Kyosho = vikaa?
Kirjoitti: uni - 01.04.03 - klo: 14.24
ja ylläpidolta varmaan voi ostaa erikseen mainostilaa?  :roll:
Otsikko: Kyosho = vikaa?
Kirjoitti: nikoprkl - 01.04.03 - klo: 14.26
hohhoijaa..
Otsikko: Joooooo.... Mutta se ei ole mainos....
Kirjoitti: Touring-mies - 01.04.03 - klo: 14.37
Se ei ole mainos, haluan vain jakaa oman kokemuksen muitten kanssa.
Hyviä autoja löytyy Suomesta vaikka millä mitalla, esim. Sandersonalta
HoBao:t, Hobbylinnasta HPI ja Traxxas.

Mites kävi Kyoshon Infernon kun HoBao Hyper 7 tuli markkinoille! Hinta putosi Infernolla n. 30%. Ja miksi? Koska HoBao Oli parempi ja tosi paljon halvempi!
Kyosho on vain saanut yli otteen Suomesta pelkästään Aku Ankan
takana mainostamalla. Kaikki haluaa Kyoshoa koska sitä on kaikilla.
Olkaa erilaisia ja ostakaa jotain muuta. Eihän kaikki pukeudu Diesel tai Fila kuteisiin.

Terveisin
TMI Johannes Thelen
en jaksa kirjoittaa yhteys tietoja, katso ylhäältä :D
Otsikko: Kyosho = vikaa?
Kirjoitti: uni - 01.04.03 - klo: 14.39
kerroppa missäs radalla olet tämän mainitsemasi kahden kuukauden kokemuksen ajanut?  :lol:

ainakin täällä suomessapäin kun on tuota lunta ollut vielä sen verran etten itse ole päässyt polttisradoille päristelemään..

No, kukin tyylillään, tuo vain ei ole kaikkein tehokkain keino myydä yhtään mitään.
Otsikko: Jaa missä?
Kirjoitti: Touring-mies - 01.04.03 - klo: 14.47
Meillä päin ei ratojen puute haittaa! Jäärataa pääsin ajamaan( Homemade nasta )
parisen viikkoa, asfatti on ollut esissä jo piiiiiiitkän aikaa etelässä.
Meitä parkkipaikka skabattajia ei säät haittaa, servoja joutuu kylläkin ostamaan....

Kun ei ole remmivetoa niin ei se ihan tarkkaa ole missä ajaa.... :D

Muuten, jäärata luokka pitäisi saada Suomeen ( luistinradat käy mainiosta.... ), talvi on liian pitkä ilman RC-vehkeitä....

Terveisin,
TMI tiedät kai jo kuka, ja jos et tiedä katso ylhäältä.
Otsikko: Kyosho = vikaa?
Kirjoitti: uni - 01.04.03 - klo: 14.52
mä asun helsingissä, ehkä kymmenen kilometrin päässä keskustasta...
Otsikko: Kyosho = vikaa?
Kirjoitti: nikoprkl - 01.04.03 - klo: 14.55
en oikee osaa suhtautua.. pitäsköhän tässä itkeä vai nauraa?

-Tiedätte kyllä kuka-
Otsikko: Kyosho = vikaa?
Kirjoitti: Touring-mies - 01.04.03 - klo: 14.55
Muuten radoista sen verran että itselleni valmistuu oma Crossi-rata Okeroisiin tarkemmin Lahteen, kesän alusta, eli tervetuloa kaikki jotka saviradalla pystyvät ajamaan! Itsekkin tarvisin 1/8 Buggy:ä, käytettyä,
eli tarjouksia voi laittaa sähköpostiin.
Touring miehille ilmeisesti Lahteen kai saadaan rata kai kesäksi, vanhan hesan tien varteen, näin olen kuullut...

