Kirjoittaja Aihe: Kyosho DBX / DST  (Luettu 323146 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa finalfaster

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #450 : 16.06.10 - klo: 14.50 »
Njaa... Pitää harkita.
Vasta ensviikolla saan renkulat kun menin ostamaan uuden radion :undecided:
ostitko 1/8 buggy renkaat jos ostit niin voitko kertoo mistä ostit??
Biltema on miesten ikea

Poissa vilzuh

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #451 : 16.06.10 - klo: 14.53 »
Njaa... Pitää harkita.
Vasta ensviikolla saan renkulat kun menin ostamaan uuden radion :undecided:
ostitko 1/8 buggy renkaat jos ostit niin voitko kertoo mistä ostit??

Kuten huomaat en hankkinut vielä :wink:
Passiivista harrastelua

Poissa finalfaster

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #452 : 16.06.10 - klo: 20.00 »
drtn vanne on takapuolelta isompi kum dstn
Biltema on miesten ikea

Poissa vilzuh

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #453 : 17.06.10 - klo: 08.23 »
 :shock: Takapuolelta? Mikä puoli se on vanteessa?
Passiivista harrastelua

Poissa finalfaster

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #454 : 17.06.10 - klo: 09.09 »
tarkotin takapuolella sitä puolta jonne yleensä kivet jumittuu
Biltema on miesten ikea

Poissa xpw35

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #455 : 17.06.10 - klo: 09.57 »
kumpi on tehokkaampi ilman suodatin (kyosho dst) se mikä on mallissa 1 vai mallissa t2
« Viimeksi muokattu: 17.06.10 - klo: 11.22 kirjoittanut xpw35 »
Kyoshon Dst ja aikaisempia Nikko romuja!
Nimh akku Uusi kori harkinnassa ;D

Poissa Äpärä

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #456 : 17.06.10 - klo: 13.05 »
kumpi on tehokkaampi ilman suodatin (kyosho dst) se mikä on mallissa 1 vai mallissa t2

Muistaakseni t2-mallissa on kaksikerroksinen? Jos on niin kyllä se sitten parempi on.

Poissa xpw35

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #457 : 17.06.10 - klo: 13.49 »
ei tä näytä mun mielest kaks kerroksiselt.mul on tällane
http://www.kyosho.fi/modell_detaljer.aspx?ArtNr=01.31097T2&familj=FamGXR18&BildLopNr=08
www.kyosho.fi-d series dst t2
Kyoshon Dst ja aikaisempia Nikko romuja!
Nimh akku Uusi kori harkinnassa ;D

Poissa finalfaster

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #458 : 17.06.10 - klo: 15.12 »
onse ainakin siinä toisessa mallissa erilainen
Biltema on miesten ikea

Poissa Jani L

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #459 : 17.06.10 - klo: 18.35 »
Pesin tänään DBX:än! Ensimmäiseksi suihkutin CRC:tä koko autoon ja sen jälkeen puutarhaletkulla vettä päälle. Kuivasin laakerit sellaisella pumpulla mikä vetää veden sisäänsä. Tämän jälkeen teflon pohjaista öljyä laakereihin. Kyllä nyt kiiltää!
Team Associated B4.2 | Sanwa MT-4

Poissa finalfaster

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #460 : 17.06.10 - klo: 20.31 »
Pesin tänään DBX:än! Ensimmäiseksi suihkutin CRC:tä koko autoon ja sen jälkeen puutarhaletkulla vettä päälle. Kuivasin laakerit sellaisella pumpulla mikä vetää veden sisäänsä. Tämän jälkeen teflon pohjaista öljyä laakereihin. Kyllä nyt kiiltää!
  entäs radiot otitko pois vai menikö rikki
Biltema on miesten ikea

Poissa Jani L

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #461 : 17.06.10 - klo: 20.57 »
Otin radiolevyn, moottorin ja tankin pois.  :azn:
Team Associated B4.2 | Sanwa MT-4

Poissa 8Ati

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #462 : 18.06.10 - klo: 08.23 »
Miten sen voi säätää jos polttoaine ei kulje kaasuttimeen? että miten sen virtauksen voi tarkistaa?

Poissa xpw35

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #463 : 18.06.10 - klo: 11.26 »
mut finalfaster
kumpi niist on parempi?
Kyoshon Dst ja aikaisempia Nikko romuja!
Nimh akku Uusi kori harkinnassa ;D

Poissa vilzuh

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #464 : 18.06.10 - klo: 11.27 »
Uudempi=suurempi=tehokkaampi.
Passiivista harrastelua

Poissa finalfaster

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #465 : 18.06.10 - klo: 11.54 »
Uudempi=suurempi=tehokkaampi.
samaa mieltä
Biltema on miesten ikea

Poissa xpw35

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #466 : 18.06.10 - klo: 11.59 »
no hyvä
käyn tossa juhannuksen jälkeen hakemassa pari(kymmentä) uutta
yks on nyt nii kulutettu!
siellä putkessa joka johtaa moottoriin ilmansuodattimesta nii oli pölyä siellä
joten suodatin ei oo toiminu kunnolla
toivottavasti ei moottori laukee :cry:
Kyoshon Dst ja aikaisempia Nikko romuja!
Nimh akku Uusi kori harkinnassa ;D

Poissa Jani L

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #467 : 18.06.10 - klo: 12.05 »
no hyvä
käyn tossa juhannuksen jälkeen hakemassa pari(kymmentä) uutta
yks on nyt nii kulutettu!
siellä putkessa joka johtaa moottoriin ilmansuodattimesta nii oli pölyä siellä
joten suodatin ei oo toiminu kunnolla
toivottavasti ei moottori laukee :cry:

Kannattaa puhdistaa ainakin kaasari. Olihan sulla ilmansuodattimessa öljyä? Laita sitten ilmansuodatin kiinni kaasariin nippusiteellä!  :azn:
Team Associated B4.2 | Sanwa MT-4

Poissa Jani L

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #468 : 18.06.10 - klo: 12.11 »
Miten sen voi säätää jos polttoaine ei kulje kaasuttimeen? että miten sen virtauksen voi tarkistaa?

