Kirjoittaja Aihe: Koulut alkoivat!  (Luettu 10716 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Koulut alkoivat!
« Vastaus #30 : 18.08.04 - klo: 17.55 »
Lainaus käyttäjältä: "kukkalapio"
Lainaus käyttäjältä: "Poju12"
No mulla on 33 tuntia viikossa ja oon seiskalla. :evil:
Nicisi muuten antaisi jotenkin kuvan, että olisit 12v. :roll:
Ei sulla voi olla koko vuotta 33 tuntia viikossa! Tietääkseni ilman oppilaan omaa halua saa olla vain 30h viikossa keskimäärin vuodessa. Tosin jossain yhteiskoulussa tai jossain varmasti on ainakin mahdollisuus enempäänkin, mutta tiedä sitten. Ja voihan sitten kasille ottaa valinnaisia vaikka kuinka paljon jos haluaa.
Mä olen tehnyt ton mun nimimerkin sillon kun olin 12 ja nyt oon 13 ja tiedän että se antaa sellaisen kuvan... On mulla 33 tuntia viikossa mut mulla on koko seiskalla yheensä 6 jaksoa eli 6 eri lukujärjestystä. :wink:

Voi että siellä on ihanaa... :evil:

Tänää ku meillä oli 11.40 ruokailu ja 12.10 piti olla kirkolla. No me ei menty ruokalaan(kavereitten kaa) ku oli pahaa ruokaa ja me päätettiin että voitais mennä yhelle tyypille(se oli kyllä mukana) no mentiin sinne katottiin telkkaa ja vähän ajan päästä kirkolle ja oltiin jo ajoissa ja kukaan ei huomannut mitään. :mrgreen:

Poissa Pekka V

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/virtpe/
Koulut alkoivat!
« Vastaus #31 : 18.08.04 - klo: 20.32 »
Lainaus käyttäjältä: "Poju12"
Lainaus käyttäjältä: "kukkalapio"
Lainaus käyttäjältä: "Poju12"
No mulla on 33 tuntia viikossa ja oon seiskalla. :evil:
Nicisi muuten antaisi jotenkin kuvan, että olisit 12v. :roll:
Ei sulla voi olla koko vuotta 33 tuntia viikossa! Tietääkseni ilman oppilaan omaa halua saa olla vain 30h viikossa keskimäärin vuodessa. Tosin jossain yhteiskoulussa tai jossain varmasti on ainakin mahdollisuus enempäänkin, mutta tiedä sitten. Ja voihan sitten kasille ottaa valinnaisia vaikka kuinka paljon jos haluaa.
Mä olen tehnyt ton mun nimimerkin sillon kun olin 12 ja nyt oon 13 ja tiedän että se antaa sellaisen kuvan... On mulla 33 tuntia viikossa mut mulla on koko seiskalla yheensä 6 jaksoa eli 6 eri lukujärjestystä. :wink:

Voi että siellä on ihanaa... :evil:

Tänää ku meillä oli 11.40 ruokailu ja 12.10 piti olla kirkolla. No me ei menty ruokalaan(kavereitten kaa) ku oli pahaa ruokaa ja me päätettiin että voitais mennä yhelle tyypille(se oli kyllä mukana) no mentiin sinne katottiin telkkaa ja vähän ajan päästä kirkolle ja oltiin jo ajoissa ja kukaan ei huomannut mitään. :mrgreen:
Wow hei, vähän sä oot kova jätkä... :roll:

Millä nimellä te kutstutte seiskoja? Meillä päin sanotaan nahkoiksi   :lol:  


Tää on seiskoille:NAHKAT :mrgreen:

Poissa Raipe

  • Jäsen
    • Profiili
Koulut alkoivat!
« Vastaus #32 : 18.08.04 - klo: 20.36 »
kaikki amikseen... herään klo12. meen kouluun. nukun 4h. tuun kotiin ja nukun lisää. silti hyviä numeroita tulee. :mrgreen:

Poissa Nike

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Koulut alkoivat!
« Vastaus #33 : 18.08.04 - klo: 20.37 »
Blaah, eilen se alko, nimittäin 9-luokka.  :(

Täällä päin noita seiskoja sanotaan Örsyiksi, ja örsykasteeksi sitä kun työnnellään päitä WC-pönttöön.  :) Tosin ei noita kasteita nykyään enää pahemmin tehä.