Terveisin
TMI Tiedät jo
Otsikko: Kyosho = vikaa?
Kirjoitti: Jukka - 01.04.03 - klo: 14.58
Vanhan Hesan tien varteen on suunnitteilla crossirataa ja sekin ratkeaa tän kuun puolivälissä.
Otsikko: Kyosho = vikaa?
Kirjoitti: Touring-mies - 01.04.03 - klo: 15.02
Niin eikö sinnekään tule asfalttirataa? Se on sitten takaisin Prisman parkkipaikalle.....
Tai ostamaan sitä yks'kasi buggyä.....
Otsikko: Kyosho = vikaa?
Kirjoitti: blenheim - 01.04.03 - klo: 16.02
Minäkin voin sanoa kahden Kyoshon kokemuksesta jotain, mutta ne ovat täysin päinvastaisia kuin Touring-mies sanoo. Itselläni on kaksi semmoista "mid price" luokan vehjasta. Hyvin on toiminut kaikki, eikä moitittavaa juuri löydy, paitsi varaosien hinnoista. Asiantuntevaa palvelua olen saanut Kyosho liikkeestä, josta ostin autoni...
Otsikko: Kyosho = vikaa?
Kirjoitti: nici - 01.04.03 - klo: 17.52
Mulla ei ole ollut mitään suurempia harmeja kyoshon autojen kanssa. Baja-beetlestä meni sähköstartteri mutta se on normaalia.. kaverin Tracker on kanssa toiminut hyvin noin viisi vuotta, muutaman kerran on diffin rattaat vaihtanu ja joitakin tukivarsia normaalien kuluvien osien lisäksi.. Oikeastaan mulla ei ole ollu minkään merkkisten autojen suhteen huonosta laadusta johtuvia ongelmia.
Otsikko: Kyosho = vikaa?
Kirjoitti: Otsomaani - 01.04.03 - klo: 18.17
Ei mullakaan ole ollut Kyosho Lazerissa mitään vikaa. Aikamoista mainostamista kyllä :roll: .
Otsikko: Kyosho = vikaa?
Kirjoitti: Touring-mies - 01.04.03 - klo: 20.39
Itselläni puretenissä on ollut vikaa ihan tajuttomasti, sandmasterissa samoin aikoinaan ( ilmeisesti olen extreme käyttäjä  :mrgreen: ).
TR-15 on ollut kaverilla jonkun aikaa, pieniä vikoja
lukuunottamatta se on kylläkin toiminut. 15:nen perustuu kylläkin
pikku Infernoon, eli siinä sen salaisuus
Mutta se moottori...
Sellainen kuva jäi että vanhempi GT kone oli parempi
kuin nykyinen GX.
Kyoshon koneet ei käy tyhjistä, se on ihan fakta.

Tällä hetkellä juuri rukaan Kyoshojani yhteen,
10:n alusta ja diffit, Sandmasterin fillarit ja takatasauspyörästö
keskidiffiksi. Kaiken kruunaa Novarossin Hardblack kisa 2,5.

Mutta kertokaas joku, uskallanko myydä yhdelle kaverille pari kipaletta
Baja Beetle:ä mökki suditteluun. Onko niin varma vehje että uskaltaa
myydä aloittelijalle?
Otsikko: Re: Jaa missä?
Kirjoitti: RChullu - 02.04.03 - klo: 13.01
Lainaus käyttäjältä: "Touring-mies"
...talvi on liian pitkä ilman RC-vehkeitä....


talvisin ajetaankin sisällä mattoradoilla
Otsikko: Re: Jaa missä?
Kirjoitti: @rcman@ - 02.04.03 - klo: 13.59
Lainaus käyttäjältä: "RChullu"
Lainaus käyttäjältä: "Touring-mies"
...talvi on liian pitkä ilman RC-vehkeitä....


