Kirjoittaja Aihe: Sormiskeittaus  (Luettu 3310 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa ghhgtd

  • Veteraani
    • Profiili
Sormiskeittaus
« : 04.03.11 - klo: 14.46 »
Harrastaako kukaan muu sormiskeittausta? Ite oon kohta puolivuotta tullu skeitattua sormilla mutta en kyllä osaa kun ollien, bs shove, bs popshove, nollie popparit, kickflipin, 50-50, 5-0, boardin bs ja fs, crooked,tailgrind,nosegrind, ja sitte tietenki kaaresta kaikki perus stallit ja grindt ja slidet. tuli just äske tehtyä hiirimatosta riptape ja on muute helpompaa!
Ansmann X2 evo | Losi ten-scte | Ar C.O.R.E
"Ei rc-auto tervettä päivää nää"

Poissa korapsi

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Sormiskeittaus
« Vastaus #1 : 04.03.11 - klo: 16.26 »
Joo itekki harrastan sormiskeittausta. :wink:
Asson b4.1 ja losi mini rock crawler.

Poissa Rossari

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Sormiskeittaus
« Vastaus #2 : 04.03.11 - klo: 17.13 »
Itse en ole vuosiin skeittaillut
« Viimeksi muokattu: 07.03.12 - klo: 07.44 kirjoittanut Rossari »
Sähkövoimalla eteenpäin! -TeamC tc-02 - traxxas slash brushless- Syma s107

Poissa polle

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Sormiskeittaus
« Vastaus #3 : 06.03.11 - klo: 08.06 »
Harrastaako kukaan muu sormiskeittausta? Ite oon kohta puolivuotta tullu skeitattua sormilla mutta en kyllä osaa kun ollien, bs shove, bs popshove, nollie popparit, kickflipin, 50-50, 5-0, boardin bs ja fs, crooked,tailgrind,nosegrind, ja sitte tietenki kaaresta kaikki perus stallit ja grindt ja slidet. tuli just äske tehtyä hiirimatosta riptape ja on muute helpompaa!
Sun toinen trukki on väärinpäin. Juu, kyllä itsekkin harrastan sormiskeittausta! En osaa vielä kovin hyvin mitään mutta kyllä multa lähtee esim.heelflippi ja imbossible sekä nuita grindejä osaan aika paljon. Mulla on oma tekemä puinen dekki josta tykkään enemän kuin nuista muovisista. Voin pistää kuvia muutamasta rampista ja dekistäni myöhemmin. Ja tuo hiirimatto toimii hyvin grippinä, itsellä on kyllä grippinä liukuesteteippiä, jonka ostin lidlistä. Täältä saa hyviä sormiskedejä ja tarvikkeita sekä vähä muutakin:http://www.ponkes.com/.
Traxxas Slash LCG, Absima Jekyll, Savöx, Fullymax

Poissa ghhgtd

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Sormiskeittaus
« Vastaus #4 : 06.03.11 - klo: 10.32 »
Joo huomasin itekki heti kuvan jälkeen että kerpele oli toinen trukki väärinpäin. joo ja kyllähän mää ny ponkesin tiiän, harrastetaanhan tässä nyt ihan oikeatakin skeittausta. :wink: Nyt sain muutaman kerran menemään varial flipin ja nightmareki lähtee joskus. Joskus vaa pirullista jos ei flikkaa tarpeeks nii lähtee flippi räkäsesti ja ländää primoo. :angry: oon määki tehny yhen rampin, tarkotus oli tulla mega compoundi mutta ei tullu lähellekkää :tongue: . Voin pistää siitäki kuvaa. Eilen tuli tehtyä kans kynttilästä, voista ja rypsiöljystä waxii, kaikki vaa sulatetaa yhtee ja sitte mää vein parvekkeelle tunniks ja voilá.
« Viimeksi muokattu: 06.03.11 - klo: 10.36 kirjoittanut ghhgtd »
Ansmann X2 evo | Losi ten-scte | Ar C.O.R.E
"Ei rc-auto tervettä päivää nää"

Poissa rc100

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Sormiskeittaus
« Vastaus #5 : 28.02.12 - klo: 18.44 »
miten saatte kickflipin? :shocked: mulla se ei lähe ees pyöriin

Poissa hobari55

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Sormiskeittaus
« Vastaus #6 : 05.03.12 - klo: 09.26 »
Joskus tuli harrastettuu. oli myös sormi polkupyörä skeittejä pari. osasin vaan pop shovit ja ollie