Jep, katotaan nyt pääseekö, Finnish Open avaus osuu samalle päivälle.
Toinen asia:
Niin loistava auto kun IGT onkin niin yksi ja ainoa heikkous taitaa olla vaihteen kakkonen, hammas syöpyy vakiokoneellakin kohtalaisesti ja tehokasta virikonetta ei viitsi edes ajatella. Jotkut ovat hoitaneet homman keskidiffillä mutta kyllä minusta auto hieman kärsii vaihteettomana. Sinänänäs osa on suht halpa ja helppo vaihtaa, mutta tylsä tehdä kovin usein.
Kokeeksi tilasin eBaysta optiorattaan johon on tehty sisäkehä metallista (konversio)
Se tulee tässä näinä päivinä ja pääsen testaamaan
Juttelin sen tekijän, Andy perkinsin kanssa, UK, ja kesto on kuulemma sitä luokkaa että hänellä itsellään konversio on kestänyt 2 vuotta ja käytännössä se on ikuinen jos vain hampaat pysyy ehjänä eikä esim. kivet pääse rikkomaan
Andy on valmis tekemään meille 5 settiä (ratasta) hintaan ~150eur sis. pakkaus ja toimitus eli yksikköhintaa jää noin 30eur Itse maksoin yhdestä noin 40eur. Eli minusta hyvä tarjous. Tämä sisältää myös edellä puhutut keskiön laakerit painelaakereiden tilalla.
Nyt kysyn teiltä miten on? Tilaanko nuo 5 kpl teitä varten ja sitten lisää jos on menekkiä. Ilmottakaa halukkuutenne tähän topikkiin tai YV:llä, käsittääkseni ainakin kolme halukasta on jo.
Katsotaan sitten erikseen vakioluokassa sallitaanko tämä kisaan vai ei (periaatteessa ei, jos ei erikseen sallita). Mutta treenaamistahan tämä ei kuin paranna vai mitä.