talvisin ajetaankin sisällä mattoradoilla



mut ei ajeta polttiksilla.
Otsikko: Kyosho = vikaa?
Kirjoitti: Touring-mies - 02.04.03 - klo: 14.33
Juu, mattorataa ajetaan...
Mutta talvella peltiruuvit sopivasti rälläköitynä vanhoihin kesägummeihin ( pito on muuten aika uskomaton jäällä! ),
pipo päähän, RC-polttis kainaloon, jääradalle esim. joet on hyviä paikkoja,
pelit käyntiin ja eiku nauttimaan!
On muuten tosi kivaa puuhaa vetää nelikko touringilla sladissa!
Haittapuolena vain että servojan potikat mennä, tätäkin voi estää
jättämällä auto eteiseen pakkaseen talvella, niin ei tarvi jatkuvasti ostaa
servoja.....
Harrastajien puute kyllä vaivaa tätä touhua, johtuuko kylmästä?
Otsikko: Kyosho = vikaa?
Kirjoitti: Maajussi - 02.04.03 - klo: 15.15
Lainaus käyttäjältä: "Touring-mies"
Kyoshon koneet ei käy tyhjistä, se on ihan fakta.


Ainenkin minun kyosho koneet käyvät hyvin tyhjäkäyntiä... Myös omistamani kyoshot ovat palvelleet todella hyvin.
Ite olen ollut tyytyväinen Kyoshoon.
Otsikko: Kyosho = vikaa?
Kirjoitti: Mika R - 02.04.03 - klo: 15.59
Olen tässä aktiivisesti lueskellut jenkkilehtiä ja kyllä Kyoshon GS-15R saa ihan positiivisia kommentteja vaikka tokihan se luokitellaan sport level moottoriksi. Itse en suinkaan pidä sitä ihan yhtä hyvänä kuin O.S.:ää, mutta kyllä sen säätöihin sain ja auton kulkemaan. Nyt kun touring-miehen kommentteja katsoo, niin mikähän niissä Koshoissa nyt sitten olikaan niin huonoa, kun TR-15, Infernot, LandMaxit ym pelit tuntuvatkin toimivan ihan ok. Itselläni on pari Superia ja hyviä nekin.

Tietysti on kiva kuulla mitä hyvää ja hienoa on muissa merkeissä kuten tässäkin tapauksessa mutta vertailemaan ihan noin rankasti en lähtisi. Hyvä sinänsä että nyt forumissa on yksi Mugen omistaja lisää, joten saamme varmasti näköalaa noihin asioihin esim mahdollisten ongelmien ilmetessä eiks niin.
Otsikko: Kyosho = vikaa?
Kirjoitti: uni - 02.04.03 - klo: 16.04
Lainaus käyttäjältä: "Touring-mies"
Kyoshon koneet ei käy tyhjistä, se on ihan fakta.


Hitsi. Älä vain kerro sitä tolle mun gs15r koneelle, se ei selkeesti tiedä sitä.
Otsikko: Kyosho = vikaa?
Kirjoitti: Touring-mies - 02.04.03 - klo: 20.37
Jaaha, ilmeisesti minulla ja kavereillani olleet Kyoshot ovat kaikki maanantai
kappaleita, sillä mikään näitten moottoreista ei pelaa niin kuin
pitää. Eikä kaikki autoistakaan. Ainakaan Pureten x 2 eikä Sandmaster
Paketista kun laiteen ottaa, vehje toimii noin litran ajot, ja sitten alkaa...
Moottorit käyvät ihan miten sattuu, siihen vaikuttaa tankissa olevan
satsinmäärä, ilmeisesti myös kellonaika, viikonpäivä ja kuunkierto.
Seos vaeltaa laidasta laitaan rikkaalta laihalle.
Säätäjistä tämä ei ole kiinni, sillä käyttäjät ovat kaikki autoalan ammattilaisia ( ei siis mitään mopopoikia tai "mustatuntuu"-harrastajia"
Tämä ei ole Kyoshon maineen mustamaalausta, mutta N:llä-alkavan moottori
valmistajan tuote käy niinkuin pitää, on monta kertaa tehokkaampi kuin
GT-12/GX12 ja vielä tehokaampi kuin erään valmistajan GS15. Ja kone
2.11cc, ja muuten tarvi vaihtaa mukia/mäntään kerran kesässä...niinpä....
Ehkä täällä porukka ajaa niin vähän autoillaan ettei vikoja ilmene,
tai sitten niitä pidetään kuin kukkaa kämmenellä.
Itse ajan omilla autoilla 0.5-2 litraa viikkoon ( en suosittele kellekään, etenkään jos on tyttöystävä, minulla on........... ), ja ihan missä vaan,
eli vehkeet kuluu.

