V-Specissä on ollut ongelmia ton veivinkampuran kulumisen kanssa. Speedissä ja XZ-sarjalaisissa toi on korjattu. Ottamatta kantaa siihen miten paljon ossissa keskimäärin on sitä välystä lenkissä, niin tosiasia on että sitä ei saa olla. Välys alalenkissä aiheuttaa sen, että tyhjäkäynti ja säädöt muutenkin vaeltelee sattumanvaraisesti, kone polttaa tulppia, hajottaa laakereita jne.
Luonnollisesti ihan uudessa koneessa tuntuu yläkuolokohdassa sellainen "nitkaus" kun kampura vääntää veivin alapään puolelta toiselle ja pieni välys siinä lenkissä on oltava että se ylipäätään pyörii ympäri ja öljykalvo sopii väliin, mutta ei se saa silminnähden "heilua" tai siitä saa mitään ääntä kuulua. Uuden koneen käänteleminen kylmänä yläkuolokohdan ympäri on muutenkin aika epäterve toimenpide, se kun aiheuttaa rankasti painetta männäntappiin ja itse mäntään.
Lopputulos kuitenkin on, että jos pannu käy nätisti tyhjää, ei polta tulppia ja säädöt ei seilaa, niin silloin se lenkki ei vielä ole liian väljä.