Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - reittila

Sivuja: 1 ... 6 7 8 [9] 10 11 12 ... 24
241
Yleinen keskustelu / hyvinkään crossirata
« : 25.04.06 - klo: 19.59 »
No sikäli, kun kesällä ajetaan parikin krossikisaa Hyvinkään radalla, niin sitä lienee pikku pakko "käyttää" ;)

242
Sähköautot / Nelivedot krossipuolelle
« : 18.04.06 - klo: 21.12 »
Jep, ZX-5 saa kyytiä kesän kisoissa.

243
Juu, näin on joskus ajettu, Peurungan trooppisissa olosuhteissa vieläpä :)

244
Joo, no nyt vaan penaltia AKK:lle ja HST:lle ;)
Kenties toimitsijakielto AKK:lle ?

245
Hienoa toimintaa AKK:lta.
Käyttävät KITI:ssä lisenssoimatonta pdf-konvertteria ihan julkisesti.
Upeaa toimintaa AKK !
Mahtavaa !

Edit: Muutenkin KITI toimii/ei toimi/toimii/ei toimi/toimii/ ei toimi jne.....

246
Eipä tuo Kiti jostain syystä toimi...

247
Tulokset / Riihimäen tulokset ja jälkilöylyt
« : 06.04.06 - klo: 05.54 »
Lainaus käyttäjältä: "Vesa"
Joo, kyllä radasta on turha itkee, se oli kaikille sama. Joka paikkaan ei nähny mutta ainakin omat ajovirheet tuli muualla ku takana jonne ei kunnolla nähny. Toisilla vaan on vaikee myöntää virheet, mä ainakin myönnän oma että ajo vaan oli huonoa touringissa eikä sillä kerenny tarpeeksi...
:(


En minäkään rataa ole moittinut muutoin kuin mattoautojen kannalta turhan rankkojen oikaisuesteiden suhteen.
Oma vauhti oli parasta koko kautena, joten en valita siitäkään.
Varsinainen ongelma oli lähinnä ajopaikka elikkäs ns. koroke.
Korokkeen vuoksi ajaminen ei "tuntunut mukavalta" ja siksi kai, ainakin lauantaina, romua syntyi näytöstyyliin.
Omalla kohdalla itse tuli rikottua "vain" yksi etuvanne, mutta yleisesti mielialat oli aika matalalla varaosavarastojen hupenemisvauhdin vuoksi.
Pikkuatoilu on muutenkin kallista eikä nämä kisat todellakaan tuoneet tähän asiaan helpotusta.
Tästähän lähinnä lienee kyse monien kohdalla.

248
Tulokset / Riihimäen tulokset ja jälkilöylyt
« : 04.04.06 - klo: 18.00 »
Lainaus käyttäjältä: "jarkkom"
Lainaus käyttäjältä: "Heuli"
Olisi mukava kuulla mikä oli syynä ettei ajolavaa voinut järjestää oikeaan paikkaan. Tila antoi siihen mielestäni riittävän hyvät edellytykset ja hyvin toimi ko. järjestely esim. Ylistaron kisassa kuukausi sitten.


Tämä on nyt varmaan jäänyt osalta huomioimatta: ajopaikka ei voi olla täysin radan vieressä, sillä silloin jää korokkeelta radan alanurkat näkemättä. Koroke olisi toki mahtunut kierroslaskennan kohdalle, mutta silloin ei olisi mahtunut yhtään väliä korokkeen ja radan väliin.


No olihan siinä nytkin kaukalon ansiosta pimeitä nurkkia ja kuten Yippo totesi, katsastuksen sivulla olisi ollut tilaa.
Pitänee vielä täsmentää :
- Ajopaikka radan profiilin nähden väärässä paikassa ja liian matala
- Oikaisuesteet lähinnä varaosakauppiaan unelma
- Radan profiili ok muuten ts. "haastavuudessa" ei sinänsä mitään vikaa mutta ajopaikan paikan huomioiden olisi ehkä ollut kohtuulista miettiä takimmaisia osia uudelleen, jos ei muuten niin ihan vaikka vaan sääntökirjan hengen mukaisesti
+ Radan profiili, edellämainituin varauksin
+ Kaikki muut oheistoiminnot

No kisat on pidetty ja koroketta ei enää pysty rakentamaan, joten turha lienee enää rypistää, kun ...