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Koulut alkoivat!
« Vastaus #34 : 18.08.04 - klo: 20.45 »
Kyllä sä Markus oot kova jätkä. Me käytiin välkällä kaupassa ja se ei ole edes kiellettyä. Meitsi on kyllä siis ihan nynny. Ainii käytii me mäkissäkin, sekään ei valitettavasti ole kiellettyä. Olin kyllä reppu selässä kirjastossa ja se on kiellettyä. En olekkaan niin nynny. Nojoo se tästä.
Aika tuskasia nämä neljän päivät. Aika kuluu hitaasti. Tik tak... Yläasteella ja lukiolla tuntuu olevan joku ero tässä hommassa, mutta en tiedä mikä se on. Ehkä meitä ei enää ajatella semmosina natiaisina ja omaa vastuuta enemmän. En kadu kuitenkaan ratkaisujani. Katsotaan sitten ensimmäisen koeviikon jälkeen uudelleen.

Seiskat aka. mopot.
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Koulut alkoivat!
« Vastaus #35 : 18.08.04 - klo: 20.57 »
Meilläkin sanotaan nahkoiks...

 :twisted:  :twisted:

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Koulut alkoivat!
« Vastaus #36 : 18.08.04 - klo: 21.27 »
Tottahan seiskat nahkoja ovat, tosin en itse viitti nimitellä seiskoja. Katos ku oon sami ällän kaa nynny vaikka ei tunnetakkaa toisiamme.
Meille kävi aika ovelasti, ku seiskalla meillä oli 30 viikkotuntii ihan normisti. No kasilla otin valinnaisia yhden tunnin ylimäärästä meinaa erikoismatikan, ni oli 31 kevääseen asti, kunnes lopetin sen (ei kiellettyä), koska sairaslomalla ollut oikee maikka tuli takas. Mutta nyt tuli 9. lukkari, ja 32 viikkotuntia. Ja vähän tutkiessani huomasin, että mulla oli olevinaan se erikoismatikka. No rehtorille sanomaan ja se sanoikin, ettei ollut varma oonko siinä ni oli varmuuden vuoks laittanu. Silti jäi jälelle 31 h/week. Oli pompannu yks tunti lisää joka viikolle. Ihme juttu. No eipä mua niin kauheesti haittaa, mutta kun eikös 9. kuuluis olla kumminkin vain 30 tuntia viikossa, jollei oo ylimääräisiä valinnaisia?

Vähän tekemisen puutteessa kirjoitettu niinku KAIKKI sen huomaavatkin. :lol:

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
Koulut alkoivat!
« Vastaus #37 : 18.08.04 - klo: 21.35 »
Ne on mopoja,törpöt!!!
 :mrgreen:

Poissa RaDon

  • Veteraani
    • Profiili
Koulut alkoivat!
« Vastaus #38 : 18.08.04 - klo: 21.42 »
Möllejä! :lol:

Poissa totaer90

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/totaer
Koulut alkoivat!
« Vastaus #39 : 18.08.04 - klo: 21.44 »
Monneja, täällä päin.
Kyosho Mirage 1/18  Thunder Tiger MTA-4 1/8 HoBao hyper 7 TQ.

