Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Buttenmeister

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 ... 17
61
Sähköautot / Vs: G-MADE SAWBACK
« : 11.09.14 - klo: 21.38 »
Kitos todella mieltä kohentavista ja kannustavista kommenteista  :grin:!! On muuten ihan älyttömän komeaa työtä tuo axial tuossa ylemmässä videossa.. Pikkasen tuohon malliin mulla on tavoite tuossa predator projektillssa.. Eli paljon liikkuvia yksityiskohtia! Laitoin youtubeen videota tämänhetkisestä tilanteesta noista sawbackin "liikkuvista osista".. Huomasin vasta julkaistuani videon että noi valokuvat videossa ovat kyllä törkeen kauan näkyvillä ennen kun tulee seuraava valokuva ja loput videoklipit.

https://www.youtube.com/watch?v=LhSE37d_JZY&feature=youtu.be

62
Sähköautot / Vs: G-MADE SAWBACK
« : 10.09.14 - klo: 22.19 »
Vaihdekeppi valmis josta tietysti sitten syntyi idea että pitäähän päänkin kääntyä..
Ja eiku hommiin. Kroppa osiin ja jyrsimellä paikka microservolle rintakehään. Sovittamisen jälkeen kuumaliimalla kiinni... Kädet tein solumuovista. Valokuvan kädet jäi pikkasen lyhyiksi joten olen ne pidentänyt sopivan mittaisiksi mutta en valitettavasti hoksannut ottaa kuvia niistä sitten..

63
Sähköautot / Vs: PROJEKTINA TAMIYA TOYOTA TUNDRA
« : 28.08.14 - klo: 22.25 »
Nyk kun asiasta kirjoitit 4wdkanootti niin mullakin kävi jossain vaiheessa mielessä että oikohan pitänyt kokeilla becin käyttöä... En vaan nyt muista miksi en kokeillut.. Taisi sitten unohtua koko asia.. Tänään otin ekat videot multifunktionin ja vinssin toiminnasta mutta kerkeen vasta viikoloppuna tehdä videokooste youtubeen asiasta.. Sen verran vinssiä kokeilin että vetää maalatulla betonilattialla "nahkoineen" G-Maden sawbacvkin. No toki tundra on pikkasen painavampikin  :azn:. Alla pari fiilistelykuvaa.. eli ei mitään uutta..

64
Sähköautot / Vs: G-MADE SAWBACK
« : 27.08.14 - klo: 19.31 »
Tänään kerkes töitten jälkeen pikkasen perehtyä vaihdekeppiin.. 3mm kierretangosta tein kepin. Alle ruuvasin kuulalinkin kuppiosan jonka lyhensin 4mm jotta se jäisi moottorin yläpuolelle eikä ottaisi siihen kiinni. Porasin kuulan läpi reijän mistä jossain vaiheessa laitan linkkitangon servolle. Lexaniin laitoin läpivientikumin joka ajaa saranan virkaa. Uläpuolelle muoviholkki ja nylock mutteri. Varren peitin mustalla kutistesukalla.. Servon ajattelin sijoittaa lavan alle.

65
Sähköautot / Vs: PROJEKTINA TAMIYA TOYOTA TUNDRA
« : 24.08.14 - klo: 20.06 »
Yksi syy siihen että into pysyy yllä näille projekteille on juuri se että ihmiset on kiinnostuneita siitä mitä jaksaa ja viitsii projekteissaan tehdä.. Ilokseni huomasin että Model expo 2014 tapahtumassa minun tundrastani innostuksen saannut Kari Hovinmaa joka on enemmän tuttu pienoisrautatie maailmasta oli ostanut oman tundran ja kävi tallillani projektinsa kanssa. Hänelläkin oli oli ongelmia multifunktionin kanssa joka teki samaa kuin minulla eli buuttasi itsensä. Hänellä buuttaus tapahtui ajon aikana 1 ja 3 vaihteella mutta ei keskivaihteella. Lähdimme purkamaan ongelmaa samalla tavalla kuin oman tundranikin kohdalla eli kokeilimme omaa sähkönsyöttöä servolle joka ei auttanut. Kokeilimme myös irtoservolla ja sama ogelma säilyi. Teimme myös vaihdelaatikon servon uudelleensijoittelun ja siirsimme servoa hieman sivusuunnassa jolloin saimme suoran linkkilinjan vaihdelaatikkoon sekä sovitimme linkin uudelleen täsmämittaan. Ajatus oli että jos servoon jää työntöä päälle kun on äärivaihteet käytössä ja buuttaus tapahtuisi sen takia.. Ei auttanut tämäkään. Pitkän ihmettelyn jälkeen tiimikaveri tr4nsporter ehdotti että josko ongelma olisi moottorissa.. Irroitimme moottorijohdot ja kokeilimme ilman moottoria. Nyt toimi moitteettomasti. Kytkimme piuhat toiseen moottoriin ja vielläkin toimi.. Totesimme että vika luultavasti tässä Tamiyan vakio 540 sarjan moottorissa.. Hovinmaa vaihtaa uuden moottorin vaihdelaatikkoon itse kunhan kerkee joten innolla odotan toimiiko kokonaisuus uudella moottorilla.

