Tää nyt ei kuulu tähän ketjuun millään tavalla joten anteeksi jo etukäteen mutta oli pari niin hyvää
yhtäläisyyttä samassa ketjussa että on pakko kommentoida tähän väliin
Tuli nimittäin mieleen tuosta Hoken kommentista että joskus saattaa joutua valtamerkkienkin osia
odottelemaan ja siitä että oli tuosta RB:stä menny CVD poikki niin miten hyvin eri automerkkien vetarit
on keskenään käypäsiä lähinnä pyörän navan päästä?
RB:henkin jos käy kerran Durangon vetarit tilalle, itsellä nimittäin noita Ofnia ja tilasin eilen toiseen autoon
777 nivelvetarit joka kulmaat että sain vetarihin kaipaamani 4mm pidennystä ja tajusin samantien kun painoin
tilaa nappia että ei hitto heitteleeköhän niissä hexen kiinnitys tapin paksuudet ja onko
ne ylipäätään samalla kohdalla eri auto merkeissä?
Tuo tapin paksuus ei periaatteessa ole ongelma koska siihenhän voi aina laittaa Kyoshon hexetkin mutta jos syvyys
muuttuu niin se tuottaa päänvaivaa vähän enemmän.
Koko juttuhan juontaa siitä että halusin laittaa GT autoon nivelvetarit taaksekkin koiranluiden tilalle mutta Ofnan
omat etunivelvetarit on 85mm pitkiä ja jää niin huulille että en haluaisi niitä sinne jättää joten 90mm piti löytää
ja Kyosho ilmottaa vetareissaan suoraan mm mitat niin oli helpoin tilata semmoset sinne, tilasin sitten samalla
eteen samanlaiset. Ja koko soppa abaut 50g painonsäästön takia