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Koulut alkoivat!
« Vastaus #40 : 18.08.04 - klo: 22.08 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika Matilainen"
Lainaus käyttäjältä: "Poju12"
Lainaus käyttäjältä: "kukkalapio"
Lainaus käyttäjältä: "Poju12"
No mulla on 33 tuntia viikossa ja oon seiskalla. :evil:
Nicisi muuten antaisi jotenkin kuvan, että olisit 12v. :roll:
Ei sulla voi olla koko vuotta 33 tuntia viikossa! Tietääkseni ilman oppilaan omaa halua saa olla vain 30h viikossa keskimäärin vuodessa. Tosin jossain yhteiskoulussa tai jossain varmasti on ainakin mahdollisuus enempäänkin, mutta tiedä sitten. Ja voihan sitten kasille ottaa valinnaisia vaikka kuinka paljon jos haluaa.
Mä olen tehnyt ton mun nimimerkin sillon kun olin 12 ja nyt oon 13 ja tiedän että se antaa sellaisen kuvan... On mulla 33 tuntia viikossa mut mulla on koko seiskalla yheensä 6 jaksoa eli 6 eri lukujärjestystä. :wink:

Voi että siellä on ihanaa... :evil:

Tänää ku meillä oli 11.40 ruokailu ja 12.10 piti olla kirkolla. No me ei menty ruokalaan(kavereitten kaa) ku oli pahaa ruokaa ja me päätettiin että voitais mennä yhelle tyypille(se oli kyllä mukana) no mentiin sinne katottiin telkkaa ja vähän ajan päästä kirkolle ja oltiin jo ajoissa ja kukaan ei huomannut mitään. :mrgreen:


Jes, melkee joka päivä ei olla syömäs ja ruokavälkäl käydää joko ostaa karkkia / limukkaa, tai mennään kotia syömään limukkaa ja juomaan karkkia  :mrgreen:  

Meil on nyt koulu vähän korjauksen puolella niin oli saksaa ala-arvoisella-ala-asteella  :mrgreen:

Opeki oli sellanen harakka et päästi puol kolme kotia vaikka koulu  oikeesti loppuis 15.00...
Vai että syömään limukkaa ja juomaan karkkia. :mrgreen:  Yleensä kakki menee burger mafialle syömää...

Pitäskö mun sanoa et wooow vähän ootte kovii???

Poissa ClodZ

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.neppis.com
Koulut alkoivat!
« Vastaus #41 : 19.08.04 - klo: 00.20 »
Nyt pikku-hampuusit ruotuun! Kalliilla verorahoilla kustannetut kaalisopat ja nauravat nakit on syötävä, ilmaista ruokailuakin oppii kyllä arvostamaan kunhan pääsee maksamaan itse ruokaostoksensa. Silloin se on tosin myöhäistä. Kyllä niitä hampurilaisia ehtii imuroimaan myöhemminkin. Jookosta joo?
XC - Poor boys Bruiser

Poissa Speeder

  • Veteraani
    • Profiili
Koulut alkoivat!
« Vastaus #42 : 19.08.04 - klo: 08.10 »
Seiskat on mokuja eli mokkereita.  :lol:

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Koulut alkoivat!
« Vastaus #43 : 19.08.04 - klo: 14.25 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika Matilainen"
Ihana rentouttava 15km lenkki tässä heti valinnaisliikunnan alkuun, jesss...
Lenkki? :o  Ekalla liikuntatunnillako? On kyllä koulussa jo jotain vikaa. Mä en ainakaa koskaan haluisi lähteä valinnaisessa lenkille. Kerran ollaan käyty normaaliliikunnassa lenkillä ylioppilaskirjoittajien jaloista pois. Me pelattiin futista eilen = ensimmäisillä valinnaisliikkatunneilla.

Poissa Tuumou

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Koulut alkoivat!
« Vastaus #44 : 19.08.04 - klo: 16.47 »
Norsseja ne seiskat on :twisted:
Tamiya Midnight Pumpkin QD | Tamiya TXT-1 | Tamiya Mini M03 | HPI Micro RS4

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Koulut alkoivat!
« Vastaus #45 : 19.08.04 - klo: 17.27 »
Norsseja? Norssi = Helsingin normaalilyseo. Eikös se ole aika typerä nimi seiskoille.  :?
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa Toni N

