tuli tilattua otsikon mukainen autoa 2 versiona.topiccia on selattu myös jenkkifoorumi koluttu.kuitenkin vinkkiä optioista,must have varaosista jne kaivattaisi.en vielä tilannut varaosaa eikä optiota kun ei vielä tietenkään ole tuntumaa et mitä menee ja mitä tarviaa.
tulisi vaan paketti että pääsisi kasaamaan.sähköiksi valikoitui CS rocket competiton säädin,HW 3656 sc kone(kv4000) ja futten s9452.
5mm akselille ei taida 48 jakoisia pinjoneita löytyä joten voi olla et jokin 540 kokoinen kannu löytää vielä paikkansa.toistaiseksi mod1:llä mennään.
Jenkkien juttuja ei sit kannata ottaa kauhean vakavasti, hyvä fakta on mutta todella paljon ihan turhaa
V2 kannattaa mielestäni heti päivittää rpm tukivarret. Normitukivarret kestää normajoa, mutta jos hypäät tolppaan niin vakiotukivarsi hajoaa ja samalla menee hingepinni ja ehkä iskarinkorkki. Eteen kuin laittaa rpm etutukivarret niin auto on todella kestävä eikä ihan helpolla hajoa. Aluhexit voi olla hyvä idea, mutta tiedän useamman jotka ajaa muovihexeillä eikä ole ollut ongelmia. Jos sinulla hajoaa rear gearbox holder niin voit päivittää sen alumiiniseksi, eli siis tämä:
http://www.hobbyfactory.fi/tuotteet/rc-autot-varaosat-rungon-osat/rear-gear-box-holder-aluminium1pc-td310208 Myös nämä voi päivittää jos ne hajoaa:
http://www.hobbyfactory.fi/tuotteet/rc-autot-varaosat-rungon-osat/rear-gearbox-insert-left-1pc-td310006 Muuten ei pitäisi olla kauheasti hajoavia osia. 48dp spurri hajoaa aika helposti, mutta jos tuntuu että hajoaa liikaa niin voi vain ajella mod1 rattailla.
Varaosia jotka kannattaa pitää pakissa on kierros tukivarsia, hingepinni kierros, iskarinkorkki, spurri ja mahdollisesi vetari. Olen kuullut yhdestä hajonnesta takaiskaritornista, eli ehkä sekin. Aluhubit, lukkoslipperi ja lisäpainot kuullostaa mielestäni turhalta, jos ei tykkää slipperistä niin voi vain kiristää pohjaan eikä hubit ole mulla koskaan hajonnut, vähän kyllä väljistyneet.
Kasatessa kannattaa iskarinkorkit veistää sisäpuolelta hieman jolloin tiiviste mahtuu paremmin ja korkki ei irtoa niin helposti. 4 reikäiset männät kannattaa ehdottomasti laitaa, paketin mukana tulee tyhjät männät johon voit itse porata esim 4x1.1 tai sitten vakio 6 reikäsistä männistä tukit 2 reikää. Diffien ulostulojen hexit kannattaa hioa niin että ratas liukuu helposti pois, auttaa huomattavasti huoltoa... Kannattaa myös tarkistaa durangon sivuilta blogi missä löytyy lisää kasausvinkkejä
Luulen että pakettisetuppi ei ole kauhean hyvä ja suosittelen että kasaat auton suunnilleen niihin setuppeihin mitä tästä säikeestä löytyy, silloin auto on helppo ajaa ja pitäisi olla suht nopee