249
Tulokset / Riihimäen tulokset ja jälkilöylyt
« : 03.04.06 - klo: 17.42 »
Radan profiili oli vaativa ja sinänsä ihan ok, mutta korokkeen paikka ei ollut radan profiiliin nähden lähestulkoonkaan oikeassa paikassa.
Kummastuttaa se, että koska "korokkeen" paikka oli varmasti tiedossa, ennenkuin rataa alettiin rakentamaan.
Milestäni korokkeelle olisi ollut toinenkin mahdollinen paikka, mutta mitä minä näistä tiedän.
Miksi pimeä taka"suora" ei voinut olla suora, vaan sitä hankaloitettiin entisestään ?
Oikaisuesteet muistuttivat lähinnä "katurataa" ja jälki oli sen mukaista :(
Ainoa kisa vuosiin, jossa allekirjoittaneen mattoautosta hajosi osia.
Paljoa ei palkinnut myöskään keskeytys ilman omaa syytä molemmissa b-finaaleissa, johtopaikalta.
No, nopeimmat olivat joka tapauksessa jälleen nopeimpia.

Edit: Allekirjoitan täysin OL:n kommentit.

250
Lainaus käyttäjältä: "CAi"
Pelimies oppii radan parilla akulla. 8)


Mutta vanha ei koskaan ;)

251
Kyllähän tuo korokkeen paikka hieman kummastuttaa, varsinkin kun säännöissä sanotaan "Vaikeat kaarreosuudet on pyrittävä sijoittamaan lähelle ajajia".
No tuossahan on tuo possunreikä "on pyrittävä", eli jos ei pysty, niin ei pysty ;)
Vaikea tulee olemaan, kun esim. auton vauhtia on vaikea (vaikeampi) arvioida pääsuoralla.

252
Tulokset / Ylistaron jälkilöylyt
« : 28.02.06 - klo: 10.18 »
Erityismaininnan ansaitsevat myös kanttarit, jotka sopivat erinomaisen hyvin myös mattoautoille.

253
Tulokset / Ylistaron jälkilöylyt
« : 26.02.06 - klo: 13.42 »
Kiitos Ylistaron porukoille upeasta panostuksesta niin radan, kuin järjestelyiden ja kilpailun läpiviennin suhteen.
Hienot kisat, kiitos.
Täällä sitten pakolliset räpsyt.

254
Lainaus käyttäjältä: "Spif"
Mä voin Antti varata sulle paikan perjantai-iltana, niin saat tulla paikalle vasta seiskan jälkeen ;-)

Tää tarjous ei oo sit voimassa muille :-)


Varaa sit mulle kans, kun me tullaan Antin kanssa kimpassa ;)

255
Sähköautot / Re: välitys
« : 17.02.06 - klo: 19.20 »
Lainaus käyttäjältä: "Juha"
Voisiko joku kertoa mikä hyvä välitys matto-autoon, kun en tiedä.

moottori    12 käämikierrosta
rata on lyhyt ja mutkainen
ajotaito ja akut ei parhaat mahdolliset


Laita jonnekin 32-34mm välille.

256
Kilpailijoiden kanava / KilpailuKalenteri 2006 !!!
« : 29.01.06 - klo: 12.15 »
Mites, kun AKK:n sivuille on Riksun FinnTrack III merkattu 25.-26.3, mutta täällä 1.-2.4. ?
Kumpi pitää kutinsa ?
Ehkä on mainittukin jossain, mutta en nyt pienellä etsimisellä löytänyt.

257
Eiku ei mitään ;)

258
Miksi asiasta puhutaan taas nyt, kun tuo aikanaan melko yksimielisesti , tai ainakin enemmistön mielipiteen mukaisesti sovittiin ?
Korjatkaa, jos olen väärässä.
Täältä lisää aiheesta.

259
Lainaus käyttäjältä: "CAi"
Lainaus käyttäjältä: "reittila"
Jepjep ja mattoautoja enemmän kuin stanuturisteja :)


Onko se jotenkin hyvä, että senioreita on enemmän kuin tulevaisuutta.  :o

...


Noinko annoin ymmärtää ?
Mun mielestä se, että mattoautoja on enemmän, kuin stanuturisteja ei mitenkään tarkoita sitä, että se olisi jotenkin pois lajin tulevaisuudelta.
Mistä ihmeestä tuollainen miellyhtymä on kotoisin ??
En näe relevanssia.