  • Veteraani
    • Profiili
Koulut alkoivat!
« Vastaus #46 : 19.08.04 - klo: 17.35 »
Lainaus käyttäjältä: "[url
http://www.kalassa.net/artikkelit/kalalajiravinto.shtml[/url]"]
Kuore eli norssi on silakalle sukua jonka tuntee voimakkaasta hajusta. Sen voi paistaa ja kuorruttaa ruisjauhoilla. Haju häviää valmistuksen aikana.
Tyhjä

Poissa Turhala

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/~turhala
Koulut alkoivat!
« Vastaus #47 : 19.08.04 - klo: 17.44 »
Lainaus käyttäjältä: "ClodZ"
Nyt pikku-hampuusit ruotuun! Kalliilla verorahoilla kustannetut kaalisopat ja nauravat nakit on syötävä, ilmaista ruokailuakin oppii kyllä arvostamaan kunhan pääsee maksamaan itse ruokaostoksensa. Silloin se on tosin myöhäistä. Kyllä niitä hampurilaisia ehtii imuroimaan myöhemminkin. Jookosta joo?


Koska viimeksi söit kouluruokaa?

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
Koulut alkoivat!
« Vastaus #48 : 19.08.04 - klo: 17.54 »
Lainaus käyttäjältä: "Turhala"
Lainaus käyttäjältä: "ClodZ"
Nyt pikku-hampuusit ruotuun! Kalliilla verorahoilla kustannetut kaalisopat ja nauravat nakit on syötävä, ilmaista ruokailuakin oppii kyllä arvostamaan kunhan pääsee maksamaan itse ruokaostoksensa. Silloin se on tosin myöhäistä. Kyllä niitä hampurilaisia ehtii imuroimaan myöhemminkin. Jookosta joo?


Koska viimeksi söit kouluruokaa?


Ei kai ne ruoat ainakaan huonompaan suuntaan ole voinu mennä.. Vaikka mulla ny ei ole kun kolme vuotta siitä, kun viimeks ilmasta kouluruokaa lukiossa sain. Ja se oli ok. AMK:ssa maksullinen, joskin halpa ruoka on varsin vaihtelevaa. Kautta aikain parhaat ilmaset ruoat olikin sitten intissä :wink: Mutta ei siinä, kyllä todellakin ilmanen lämmin ateria päivässä olis kova juttu nyt!
Lahti Rock City

Poissa ClodZ

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.neppis.com
Koulut alkoivat!
« Vastaus #49 : 19.08.04 - klo: 17.58 »
Lainaus käyttäjältä: "Turhala"
Koska viimeksi söit kouluruokaa?


Neljä vuotta sitten, ja sekin oli maksullista. Maksutonta 7 vuotta sitten. Ja täytyy sanoa että noita maksuttomia tuli ikävä, kun maksoi parikymppiä lauantaimakkarapihvistä.

On kyllä ilmeisesti totta että kouluruuan taso on tainnut laskea. Satavarmasti toinen merkittävä syy on se, että jos kouluruuan vaihtoehtona on hampurilainen, niin kouluruokailun on hankala pärjätä lasten arvoasteikolla. Eritoten jos hampurilaisen tuoma lisäarvo sisältää kielletyn hedelmän makua, kuten tästä ketjusta on voinut päätellä.
XC - Poor boys Bruiser

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Koulut alkoivat!
« Vastaus #50 : 19.08.04 - klo: 18.21 »
Ala- ja yläasteella oli usein aika karmivat pöperöt. Ruokahommat oli Palmian alla. Nyt lukiossa on Sodexho ja ruoat ovat parantuneet huomattavasti. Kalakeitto on kermainen ja nakkikastikkeessa on nakkeja. Lukioni on myös Helsingin yliopiston alaisuudessa, joten vanhemmille suunnattu ruoka on parempaakin.  :D
Ruoka kylläkin loppuu joskus, mutta sitä vastaan on keinot.
(Pahuksen yläastelaiset ahmivat liikaa!)
Ruuat saattavat jopa sisältää valkosipulia, mikä on mielestäni loistava homma.
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
Koulut alkoivat!
« Vastaus #51 : 19.08.04 - klo: 21.13 »
Lainaus käyttäjältä: "Sami L"
Ala- ja yläasteella oli usein aika karmivat pöperöt.
Ja on edelleen,ainakin täällä Nurmijärvellä,joka kuulemma käyttää Suomen kunnista vähiten rahoja kouluruokaan.On nimittäin ruokahalu vaakalaudalla,kun löydät joka toinen viikko perunan sisältä karvapallon.........

