Tuohon nyt ei tullut vielä selvyyttä, että jos ostaa 4x4 Slashin, niin sekö pitää pitää täysin vakiona että se on kisalaillinen? Ja Platinum versio ei sitten ole laillinen vaikka sama kori, renkaiden leveys, akseliväli, moottori, nopeudensäädin, servo, runko jne, vain siksi että Platinumiin pitää itse ostaa vastaanotin ja siinä on hieman alumiinihilpettä mukana?
Kysehän ei siis ole siitä, että "jos on varaa ostaa kisamalli, niin on varaa ostaa siihen toinenkin kori", vaan kyse on siitä, että kaikki eivät halua ostaa sitä RTR:ää koska maksaa turhasta (nimh-akku, laturi, radiot...) jos on jo tavaraa ennestään. Eikä muutenkaan saisi olla niin, että mittojen ja korin osalta vastaava auto on sallittu jos se on ostettu "kokonaisena". Entä jos RTR:stä joutuu vaihtamaan jonkin osan rikkoutuneen tilalle, pitääkö ostaa vakio vai saako ostaa hopup-osan? Vai pakottaako tuo hopup-osa sitten samantien vaihtamaan muutakin...
Kuitenkin radioiden "vaihtaminen" ainakin oman muistikuvan mukaan on sallittua esim jenkkilässä jopa Spec-kisoissa, joissa auton pitää olla täysin vakio. Samoin moni voi haluta vaihtaa 2.4 GHz radiot mahdollisten RTR-pakettien 27MHz radioiden tilalle. Jos tällaisesta autosta näkyy hieman renkaat ylhäältäpäin, niin meneekö radioiden vaihdon myötä myös kori ja/tai renkaat vaihtoon, että saa renkaat piiloon? Radioiden vaihtaminenhan on käytännössä sama asia kuin tuo, että melkein RTR:stä uupuu vain vastari...
Siis tämä "valitus" johtuu vain ja ainoastaan siitä, että mielestäni auton vakiokorilla pitäisi saada osallistua kilpailuun, olettaen siis että kyseessä kuitenkin tämän luokan auto tämän luokan korilla.