66
Sähköautot / Vs: PROJEKTINA TAMIYA TOYOTA TUNDRA
« : 24.08.14 - klo: 19.17 »
Nyt kun rupee tuntuu siltä että peruskomponentit toimii niin ajattelin pikkasen perehtyä "syvemmin" asioihin..
Eli miltä ohjain näyttää purettuna  :roll:...
Ja kun sen taas ruuvasin kasaan niin tein softapäivityksen lähettimeen..

67
Sähköautot / Vs: PROJEKTINA TAMIYA TOYOTA TUNDRA
« : 24.08.14 - klo: 16.01 »
"Perun kaikki pahat puheeni"!! Edelleen multifunktioni buuttaa itsensä kun tekee nopeita edestakaisia ohjausliikkeitä  :shocked:.. Kokeilinpa sitten vaihtaa ohjausservoa pikkasen heikompitehoiseen.. Vaihdelaatikolle olevassa servossa kun on noin 7kg vääntöä niin laitoin ohjaukseen Futaban S3305 servon joka vääntää vajaat 9kg. Testasin nyt ihan normaalikytkennällä toimivuutta ja tuntuu toimivan.. Kuormitin yhtäjaksoisesti useita kanavia yhtä aikaa pitkähkjön ajanjakson ja nyt tuli kohtalaisen turvallinen fiilis siitä että järjestelmä toimii oikein eikä buuttaa itseään yllättäen.. Samalla kun tein servonvaihdon niin käänsin ohjausservon toisteppäin. Näin sain suorakulmassa olevan raidetangon servosta palloniveleen. Samalla porasin yhden lisäreijän vaihdelaatikon servolle jolloin sain siihenkin suorakulmasen vivuston. Tangot piti tietysti mitoittaa ja tehdä uusiksi..

68
Sähköautot / Vs: PROJEKTINA TAMIYA TOYOTA TUNDRA
« : 19.08.14 - klo: 00.27 »
Otin työvilkulle ja ohjausservolle virran multiswitchin aux virtaliittimestä. Otin multifunktionista ainoastaan signaalin ohjausservolle. Nyt tuntuu toimivan hyvin  :azn:. Olen tilannut tähän multiplexin radioon sen 9 kanavasen vastarin mutta sitä odotellessa mennään tällä kokoonpanolla. Pienenä miinuksena on se että työvilkku käynnistyy kun laitat autoon virrat eikä sitä pysty viellä ohjaamaan lähettimestä.. Toivottavasti tämä epäkohta korjaantuu uuden vastarin myötä  :shocked: Muuten olen nyt tyytyväinen kokonaisuuteen. Pystyn ohjaamaan valoja ja vilkkuja ohjaimesta.. ja tietysti myös vinssiä ja muita toimintoja.

69
Sähköautot / Vs: PROJEKTINA TAMIYA TOYOTA TUNDRA
« : 19.08.14 - klo: 00.19 »
Taas hypitään ihan eri asiaan... Huomasin hienosäätöjä tehdessäni että vaihdelaatikon servovarsi ottaa kiinni valoraudan runkoon tulevaan tukipeltiin. Irroitin pellin ja jyrsin siihen uran jotta servovarsi pääsee esteettömästi liikkumaan. Sanvan lennokkiradiolla en saannut valoja toimimaan lähettimestä joten vaihdoin radion Multiplex smart SX9 flexx radioon + multiswitch flexx. Löysin kyllä youtubesta yhden videon missä neuvottiin miten saa nuo multifunktionit toimimaan lennokkiradioilla mutta vaikutti senverran hankalalta käyttää että päädyin radionvaihtoon.. Nyt kun projektin loppu häämöttää ja koeajot alkanut niin ilmeni  pikku ongelma.. Rupes multifunktioni buuttaa itseään aina kun teki ohjausliikkeitä auton seistessä paikallaan. Ilta meni siinä ihmetellessä asiaa... ja seuraava päiväkin. Jos jollai on ollut vastaavanlaista ongelmaa niin mielellään kuulisin mihin lopputulokseen ootte päätyneet ja mitä olette tehneet asian korjaamiseksi. Itse tulin siihen lopputulokseen että ongelma on liian "tehokas" ohjausservo. Kokeilin täysin samaa kokoonpanoa ohjausservoa lukuunottamatta. Laitoin microservon ohjausservon tilalle ja silloin kaikki toimi moitteettomasti!
Eli ohjausservon virta pitää ottaa muualta kuin multifunktion setistä...

