Kirjoittaja Aihe: Vintage Touring Racing, VTR-10  (Luettu 984496 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa vato

  • EPUArc
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2850 : 05.03.11 - klo: 09.42 »
Korilistaan lisätty Isuzu Bellet Spiceltä,Javelin  Protoformilta ja Mustang -70 HPI:ltä
http://www.youtube.com/user/qmile
Tamiya 417x vtr,TamiyaMiniM05/M03 Classic+Comp,Huge FF11,TRF417 V5,Huge FF12,Tamiya F104

Poissa muovimies

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2851 : 05.03.11 - klo: 19.19 »
Asiasta kolmanteen eli millaisiin kierrosaikoihin VTR-autolla olisi syytä päästä esim. Myyrissä,jos haluaa olla"kilpailukykyinen" ?

Poissa Isosuo

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2852 : 05.03.11 - klo: 20.19 »
Olet varsin kilpailukykyinen, jos stanun vauhtiin päästelet!  :grin:

Poissa muovimies

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2853 : 05.03.11 - klo: 20.36 »
Tätä mä pelkäsin... :laugh:

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2854 : 05.03.11 - klo: 22.14 »
No, jos haluat olla TSS autojen kanssa kilpailukykyinen niin olis paree täräytellä alle 13sek aikoja tauluun, paitsi jos ajelet muiden kuin kärkipään kisakuskien seurassa, silloin keikutaan jossain 13+ ajoissa.
Kylätason RC-kuski.

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2855 : 05.03.11 - klo: 22.22 »
Eli VTR-kärjen ajat 14-14.5 sek ?
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2856 : 05.03.11 - klo: 22.34 »
Vaikee sanoo VTR:ien kierrosaikoja kun Myyrissä ei jostain syystä vetureita näy radalla.
Kylätason RC-kuski.

Poissa RangerWalker

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2857 : 06.03.11 - klo: 18.55 »
Vaikee sanoo VTR:ien kierrosaikoja kun Myyrissä ei jostain syystä vetureita näy radalla.

Itse olisin tulossa ajelemaan ja säätelemään, mutta en varmasti yksin halua veturilla huristella. Pitänee jutskata veturikuskien kanssa jos saataisiin pari kertaa viikossa treenikisat?

Itse en osaa ihan kohdilleen tuota uutta autoani edes säätää joten ennen seuraavia kisoja pitää kyllä ajamassa käydä.(ja toivoa että joku viitsii jeesata säätöjen kanssa)

Jos veturikuskit jotka haluaisivat myyrissä käydä taas testaamassa pitkän tauon jälkeen lukevat tämän niin yv:tä tulemaan ja sovitaan joku päivä miitti?

-Pate
AWESOMATIX TSP-10 ,Team Jordan "Frentzen" F1&under construction 2012 Sauber http://www.youtube.com/user/RangerPate

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2858 : 06.03.11 - klo: 19.35 »
Ei muuta kun radalle vaan, tilaa ja harjoitusaikaa löytyy kaikille :wink:
Kylätason RC-kuski.

Poissa RangerWalker

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2859 : 08.03.11 - klo: 11.33 »
Tänään 19.00 alkaen myyrissä veturimiesten miitti, ainakin 2 tulossa, toivottavasti muitakin!

-Pate
AWESOMATIX TSP-10 ,Team Jordan "Frentzen" F1&under construction 2012 Sauber http://www.youtube.com/user/RangerPate

Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2860 : 08.03.11 - klo: 11.44 »
Tänään 19.00 alkaen myyrissä veturimiesten miitti, ainakin 2 tulossa, toivottavasti muitakin!

-Pate

OHO onpas iso porukka tulossa :shocked: varmaan yhtä huikee meininki kun näillä http://www.youtube.com/watch?v=3flnklGQczs  :grin:
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

Poissa Nokka-akseli

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • videoita laitteista
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2861 : 12.03.11 - klo: 17.07 »
Noniin itsekkin sain hieman päivitettyä veturia ulkoisesti juuri sopivasti ennen tulevia epuan kisoja.

Muutama kuva auton nykytilasta

-Timo
TSP-10 Tamiya TRF 418, VTR Tamiya TRF 417, Formula Tamiya F104 verII.. 3X Tamiyan kuorma-auto, ei mul muuta olekkaan.... paitsi 4 venettä ja Tamiyan Hi-lift Voittaminen on varmaan kivaa...

Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2862 : 12.03.11 - klo: 17.40 »
Siisti bemari. Laitoin itsekin tuon samaisen kopan tilaukseen liquidista noin viikko sitten.
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

Poissa RoddeR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2863 : 12.03.11 - klo: 21.20 »
Siisti bemari. Laitoin itsekin tuon samaisen kopan tilaukseen liquidista noin viikko sitten.

Onko vtr kohta bmw luokka???
Kyosho, elämäni auto.

Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2864 : 12.03.11 - klo: 21.40 »
Siisti bemari. Laitoin itsekin tuon samaisen kopan tilaukseen liquidista noin viikko sitten.

Onko vtr kohta bmw luokka???

