Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Aiheet - kartturi

Sivuja: [1]
1
Terve,

Onkos tullut vastaan mistä löytyisi turistiin sopivaa BMW E 36 coupe koria. Jenkeissä ko. autolla on ajettu sarjaa BMW M3 Sport nimellä joissain yhteyksissä myös BMW M3 Sport light.

Linkkejä mistä löytyy kiitos. Jos jollain on sattumoisin ylimääräinen, niin voi vinkata yv:llä.

2
Terve,

Lueskelin vanhat topicit läpi ja tuola oli pinionin kiinnitykseen liittyen puhetta ruuvilukitteista. Loctite mainittiin nimeltä.

KYSYMYS: Mitä käytätte polttiksen ruuvien lukitsemiseen, eli merkki ja tyyppi, josko on montaa eri tyyppiä saatavilla.

Kyse on moottorin YLLÄTYS YLLÄTYS pinionin kampiakselin pään kiinnityksestä. (Lieneekö osaa sillä asialla, että vauhtipyörässä ei ole kierrettä, vaan se makaa lukitustappien varassa kytkin kelloa vasten toki tuon kiinnitysruuvin takana, eli puristuspaineen pitäisi pidellä kyllä + tappien, jotka kiinnittyvät tuonne kytkinpalojen taakse.)

Selvyyden vuoksi motti on GS21R Kyosho.

Mihin momenttiin vedätte ko. ruuvin vai ihan vaan ns. ranne momentilla  :shock:

3
Terve,

Täälä polttis puolella on kovasti mollattu kyoshon ready setti autoja ja taasen kehuttu ns. parempia malleja. Koska sattuu itsellä olemaan molempia on kokemusta molemmista. Molempiin liittyy yksi yhteinen piirre. Varaosat ovat todella kalliita ja kuten ostos teeveessä sanotaan eikä tässä vielä kaikki. Niitä ei ole edes hyvin varastossa!!

Nyt tuntuisi olevan sellainen sosiaalinen tilaus sellaiselle polttis värkille, johon on varaosia saatavissa hyvin ja varaosien hinnat olisivat kohtuulliset. Eli galluppi mikä on suhteessa edullisin kokonaiskustannuksiltaan.

Eli TMaxx omistajat ja Thunder Tiger omistajat mites teidän autojen kohdalla????

Kova hankintahintakaan ei tunnu pahalta jos osia saa edullisesti ja auto on muuten kestävä. Lisäksi jos kaikki on jo valmiina ei tartte jatkuvasti investoida lisää esim. parempi pilli, kuulalaakerit yms. yms.

Pikku esimerkki USA-1:n Counter gear maksaa melkein 30 egee (pakkomyyntinä molemmat ratasparit). Kuitenkin poikkeuksetta se ratas, joka on kytkinkelloa vasten menee sileäksi. Ko. alkuperäisen tilalle ei ole olemassa metallista versiota.

Ko. auton vanteet on myös SIKAHINTAISIA! Usa:sta saisi billet alumiinista sorvatut + jyrsityt siihen hintaan, mitä kyoshon omat maksaa.

Valitettavasti kukaan ei käsittääkseni tuo kyoshon ready setteihin mitään kilpailukykyistä toisen valmistajan osaa maahan (toki kalliimpiin crossareihin kyllä muttei muihin).

Kyoshon maahantuoja ilmeisesti estää kauppiaita sopimustensa mukaan myymään kolmannen osapuolen varaosia ko. laitteisiin. Mikä muukaan estäisi kauppiaista tuomasta ko. osia maahan. Maailmallahan niitä on kyllä saatavissa.

Eli rakentavaa keskustelua asiasta kiitos.

Eli T-Maxx seuraavaksi vai Asson monsteri ?


PS. Ready setit on paskoja mainintoja ei tässä nyt kaivata!!
Jos muuta sanottavaa ei ole kannattaa pitää sormensa pois näppikseltä vai mitä  :wink:

Sivuja: [1]