Poissa RaDon

  • Veteraani
    • Profiili
Koulut alkoivat!
« Vastaus #52 : 19.08.04 - klo: 21.19 »
Lainaus käyttäjältä: "Joona H"
Lainaus käyttäjältä: "Sami L"
Ala- ja yläasteella oli usein aika karmivat pöperöt.
Ja on edelleen,ainakin täällä Nurmijärvellä,joka kuulemma käyttää Suomen kunnista vähiten rahoja kouluruokaan.On nimittäin ruokahalu vaakalaudalla,kun löydät joka toinen viikko perunan sisältä karvapallon.........


Ei taida olla Nurmijärvi ainoa...  Riihimäen keskuskeittiöstä kiikutetaan joka päivä jokaiseen kouluun niitä "oi niin maukkaita" kumiyllätysperunoita :lol:
Niitä syödäänkin sitten ilomielin... :mrgreen:

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
Koulut alkoivat!
« Vastaus #53 : 19.08.04 - klo: 21.42 »
Lainaus käyttäjältä: "RaDon"
Lainaus käyttäjältä: "Joona H"
Lainaus käyttäjältä: "Sami L"
Ala- ja yläasteella oli usein aika karmivat pöperöt.
Ja on edelleen,ainakin täällä Nurmijärvellä,joka kuulemma käyttää Suomen kunnista vähiten rahoja kouluruokaan.On nimittäin ruokahalu vaakalaudalla,kun löydät joka toinen viikko perunan sisältä karvapallon.........


Ei taida olla Nurmijärvi ainoa...  Riihimäen keskuskeittiöstä kiikutetaan joka päivä jokaiseen kouluun niitä "oi niin maukkaita" kumiyllätysperunoita :lol:
Niitä syödäänkin sitten ilomielin... :mrgreen:
Aah,oikein vesi herahtaa kielelle :roll:
Maksaloota onkin lähes ainoa koulun tarjoama ruoka,jota voi hyvillä mielin syödä.

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Koulut alkoivat!
« Vastaus #54 : 06.10.04 - klo: 16.32 »
Ihan hyvät numerot tuli todistuksesta ku keskiarvo oli 8.4666...

Kiva meidän koulu pääsee telkkaa kun buusteri tulee huomenna kuvaamaan ja se tulee syyslomalla telkasta. :roll:

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
Koulut alkoivat!
« Vastaus #55 : 06.10.04 - klo: 19.54 »
Änkää ittes telkkariin ja huua että rc rulettaa!!  :mrgreen:
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Koulut alkoivat!
« Vastaus #56 : 06.10.04 - klo: 20.00 »
Olisit laittanu ton Buusteri jutun vitsipalstalle.
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Koulut alkoivat!
« Vastaus #57 : 06.10.04 - klo: 21.41 »
Lainaus käyttäjältä: "Sami L"
Olisit laittanu ton Buusteri jutun vitsipalstalle.
Niimpä... En ite kauheesti välitä siitä vaikka ne tulee... Kumminkin joku surkee vieras...

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Koulut alkoivat!
« Vastaus #58 : 07.10.04 - klo: 21.25 »
Me pääsemme koulusta ke: 13.10. klo: 12:45 pois koulusta.

Normaalisti 24 tuntia viikossa.

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Koulut alkoivat!
« Vastaus #59 : 08.10.04 - klo: 09.22 »
PS. Markus jos laitat tuollaista ns. "nuolemista" allekirjoitukseen, niin eikö se kannattaisi edes kirjoittaa oikein?

(PS. Se on vanhusten juttu toi TEK, eikä mikään 12 vuotiaiden pihasudittelijoiden mesta. - isojen miesten pikkuautoilua)
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.