Ite oon päristellyt terässpurrilla (ja pinionilla) nyt jo jonkin aikaa. Vähän kaikenlaisessa maastossa ja auto on saanut kyllä aika rajua kyytiäkin (myös kaverin käsittelyssä, joka on vielä ahneempi hyppyreihin tullessa :P ) ja kaarasta on hajonnut tähän mennessä... Ööö, muutamassa korissaa halkeamia?
Toki, kun tykkään "viritellä" ajokkia, siinä on teknon kardaani, mipin race duty vetarit ja I-palkit taka+etudiffeissä. Ja tietysti alumiiniset pyöränkannattimet yms, mitä nyt tuli platinumissa mukana. Mikään niistä ei ole näyttänyt minkäänlaista hajoamisen merkkiä, vaikka on siis ollut niin tasamaadriftausta LRP-radalla, ja kunnon aitoa rymistelyä hilpeän kuoppaisella radalla Ulvilassa + kaikki ne muut ajot, kun ollaan autolle annettu runtua melkein vihaisena :P
Siellä kun on diffit kunnossa (en millään umpikireällä slipperillä ajele) niin ei niitä lukkoja tule, mitkä rikkoisi palikoita. Äänikään ei juuri eroa muovispurrista, kun on välitykset kunnossa, eikä lykkää liian kiinni. Silloin kieltämättä on aika helinää heh.
Hyvä puoli tuossa lässissä on se, että spurri on ihan näppärästi kiviltä ja muilta isommilta jutuilta suojassa. Pieni pöly mikä "konehuoneeseen" pääsee, ei meinaa mitään rattaiden välissä, kun eivät toisiinsa ole pureutuneet.
En mene suosittelemaan terässpurria, koska kukin ajaa miten tykkää. Mutta itse pidän siitä, enkä muovisia kanna mukanani muutakuin ihan jostain random nostalgia tms syystä...
Ainiin ja vielä sen verran, että kun tuota lässykkää on kuritettu nyt tässä useamman kuukauden oikein urakalla, menisin sanomaan autoa melkein pomminvarmaksi :P Siis jos nyt ei ole kyse mistään rekan alle ajamisesta, vaan normaalista 5metrin pompista katolleen tai kyljelleen tai miten päin vaan. Ei se pirulainen vaan suostu hajoamaan O.o