260
Jepjep ja mattoautoja enemmän kuin stanuturisteja :)

261
Kilpailijoiden kanava / HUOM !!! ***** Lisenssit 2006 !!!!
« : 03.01.06 - klo: 19.14 »
Lainaus käyttäjältä: "Sinervo"
Lainaus käyttäjältä: "Tumppi"
Lainaus käyttäjältä: "Tumppi"

....
srk -seura/kerho perii "jäsenmaksua" ....
.....

srk = seurakunta


Mutta eikös se ole jossain sanottu että srk:ta ei saisi edustaa virallisissa kisoissa? Että åitäisi olla jokin AKK:n alinen seura jota edustaa?

Vai muistelenko ihan omiani?


Jo AKK myöntää lisenssin seurakuntien kerhojen kisaajille, luulisi homman olevan selkeä ?
Muutenhan linsenssillä voisi pyyhkiä ihan mitä tahansa.
Tähän asti ei ole ollut ongelma.

Edit: Jahas, Tumppi kerkes ensin :)

262
Itse en ole varma, kumpi on parempi vaihtoehto 5 min vai pitempi, mutta sitä vaan ihmettelen, miten kummassa välineurheilu lakkaa yhtäkkiä olemasta välineurheilua, jos käämi on vapaa ? :shock:

263
No tätähän on ehdotettu jo aikaa sitten :)

264
Kilpailijoiden kanava / HUOM !!! ***** Lisenssit 2006 !!!!
« : 11.12.05 - klo: 20.20 »
Olipas väkisin väännetty tuo lisenssin maksuhärpäke  :oops:

Edit: Nin tokihan se on hyvä, että lisenssin saa maksettua netin kautta.

265
Tulokset / Mäntsälän tulokset ja jälkipuheet
« : 10.12.05 - klo: 20.29 »
Jep, toipuminen on alkanut...
+ Huolimatta isosta porukasta, kisat sujuivat hienosti aikataulun mukaisesti.
Kiitos siitä Mäntsälän porukalle.
++ Mikan toinen sija viriluokassa, ekassa kisassa, ei jättänyt varmaankaan ketään kylmäksi.
- Häikät hieman häiritsivät mattisten kisaa, mutta selvisi se paremmuusjärjestys kuitenkin.
+- Mika: Eikös puupäiltä luonnistu parhaiten puujalkavitsit ? Tä ?  :mrgreen:

266
Sähköautot / 1/12 mattoautot
« : 27.11.05 - klo: 20.42 »
Lainaus käyttäjältä: "TTKoo"
...Aloittaville aivan mainio luokka opetella lajin saloihin....


Eikä pelkästään aloittaville.
Maailmalla 1/12-luokkaa pidetään sähköluokkien kunkkuna ja kaikki alan huiput kisaavat mattiksilla.
Suomessa vaan on ollut tiukka turistibuumi viimevuosina, eivätkä esim. kerhojen vetäjät ole osanneet opastaa tähän edulliseen, vaativaan ja ajettavuudeltaan parhaaseen luokkaan.
Ilolla on pantu merkille orastava kiinnostus tähän hienoon luokkaan.
Toivotan henkilökohtaisesti kaikki tervetulleiksi luokan pariin.

267
Yleinen keskustelu / Spectrum modulit
« : 26.11.05 - klo: 21.15 »
Lainaus käyttäjältä: "TTKoo"
Lainaus käyttäjältä: "reittila"
Lainaus käyttäjältä: "moukari"
onkohan hylly tavaraa?


Kyllä hylly on tavaraa.

Onko moduuli tavaraa  :mrgreen:


Saamieni tietojen perusteella - kyllä.

268
Yleinen keskustelu / Spectrum modulit
« : 24.11.05 - klo: 18.54 »
Lainaus käyttäjältä: "moukari"
onkohan hylly tavaraa?


Kyllä hylly on tavaraa.

269
En tunne juuri kyseistä säädintä, mutta yleensä pakittavat toimivat juuri noin.
Tällä pyritään vähentämään voimansiirron rikkoutumista.

270
Tulokset / Re: Hyvinkään kisat ja sen opetus...
« : 19.11.05 - klo: 21.54 »
Lainaus käyttäjältä: "Sinervo"
Lainaus käyttäjältä: "reittila"
Lainaus käyttäjältä: "jiippi"
...
 +Rata ja mahtava pito
...


Arvaappas mistä pito johtui ?


Johtuisko mattiksista?



Bingo !

Sivuja: 1 ... 6 7 8 [9] 10 11 12 ... 24