Lelut ja miesten vehkeet ( ei ne vehkeet ) erikseen.
Otsikko: Kyosho = vikaa?
Kirjoitti: RC_seniori - 02.04.03 - klo: 20.44
Mulla edellinen Kyosho on yli 10 vuoden takaa (Tomahawk) ja nyt on taas, tosin polttis tällä kertaa - Inferno 7.5 sport. Ja molemmista on jäänyt hyvä mieli. Tossa Infernossa tuli O.S. kone mukana, joka toimii ja potkii hyvin. Semmosta kuvaa mulla Kyoshosta.
Otsikko: Kyosho = vikaa?
Kirjoitti: nikoprkl - 02.04.03 - klo: 20.48
Lainaus käyttäjältä: "Touring-mies"
Jaaha, ilmeisesti minulla ja kavereillani olleet Kyoshot ovat kaikki maanantai
kappaleita, sillä mikään näitten moottoreista ei pelaa niin kuin
pitää. Eikä kaikki autoistakaan.



Jotenkin alkaa herättämään kysymyksiä enempi käyttäjien toimivuudesta kuin autojen..  :roll:
Otsikko: Kyosho = vikaa?
Kirjoitti: Otsomaani - 02.04.03 - klo: 20.54
Lainaus käyttäjältä: "N|ko"
Lainaus käyttäjältä: "Touring-mies"
Jaaha, ilmeisesti minulla ja kavereillani olleet Kyoshot ovat kaikki maanantai
kappaleita, sillä mikään näitten moottoreista ei pelaa niin kuin
pitää. Eikä kaikki autoistakaan.



Jotenkin alkaa herättämään kysymyksiä enempi käyttäjien toimivuudesta kuin autojen..  :roll:


Heh!
Tosin joskus RC autojakin pahoinpidellään :( .
Otsikko: Kyosho = vikaa?
Kirjoitti: Eightball - 03.04.03 - klo: 16.17
RC_Seniori <--- Jep! Olen samaa mieltä, O.S onkin eliitti kone. Pakko kumminkin olla samaa mieltä osittain ton Thouring-miehen kanssa. Mitä sivusta olen katellu niin noi kyoshojen hinnat on ainakin ollut enemmänkin kuin paljon. Mikä laatuun tulee niin luulisi niiden pystyvän samaan mitä muillakin valmistajilla on. Kaippa hinnat tulee varaosien suhteen kohta alemmas kun alalla on varteenotettavia kilpailevia laitevalmistajia.

Kerran yks kaverin Kyosho mp5:nen karkas hallinnastaja meinas ajaa urku auki meikäläisaen päälle. (että semmosia ne on  :wink:  )

 :twisted: vihaako kyoshot lahtelaisia?  :twisted:
Otsikko: Kyosho = vikaa?
Kirjoitti: zzs - 03.04.03 - klo: 18.04
Kyoshon motteja ei saa verrata ns. moottorivalmistajien motteihin. Kyosho on tehnyt mottinsa perusmoottoreiksi, joilla pitkäikäisyys on tärkeämpi asia kuin pari tuhatta kierrosta + 0,42 heppaa enemmän.

Ei Kyoshot kyllä ongelmittomia ole, mutta eiköhän ensikertalainen saa kaikkia moottoreita käyttäytymään vähintäänkin oudosti.

Toi moottorijuttu on vähän sama asia kuin alkaisi vertailla laitettua ym. viritettyä henkilöautoa nimenomaan kilpailuun tarkoitettuihin urheiluautoihin.

