Yleensä on kyllä niin että seosruuvista joutuu ohentamaan sisäänajossa koska ei pysy käynnissä eikä niin että joutis rikastamaan..
Niinojoo, konsti tuokin =)
Mutta tarkoitin lähinnä sitä, että kun itse sisäänajelen niin pistän vaikka ohjaimen trimmistä tai ihan ruuvista luistimen hieman neutraalia enemmän auki, että se tosiaan jaksaa käydä rikkaammallakin (tyhjäkäyntiä siis, joskin hieman tavallista korkeammilla kierroksilla). Tyhkäkäynnillä kun moni motti kuuluu sisäänajaa, niin olen tuommoista konstia käyttänyt.
Öö..vähän vaikea selittää..
Eli pähkinänkuoressa: rikkaalla niin alhaalta kuin ylhäältäkin, luistin hieman tavallista enemmän auki :)
Avoimuus riippuu täysin siitä miten rikkaalla äläpää on.
Offtopicesimerkkinä HoBaon kisamotin sisäänajo:
Neula 6 kierrosta auki, kaasutin
täysin auki. Sitä sitten puolilitraa renkaat ilmassa. Ja senkin jälkeen vielä pari tankkia hieman "kuivempana". Näin siis ohjeet sanoo.
Saas nähdä millain toteutus :)
Tai no, taisi koko viesti olla offtopickia, mutta menköön nyt kun tuli kirjoiteltua =)