RC10.FI
Yleiset => Sähköautot => Kyosho => Aiheen aloitti: kyoshoman02 - 07.09.14 - klo: 14.49
-
Niin onko kellään tietoa kyseisestä autosta?
-
Itse omistan tuollaisen jossa on 15t moottori ja xo-5 nopari mutta muuten vakio
-
1 malli??
(http://i1.imgset.net/t/00010/1180.t.jpg) (http://imgset.net/R4w6Md)
-
Juu, ykkönenhän se.
-
http://aijaa.com/al96589 (http://aijaa.com/al96589)
-
On paljon ongelmia kun on vanha auto mutta tehokkaampi moottori kun vakio oli 27 kääminen... mutta hyvin on toiminut tähän asti.
-
Nyt on alkanut tämmöinen. Kun kääntää samalla kun painaa kaasua, vetoakselit pomppii edessä pois paikoiltaan. Mikä voisi auttaa tähän?
-
Sulla on takavetareita edessä! Tappiväli 2mm eri.
PS
Muistithan t-luu vetarien kyseessä ollen keskittää, molempien vetokuppien pohjia kumilla.
-typoja korjailtu
-
Mutta entäs kun eivät ole molemmat olleet purettuna samaan aikaan, ja 4 kuukautta toimi ihan hyvin?
-
Muutoksia jotka vaikuttavat
- Takapyörien kallstuma
- vasen/oikea takanapa vaihtuneet
- Jo mainitsin vetokuppien pohjissa olevat keskityskumit
-
Juu. Takapyörien kallistuma on sama, mutta pitääpä tarkistaa nuo muut asiat.
-
En tunne tätä kyseistä automallia mutta valaiskaa ny toki muakin miten toi takapyörien kallistuma ja takanapojen vaihtuminen vaikuttaa etuvetareiden paikoillaan pysymiseen.
-
Jos takapyörät on laittanut runsaasti kallelleen, ei voi olla huomaamatta, että vetarit pohjaa. Siis edelleen: missäs on ne lyhyemmät?
-
Vaikka et itse olis koskaan purkanut yhtäaikaa keulaa, ja perää, voi käytetty auto olla silti tuota jo saanut.
Edessä c-pala ja knukle tuo niin erilaiset liikkeet sekoitetuin osin, et sen luulis huomaavan jo iskareita ja ohjausta säätäessä. Tuo perä oli mulla väärin, seurauksena keulakin.
Vielä yksi: pyöränakselin kuppi voi pyöristää kulmansa, kun kauan hyppii vetari reunalla. Sitten on jo vaikeeta säätää t-luun pitkittäinen sijainti.