Näin olen asian ymmärtänyt.
Otsikko: Kyosho = vikaa?
Kirjoitti: Mika R - 03.04.03 - klo: 21.30
ZZS, taisitpa laskea 1 - 0,68 = 0,42. Ihan oikein mutta itse asiassa O.S. :ssä oli ne 0,68 ja Kyoshossa 1, joten kommenttisi logiikka ei mennyt ihan kohdalleen. Tolla halusin siis sanoa ettei annetuilla teholuvuilla ole oikeasti merkitystä (O.S. CV ei muuten ole kireä kisamotti vaan vastaa tavallaan GS15R:ää).

Kyosho on fine, mutta kyllä alottelijallekin sport levelin O.S. on helpompi. Toki, kun Kyoshon ajaa huolella sisään, sen saa kulkemaan (esim GS15R).

Tärkeintä tässä Kyosho keskustelussa tuskin kuitenkaan ovat
moottorit vaan autot. Minä pidän omistani, mutta totta puhuen ne ovat enemmänkin high-end autoja. Nyt jos ostaisin touring auton niin se luultavasti olisi Asson NTC3 tai Kyoshon V-One-R. Omien autojeni hankinnasta on jo parisen vuotta ja vielä ehjänä ovat kovien mällienkin jälkeen; itse asiassa mitään ei ole oikeastaan hajonnut paitsi koreja useampi. Niin ja tietysti renkaita on mennyt tusina.
Otsikko: Kyosho = vikaa?
Kirjoitti: feenovi - 03.04.03 - klo: 22.17
Kyoshon autoista 70% on leluja!
Otsikko: Kyosho = vikaa?
Kirjoitti: Mika R - 03.04.03 - klo: 22.31
No Feenovi - eikai nyt sentään ?! vai tarkoitiko suhteessa olemassaolevien (ostettujen) autojen määrään ..  8)

Eiks se oo niin, että polttispuolella on pari "lelua", Alpha, Mega Force, Baja Beetle (ja vastaavat) ja sitten ehkä toi TR-15, joista viimeisin kelpaa monelle ihan vakavasti otettavaksi autoksi.

Ultimaa (ST ja Buggy) en tunne, mutta tuntuu että jenkeissä niillä ajetaan oikein kisaakin. Okei, monista autoista on tullut halvempi "sport" -malli, joten jos ne lasketaan mukaan niin lista taitaa olla pidempi.

Kyllä kai loput on kuitenkin ihan täysverisiä RC autoja kuten V-One, FW04, Mad Force, Inferno/MP 7.5, LandMax II ja F2001.
Otsikko: Kyosho = vikaa?
Kirjoitti: nici - 04.04.03 - klo: 00.24
Fiisnovi---> Perustelujakin vois pistää.. Riippuu vähän miten laskee, mutta kyoshon luettelosta löysin vajaat 30 eri automallia, 30x0,70=21. Eli kyosholla olisi alle 10 kunnon autoa, kerros mulle ja kaikille muille foorumin käyttäjille mitkä ovat sitten niitä leluja ja mitkä eivät. Leluiksi voi tietysti myös laskea Kyoshon moottoripyörät, telakoneet, monsterit ja mini-zetat. Oikeastaan kaikki nämä peinoismallit ovat vain leluja. Jos laadusta puhutaan niin omien kokemusten perusteella en ole huomannut merkittävää eroa Tamiyan,Yokomon, Asson, Kyohson ja Traxxaksen välillä. Henkilökohtainen suosikki on ehdottomasti Tamiya ja vähiten pidän assosta. <---MIELIPITEITÄ! Turha niistä on kiistellä, aika sama kuin Chevy vs. Ford ja Saab vs. Volvo... Toinen tykkää tyttärestä, toinen äidistä ;) Samassa hintaluokassa Kuin Alphat Tamiya on mun mielestä parempi vaihtoehto. Omien kokemusten mukaan Tamiyat kestävät aivan tolkuttomasti rääkkiä, pari akselia olen onnistunut saamaan poikki. Nämäkin koska ajoin esimerkiksi useasti katukivetystä päin ja toinen auto vieri useasti alas kalliota. Tutustukaa tamiyan malleihin... Mutta ei siitä sen enempää, kyoshoistahan tämä topikki on. Kirjoitinpas paljon offtopikkia.  Kuulemisiin ja hyvää illan jatkoa(Lappeen ranta) väittelyn parissa. hehe. pistäkää mieleistä kommenttia tulemaan kiitos. kerpele.
Otsikko: Kyosho = vikaa?
Kirjoitti: blenheim - 04.04.03 - klo: 08.11
Kyllä mä pidän Alphastani ja soisin että sille luokalle voitaisiin järjestää kisoja, tietenkin eri moottorien omistajille omia sarjoja jos vain osanottajia tulisi tarpeeksi. Vaikka rallia voisi ajaa jos nyt sitten sattuu omistamaan ralliautoversion tuosta mallista.
Itselläni on QRC Snake Bite joka on kyllä ihan kunnon vehje, kuten tuo Mika jo tuossa ystävällisesti mainitsikin, että se on hieman "lelu". Kyllä se kulkee, ei jäädä nikkojen alle!!! Ei se siis ihan lelu ole.

