Moottorisäännössä olen yhä neljän koneen kannalla (CS,SP,FTT2011-koneet, sekä Hobbywing)
Jos 17.5T koneissa pysytään niin ehdottomasti kannattaa ne FTT koneet ottaa mukaan.
Edelleen lisää kuskeille helppoutta hypätä kyseiseen luokkaan mukaan kun voi samalla FTT kalustolla ajaa.
Ja taas toisinpäin... VTR kuskejen on helppo ajaa sillä samalla autolla sitten FTT kisaa.
Tämä ainoastaan mahdollistaa porukan lisääntymisen vtr luokkaan.
Koneita on saatavilla monesta paikasta jne.
Testitkin on osoittaneet että ei se LRP/Nosram olekaan mitenkään selvästi nopeampi.
Kyllähän sillä saa hivenen suoranopeutta lisää jne, mutta kello kertoo karua totuutta.
Silmämääräisesti etenee kovempaa, mutta tosiaan tämä on nähty jo muutamilla FTT kuskeilla jotka myyrissä ajelevat, että eipäs ne kierrosajat itseasiassa muuttuneetkaan kun tämän "kireemmän" koneen vaihtoi.
En mitenkään ymmärrä miksi tosiaan ei sallittaisi sitä moottoria millä FTT kisat ajetaan, kun se ei tosiaan vähennä sitä porukan tasaväkistä hauskanpitoa.
Ainoastaan helpottaa siinä että samalla kalustolla voi ajaa molempia kisoja.
Vaihtaa vaan korin, renkaat ja vähän setuppia.