Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - c4rb0n!t3

Sivuja: [1]
1
Bensa-autot / Vs: Bensa-autot
« : 14.04.09 - klo: 16.48 »
Löysin laskurin siihen boost bottleen ja pitää ruveta suunnittelemmaan minkälainen siitä tulisi,ainakin sen kaasuttimen välikaulan joutuu tekemään paksummasta aineesta.

Vene puolelle on saatavana sellainen "tötterö", joka lisää imua, se ainakin korottaa vähän tuota tehoa... Viilattu sylinteri tuottaa kuitenkin parhaiten vauhtia...

2
Bensa-autot / Vs: Bensa-autot
« : 14.04.09 - klo: 10.15 »

4WD monstereita on varmaan tulossa suomen kauppiaillekkin joten kannattaa rohkeasti kysyä suoraan liikkeestä. Saksan 1200e Monsteri..... en ihmettelisi vaikka saisit lamasuomesta halvemmalla  :wink:



Se oli RTR paketti futaban 3pk 2,4ghz radioilla ja Zenoah 260 motilla

3
Bensa-autot / Vs: Bensa-autot
« : 13.04.09 - klo: 18.43 »
Onkos kukaan vielä saanut noita FG:n 4WD monstereita ja mistä ootte ostanu.....

Kävin Saksassa, pienoismalli messuilla, ja siellä lähti FG:n 4wd rtr monsteri 1200€:lla.

4
ihan vaan Creativen kajareilla tai sit KOSS:in DR.20 Dj kuullokkeilla mitkä tuli hommattua eestistä ;)

5
Bensa-autot / Vs: Bensa-autot
« : 12.04.09 - klo: 12.26 »
no,  ihan piha ajoissa ollut molemmat, joskus pellollakin ajettuja, leopardi oli kyllä nopeampi, koska kone vilattiin, muuten ei paljoa muuta eroavaisuutta kuin rakenne...

6
Bensa-autot / Vs: Bensa-autot
« : 11.04.09 - klo: 12.52 »
Multa löytyy FS Racingin Monsteri, oli FG Leopard, mutta se piti myydä rahan vuoksi :cry:

7
Polttisautot / Vs: Kyosho MFR:ssä pikku vikaa
« : 05.04.09 - klo: 10.42 »
35-40% nitroa? no tuo tais olla vitsi.

eieieieiei ku käytän werksin löpöö, jonne lyöty raakaa nitroo sekaan =)
:shocked:
Miksi sinne on pitänyt lisätä nitroa?
enemmän haittaa kuin hyötyä tollasesta määrästä.

Kilpailen OTA veneluokkaa ja siinä on käytössä sellainen seos... Siitä on sitten jäänyt tapa

8
Polttisautot / Carson 1:10 4wd Touring
« : 04.04.09 - klo: 20.59 »
Eli tuli tänään messuilta hommattua Carsonin 1:10 polttis tourinki, jossa kuulalaakerit joka paikassa, aluiskarit ja aluosat. Auto oli halpa koska se oli kaupan viimeinen. Malli ja kauppa ei ole tiedoissa, keskityin siihen halpaan hintaan; 60€ ja sisältää kaiken paitsi: sähköt ja pillin. Nyt olisi pari kysymystä:

Mistäpäin Suomea saa osia Carson autoihin?

Miten tällaiset autot kestää?

Onko tuo .15 motti hyvä, mistä löpöstä tykkää ja minkälaiset tulpat soveltuvat sekä löpöön että mottiin (ei tykännyt mun kisa löpöstä)?

Onko auto tosiaan tourinki, se muistuttaa kyllä mattoautoa?

Millaiset renkaat kannattaa hommata (ajelen hiekkatiellä, slicksit eivät ole parhaita mahdollisia siellä...)?

Minusta auto on aika hieno, kuvaakin tulee kunhan kerkiän räpsästä =)

9
Polttisautot / Vs: Kyosho MFR:ssä pikku vikaa
« : 04.04.09 - klo: 20.49 »
35-40% nitroa? no tuo tais olla vitsi.

eieieieiei ku käytän werksin löpöö, jonne lyöty raakaa nitroo sekaan =)

10
Polttisautot / Vs: Kyosho MFR:ssä pikku vikaa
« : 31.03.09 - klo: 15.58 »
No bensa on atala Rc ostettu 16%. Kone on vakio eli GXR 18 vai mikä se oli. Autolla ei ole paljoa ajettu. En ole lämmittänyt ennen käynnistämistä.

Lämmitä vaikkapa kuumailmapuhaltimella ja sen voi ryypyttä myös jos ottaa ilmanputsarin pois ja tukkii kaasarin sormella ja eikun boksille!

PS! kannattaa käyttää 35-40% löpöö, sillä on mun kaikki autot (2 stadium forcea, inferno777 ja igt...) toiminu moitteetta ja tulppana on O.S. no#8 tai Modeltechniksin Firepower F5

Sivuja: [1]