Juu kyllä niitä perustelujakin saisi olla. Jotkut pitävät toisia autoja leluina mutta toiset ovat aika erimieltäkin...
Kaikkihan nämä "aidot radio-ohjattavat" ovat "leluja", tosin aika kalliita leluja, kuten Ola Pedersenkin jossain PM:n pääkirjoituksessa mainitsi: "Lasten ja aikusten lelujen välillä on veteen piirretty viiva; Aikuisten lelut ovat monimutkaisia ja sisältävät paljon nippeleitä ja nappeleita, jotka ovat varsinkin miespuolisten harrastajien mieleen ja lasten lelut ovat yksinkertaisia ja kestävät rajuakin käsittelyä."

Että silleen, enemmänkin kirjoittaisin, mutta koulu änkeää niskan päälle (viimeinen päivä jaksoa!!! Peruskoulun ruotsi loppuu ikuisiksi ajoiksi!!! JIIHAA!)
Otsikko: Kyosho = vikaa?
Kirjoitti: herby - 04.04.03 - klo: 09.26
Tarkotetaanko "leluilla" sellasii pelei jolla EI ajeta kisaa? Vai mikä on teijän peruste tolle väittämälle? Mikä on siis lelun ja oikeen rc:n ero? Hinta? Se että onko siinnä kuulalaakerit? Eikö noi kaikki oo loppujen lopuksi leluja? Meissä jokaisessa asuu pikku poika sisällä :)

 Sit se mikä pistää vihaks :evil:  on toi, auto x on parempi ku auto y "keskustelu". Eiko se oo kertomatta ki selvää että jokaisella on mieli pide siitä, mikä on omasta mielestä paras. Kertokaa ees silloon ku heitätte tollasta juttuu ,että miksi x on parempi ku y. Tollasella saa vaan hirveen sodan aikaan.
Otsikko: Kyosho = vikaa?
Kirjoitti: zzs - 04.04.03 - klo: 11.27
MIKA, tempasin sen 0,42 ihan ilmasta huvikseni, mutta et kyllä itsekään näytä osaavan laskea. 1-0,68 on kyllä 0,32 eikä 0,42  :wink:

Äläpäs aliarvioi mua. No zoukki vaan, kiva välil vaa heittää tällast läppää.
Otsikko: Kyosho = vikaa?
Kirjoitti: Mika R - 04.04.03 - klo: 11.51
Lainaus käyttäjältä: "zzs"
MIKA, tempasin sen 0,42 ihan ilmasta huvikseni, mutta et kyllä itsekään näytä osaavan laskea. 1-0,68 on kyllä 0,32 eikä 0,42  :wink:

Äläpäs aliarvioi mua. No zoukki vaan, kiva välil vaa heittää tällast läppää.


Katopas!! Heh hyvä että korjasit :-) Joo, huomasin itse että toi teho keskustelu olikin toisessa topicissa mut en jaksanut korjata, tosin en mä tota laskuvirhettäni huomannut  .. näin on näköjään vanhaksi tullut kun koulumatikka vaatii näköjään vähintään PC:n .. sorry.

Joo, näin on, forumi on parasta viihdettä !!