EI IKINÄ!!!  :grin:
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2865 : 12.03.11 - klo: 21.42 »
Pitäs olla USA Only ;)

Poissa Jankka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2866 : 12.03.11 - klo: 21.48 »
edelleen palaan tähän spoileri/siipi asiaan eli mitkä ovat sallittuja ? , toi yllä oleva bemarin takaluukun päällä oleva härpäke on siipi.

Spoileri eli ilmanohjain on auton koriin kiinteästi liittyvä ilmanohjain. Spoilereita voi olla auton helmassa, keulassa tai "tavarasäiliön" päällä. Spoileri erottuu siivestä siinä, ettei sen molemmilta puolilta virtaa ilmaa

Poissa RangerWalker

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2867 : 12.03.11 - klo: 21.52 »
edelleen palaan tähän spoileri/siipi asiaan eli mitkä ovat sallittuja ? , toi yllä oleva bemarin takaluukun päällä oleva härpäke on siipi.

Spoileri eli ilmanohjain on auton koriin kiinteästi liittyvä ilmanohjain. Spoilereita voi olla auton helmassa, keulassa tai "tavarasäiliön" päällä. Spoileri erottuu siivestä siinä, ettei sen molemmilta puolilta virtaa ilmaa

Lukaise säännöt, siipiasiat on päivitetty jokin aika sitten sinne .  korin mukana tulleita scalesiipiä saa käyttää,kuten esim. panterassa saa käyttää julman isoa siipeä.

Ja huomenna onv veturitreffit myyrissä, kaikki  paikalle jotka kerkiää!
AWESOMATIX TSP-10 ,Team Jordan "Frentzen" F1&under construction 2012 Sauber http://www.youtube.com/user/RangerPate

Poissa RangerWalker

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2868 : 12.03.11 - klo: 23.25 »
Lukaise säännöt, siipiasiat on päivitetty jokin aika sitten sinne .  korin mukana tulleita scalesiipiä saa käyttää,kuten esim. panterassa saa käyttää julman isoa siipeä.

Klip klap paloja sääntöä
-Sedan,Coupe,Fastback,Roadster tai GT sallittu.Orginal tyylinen kori joka on ollut tuotannossa 1:1 kokoisenakin ja ollut katuliikenteessä.
-Orginal-tyylinen takasiipi sallittu
   *tultava korisarjan mukana(esim BMW E30 M3)
   *vaihtoehtoinen omavalmiste takasiipi sallittu seuraavin ehdoin:
-max pituus 20mm
-max korkeus 15mm
-max leveys =korin leveys -10mm
-umpinainen rakenne
-orginal tyylinen

-Omavalmistesiiven ja korin välistä ei saa kulkea ilmaa eli siipi on oltava "jalaton",koko leveydeltään korin pinnassa kiinni.
-Reunoilla ei saa olla ilmanohjaimia.
-Orginal malliset takasiivet on sallittu,mikäli tulevat korisarjan mukana.
-Mikäli ei tule,sovelletaan omavalmistesääntöä.

vato

Vaikka Vato erikseen maininnut bimmerin, niin tuo ei ole tehdasvalmisteisen näköinen kts kuva alla


Pakollinen pilkunviilaus :azn:
http://www.googlefight.com/index.php?lang=en_GB&word1=orginal&word2=original

Mulle on joka tapauksessa ihan sama. Kunhan huvikseni joutessani näppäilen.

mulle melkein ihan sama, mutta BMW rules ja katso tämä

ja lukaise esim.tämä  http://www.e30m3.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=23&Itemid=5

-Pate
« Viimeksi muokattu: 12.03.11 - klo: 23.38 kirjoittanut RangerWalker »
AWESOMATIX TSP-10 ,Team Jordan "Frentzen" F1&under construction 2012 Sauber http://www.youtube.com/user/RangerPate

Poissa Jankka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2869 : 12.03.11 - klo: 23.54 »
Tämä on vain oma mielipiteeni, mut säännön pitäisi olla selkeämpi.

Esim.  saako käyttää siipeä, spoileria vaiko molempia tai sit ei kumpaakaan, korista riippumatta. Mielestäni omavalmisteet pitäis kieltää kokonaan tai jos siivet ja spoilerit hyväksytään koreissa, niin ne pitäisi olla kaikkien ostettavissa alan liikkeistä.

p.s. ihan esimerkkinä voi sanoa LRP:n Sharkit ja Asson 1/18 autot jossa käytettiin aikoinaan mitä ihmeellisempiä virityksiä alkuperäisen siiven tilalla ja näky ei ollut kaunis.


Poissa nestori

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2870 : 13.03.11 - klo: 00.41 »
Mistä te ootte ostaneet noi teidän E30:pit.Liquidilta oisin muuten tilannu mut ei löytynyt edes osanumerolla.

VihtiRC

  • Vieras
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2871 : 13.03.11 - klo: 02.00 »
Towerhobbiesista olen tilannut 2 koria. Kohtuuhinta 29,99 dollaria mutta postikulut onkin sitten jo toinen juttu!

Poissa .TS.