1. Avaa kaasu täysille. ( älä laita sähköjä päälle, käännä kaasuservosta kaasu auki )
2. Tuki pakoputki, esimerkiksi sormella.
3. Vedä muutama kerta vetokäynnistimestä, tällöin polttoainetta pitäisi virrata polttoaineletkua pitkin kaasariin.
4. Jos polttoaine ei virtaa kaasuttimeen tai ei lähde käyntiin niin täällä on hyvät säätöohjeet.
Team Associated B4.2 | Sanwa MT-4

Poissa 8Ati

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #469 : 18.06.10 - klo: 13.39 »
Miten sen voi säätää jos polttoaine ei kulje kaasuttimeen? että miten sen virtauksen voi tarkistaa?

1. Avaa kaasu täysille. ( älä laita sähköjä päälle, käännä kaasuservosta kaasu auki )
2. Tuki pakoputki, esimerkiksi sormella.
3. Vedä muutama kerta vetokäynnistimestä, tällöin polttoainetta pitäisi virrata polttoaineletkua pitkin kaasariin.
4. Jos polttoaine ei virtaa kaasuttimeen tai ei lähde käyntiin niin täällä on hyvät säätöohjeet.
[/quote

ei se näyttänyt vieläkäään näyttänyt imevän polttoainetta. mitä tehdä? voiko se johtu siitä että pakoputken tiiviste on rikkii?

Poissa Jani L

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #470 : 18.06.10 - klo: 13.56 »
Moottorisi ei siis lähde käyntiin? Onko pakotiiviste rikki vai pakoputkessa oleva musta tiiviste?
Team Associated B4.2 | Sanwa MT-4

Poissa 8Ati

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #471 : 18.06.10 - klo: 14.02 »
Miten sen voi säätää jos polttoaine ei kulje kaasuttimeen? että miten sen virtauksen voi tarkistaa?

1. Avaa kaasu täysille. ( älä laita sähköjä päälle, käännä kaasuservosta kaasu auki )
2. Tuki pakoputki, esimerkiksi sormella.
3. Vedä muutama kerta vetokäynnistimestä, tällöin polttoainetta pitäisi virrata polttoaineletkua pitkin kaasariin.
4. Jos polttoaine ei virtaa kaasuttimeen tai ei lähde käyntiin niin täällä on hyvät säätöohjeet.
[/quote

ei se näyttänyt vieläkäään näyttänyt imevän polttoainetta. mitä tehdä? voiko se johtu siitä että pakoputken tiiviste on rikkii?
jepp ei lähe käyntiin ku ei ime polttoainetta. mitä pitää tehä??? eli se tiiviste on rikki mikä on mmottorin ja putken välis

Poissa Jani L

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #472 : 18.06.10 - klo: 14.04 »
Sellainen litteä tiiviste ?
Team Associated B4.2 | Sanwa MT-4

Poissa 8Ati

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #473 : 18.06.10 - klo: 14.08 »
joo

Poissa Jani L

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #474 : 18.06.10 - klo: 14.16 »
Ok, mullakin oli pakotiiviste rikki, mutta silti toimi ihan hyvin. Kannattaa ostaa uus pakotiiviste ja sen jälkeen yrittää uudestaan. Jos ei sittenkään toimi niin säädöt ovat pielessä tai jossain on ilmavuoto.
Team Associated B4.2 | Sanwa MT-4

Poissa 8Ati

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #475 : 18.06.10 - klo: 14.19 »
Ok, mullakin oli pakotiiviste rikki, mutta silti toimi ihan hyvin. Kannattaa ostaa uus pakotiiviste ja sen jälkeen yrittää uudestaan. Jos ei sittenkään toimi niin säädöt ovat pielessä tai jossain on ilmavuoto.






missä paikoissa se ilmavuoto voi olla?

Poissa Jani L

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #476 : 18.06.10 - klo: 14.22 »
Ilmavuoto voi olla polttoaineletkuissa, tankissa, etulaakerissa, pakotiivisteessä ja kaasarin tiivisteissä. Korjatkaa jos unohdin jotakin.
Team Associated B4.2 | Sanwa MT-4

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #477 : 18.06.10 - klo: 14.24 »
Moottorin takakannessa... kannessa... tulpassa... ja jos oikein tarkasta lähdetään luettelemaan niin lisätään tähän parikymmentä riviä perään.

Poissa 8Ati

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #478 : 18.06.10 - klo: 14.26 »
missä sijaitsee kaasarin tiivisteet?
miten sijainnin voi huomata?


oisiko tuolla ruuvilla osaa tai arpaa vikaan?
mikä on sen osan tehtävä?

Poissa 8Ati

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #479 : 18.06.10 - klo: 14.28 »
kuva on tuossa liitteenä äskisessä