70
Sähköautot / Vs: Urheiluvälinekuljetin
« : 11.08.14 - klo: 06.10 »
Hienoa työtä! Olenkin nähnyt että isoissa kisoissa on joskus ollut käytössä rc auto juuri tuommoiseen hommaan.
Nyt vaan myymään mainostilaa kopan kylkeen :wink:. Luulis että sen verran kuitenkin vielä harvinaista meidän kentillä että huomio olisi taattua! Hienoa!!

71
Sähköautot / Vs: G-MADE SAWBACK
« : 10.08.14 - klo: 11.56 »
Sain tehtyä ensimmäisen ajovideon sawbackistä..  :azn:

https://www.youtube.com/watch?v=P830V8-3iZI&feature=youtu.be

72
Sähköautot / Vs: G-MADE SAWBACK
« : 10.08.14 - klo: 00.27 »
Tein tuohon vanhempaan sawiin tänään kääntyvän ohjauspyörän. Lyhkäisyydessään rattia kääntää Futaban microservo joka on kytketty samaan lähtöön ohjausservon kanssa  :azn:. Porasin m6 kupukantaruuviin 3mm reijän josta ratin ohjaustanko" menee kopan läpi jotta asennus olisi tukeva. Lyhensin ratin omaa ohjaustankoa 4mm ja työstin ohjaustangon  alapuolelle lukitusruuvin jotta ratti kääntyy kun ruuvi joka on rattitangon sisällä kääntyy.
Alapuolella puristin kahden mutterin väliin pyöreän servovarren. Microservon asensin pelkääjän puolelle 2 puolisella teipillä ja tein viellä ruuvilukituksen poikittaistangolla ja kahdella ruuvilla. Servon ja ratin välilinkkinä toimii 1,5mm teräslanka.

Alla olevasta linkistä pikkasen videota asiasta. P.S. En keksinyt muutakaan taustamusaa ja koko video on pikasesti väsätty..  :embarrassed:

https://www.youtube.com/watch?v=DOxstkbgcvI&feature=youtu.be

73
Sähköautot / Vs: PREDATOR ATTACK VEHICLE PROJEKTI
« : 07.08.14 - klo: 22.40 »
Tässä vaiheessa voin todeta että tämä projekti on ruullaavassa kunnossa  :grin: Seuraavaksi tehdään lopuille sähköille paikat jotta pääsee pikkasen kokeilemaan autoa! Vaikkakin voin jo tässä vaiheessa sanoa että iskarit vaihtuu kyllä ensitilassa. Nyt ne ois sopivat mutta painoa tulee viellä sen verran lisää että järeämmät on kyllä hommattavan kunhan hahmottuu lopullinen paino..

74
Sähköautot / Vs: PREDATOR ATTACK VEHICLE PROJEKTI
« : 07.08.14 - klo: 22.35 »
Kiitos mcly mielipiteestä! Kommenttisi osui kyllä oikeaan.. Siirsin moottoripakettia eteenpäin rungossa jotta etukardaani sopi suoraan eikä sitä tarvinnut jatkaa.
Sorvasin rosteriaxelista jatkokardaanin taakse ja tein kuulalaakeriidun poikittaistuen jatkoaxelin takapäähän.

75
Sähköautot / Vs: PROJEKTINA TAMIYA TOYOTA TUNDRA
« : 15.07.14 - klo: 21.17 »
Kannella aloitin jotta näkis että kannattaako edes tehdä loppuun asti.. Ehkä pitäisi tehdä sen verran kapeampi laatikko että se just mahtuisi valoraudan kiinnitysten väliin koska tuonnäköisenä kansi on aika ruman näköinen kun joutuu nurkat poistaa..

76
Sähköautot / Vs: PROJEKTINA TAMIYA TOYOTA TUNDRA
« : 15.07.14 - klo: 21.11 »
Olen jo jonkin aikaa katsellut tuota lavan etureunaa ja miettinyt että mitä tekisin kun johtojen läpiviennit ja lavakiinnitys näkyy niin hyvin. Tuli mieleen tehdä lavan etureunaan "työkalulaatikko" joka peittää noi "epäkohdat".  Ostin kaverilta skaalassa olevaa alumiiniturkkilevyä joka sopinee tarkoitukseen mainiosti.
Piti vaan kehittää "köyhänmiehen kanttikone" jotta saa pokattua tuota ohutta alumiinia. Leikkaaminen onnistuu tuollaisella paperileikkurilla. Saksilla jos leikkaa niin alulevy taipuu ja lopputulos on rullalla oleva levy...