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2872 : 13.03.11 - klo: 02.21 »
eBaysta löytyy myös ainakin. Taisi olla 29.90 dollaria ja postit hieman päälle kymmenen.
OFNA X1-CR - Alpha S852 - Savöx - Spektrum

Poissa Jonni

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2873 : 17.03.11 - klo: 10.28 »
LRP/Nosram 17.5t FTT2011 kone on nyt päästy vihdoin testaamaan.
Tässä olisi parhaat kierrosajat eilisiltä vedoilta ja tiedot koneesta ja välityksestä, sekä vedon paras kierrosaika:

1. CS  5.0  14.49 (päivän eka akku on aina hidas)
2. LRP 5.0  14.07
3. LRP 5.5  14.28
4. LRP 5.9  14.19 (haamuaika, 2. paras aika 14.40)
5. CS   5.0  14.09
6. CS   5.0  14.04

Testin tulos oli hieman yllättävä sillä oletin, että LRP/Nosram olisi ollut nopeampi,
mutta tämän testin perusteella oltaisiin aika samalla viivalla vauhdin suhteen.
Kaasutuntuma oli uudessa koneessa huomattavasti pehmeämpi kuin vanhassa, tosin vanhalla koneella on 2.5 vuotta rullattu,
joten se ei ole enää uudenveroisessa iskussa.

Itse olisin tämän testin perusteella valmis sallimaan LRP/nosram-koneet mukaan.
Mitä mieltä muut ovat?

Kiitos koneen lainasta Artsille ja Hobbyfactorylle!

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2874 : 17.03.11 - klo: 10.52 »
Vihdoinkin!

Sallisin (kuten joku saattaa jo arvatakin...) ehdottomasti, tosin välityksellä pitäisi huippuja rajata pois.

Noista sinun arvoista valitsisin tuon 5.5 rajoitukseksi, muilla (vanhoilla koneilla) edelleen se 5.0

Mielipiteitä ehdotuksesta?
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2875 : 17.03.11 - klo: 11.50 »
Vihdoinkin!

Sallisin (kuten joku saattaa jo arvatakin...) ehdottomasti, tosin välityksellä pitäisi huippuja rajata pois.

Noista sinun arvoista valitsisin tuon 5.5 rajoitukseksi, muilla (vanhoilla koneilla) edelleen se 5.0

Mielipiteitä ehdotuksesta?
Kaksi vuotta sitten kun ajettiin LRP ja CS koneilla TSS luokkaa lrp:n kone kiersi noin 30% enemmän ja oli selkeesti nopeempi. Tämä nopeusero tuli juuri siitä että pystyi välittämään sen reilusti lyhyemmäksi. Tämä oli siis SPX aikaa ennen dynaamista ennakkoa. Veikkaisin että tuossa käy juuri niin että LRP:n kone kiihtyy paremmin lyhyemmän välityksen ansiosta jos sillä tasataan pääsuoravauhti.

Sama asia todettiin myös syksyllä ajetussa myyrin skabassa (nolla-ennakkosäätimet), itse ajoin CS:n koneella ja muut ajoivat LRP:n koneella.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa pijokela

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2876 : 17.03.11 - klo: 15.09 »
Kaksi vuotta sitten kun ajettiin LRP ja CS koneilla TSS luokkaa lrp:n kone kiersi noin 30% enemmän ja oli selkeesti nopeempi.
Mutta Jonni oli tuossa pari viestiä sitten kokeillut sitä 5.5 välitystä ja ainakaan hän ei ollut saanut muutettua mahdollista lisäkiihtyvyyttä nopeammiksi kierrosajoiksi. Toisaalta jos mitään rajoitusta ei tehdä, niin silloinkin LRP kuskit voivat valita lyhyemmän välityksen nopeamman kiihtyvyyden toivossa, joten rajoitus rajoittaa ainakin valinnanvaraa...
Tamiya DF-03Ra | Xray T3 2011 | HPI Blitz | CRC gen xi

Poissa vato

  • EPUArc
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2877 : 17.03.11 - klo: 15.19 »
Todella yllättävä tulos!
Olisin melkein vetoa lyönyt että LRP nopeampi reippaammin kuin CS ja SP.

Tuolla perusteella olisin samaa mieltä Jonnin kanssa että voi sallia.

Pääpointtihan on se että KUKAAN ei saa kilpailullista etua vain sillä että ajaa toisen merkkisellä kannulla.


Mun 100e...

Vatanen #44
http://www.youtube.com/user/qmile
Tamiya 417x vtr,TamiyaMiniM05/M03 Classic+Comp,Huge FF11,TRF417 V5,Huge FF12,Tamiya F104

Poissa Jonni

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2878 : 17.03.11 - klo: 16.57 »
Itsekkin tosiaan yllätyin tuloksista koska LRP tuntui tosiaan paljon paremmalta ajaa.
Kierrosajat olivat kuitenkin ihan samalla tasolla.

Poissa P3

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2879 : 17.03.11 - klo: 21.21 »
Bluebeetlen ehdotus on hyvä, kannatetaan.

Täälläpäin yksi uusi vtr luokkaan kiinnostunut kaveri tuskailee juuri tuota moottoriasiaa, CS/SP koneita kun ei tahdo löytyä.