77
Sähköautot / Vs: PROJEKTINA TAMIYA TOYOTA TUNDRA
« : 15.07.14 - klo: 20.58 »
Pientä ruuvipäivitystä. Vaihdoin kopan ja lavan kirkkaat kiinnitysruuvit mustapassivoituihin. Mielestäni nää uudet tummat ruuvit ei ihan niin selvästi erotu.

78
Sähköautot / Vs: PROJEKTINA TAMIYA TOYOTA TUNDRA
« : 12.07.14 - klo: 22.49 »
Vaikka ei ehkä ihan liippaa juuri tätä topikkia niin laitan kuitenkin pikkasen kurkistusta tulevaan... Eli vuoden 2015 model expon Hilift projekti: Tamiya Ford F-350. Tämän topikin Tundran vien tietysti myös ensi vuoden messuille entisestään kehittyneempänä...  :wink:

79
Sähköautot / Vs: PROJEKTINA TAMIYA TOYOTA TUNDRA
« : 03.07.14 - klo: 22.49 »
Tiimikaveri tr4nsporter oli myös tallilla tekemässä omaa projektiaan josta joku päivä tulee foffi auto...
Kohta pääsee itse peräkärryn viimeistelyyn.. Nokkapyörä ja valothan tästä viellä puuttuu..

80
Sähköautot / Vs: PROJEKTINA TAMIYA TOYOTA TUNDRA
« : 03.07.14 - klo: 22.45 »
Suosittelen kyllä neruda scale projektia.. Siinä kun on vain mielikuvitus rajana... Vihdoin sain kaikki valot toimimaan tässä projektissa.. Myös kattovilkun. Ihmettelin kyllä pikkasen kun en ole tähän päivään mennessä saanut noita etupuskurin sumareita toimimaan. No tänään se vika sitten selvis.. Olin vahingossa juottanut johdot väärin ledeihin  :shocked:. On kyllä todettava että valovoimaa riittää kyllä "vaikka muille jakaa".
Alla pari fiilistelykuvaa. Myös jarruvalot ja peruutusvalot löytyy  :azn:..

81
Sähköautot / Vs: PROJEKTINA TAMIYA TOYOTA TUNDRA
« : 01.07.14 - klo: 22.22 »
Korkea aika taas jatkaa tätäkin projektia. Vaikka niin uhosin että heti messujen jälkeen jatkuu niin näin on taas muutama kuukausi vierähtänyt.. Kun tuli messuilla perjantaina hommattua se kattovilkku ja epätoivon vimmalla asennettu se tyylillä kunhan saan sen jotenkin toimimaan.. Tänään purkasin virityksen pois ja aloin asentaa vilkkua kunnolla autoon. Messuvirityksenä juotin AAA paristoista 6V akun ja sillä "ajoin" kattovilkkua koko lauantain ja sunnuntain ja kaikki demot kavereille tähän päivään asti ja viellä on virtaa jäljellä. Akun olin laittanut kuumaliimalla lavan alle kiinni. "virtakytkimenä" toimi johtojen liitospistoke. Tänään sain vilkun uudelleen asennettua ja johdon vietyä multiboxiin. En viellä kytkenyt johtoa boxiin. Nyt ois se haastavin vaihe varmaan edessä.. Eli koko hoidon ohjelmoiminen jotta toimisi muutenkin kuin vain demokäytössä.. Pitänee syventyä ohjekirjoihin tarkemmin jotta sen saa tehtyä. Olen koeajanut autoa ja kivasti kyllä toimii vaihdelaatikko ja alusta. Kunhan saan ohjelmoitua kaikki toimintaan niin otetaan kaverin kanssa videoo joka laitetaan youtubeen.

82
Sähköautot / Vs: PREDATOR ATTACK VEHICLE PROJEKTI
« : 30.06.14 - klo: 19.44 »
Piti jo heti saada jotain perspektiiviä projektiin joten tein rungon rullausvalmiiksi jotta pystyy paremmin hahmottaa kokonaisuutta ja kokoa. Axeliväli on 400mm ja runko tällä hetkellä 600mm pitkä. Linkkien kiinnitystä lukuunottamatta kaikki reijät ovat M3 kierteillä alumiinissa. Alarunko on 60x5mm alulattaa ja päällipalkit 25x8mm alulattaa. Moottoripukki on niinikään 60x5mm alulattaa. Iskareille tein jo valmiiksi reilusti kiinnitysvaihtoehtoja. Iskarit joudun luultavasti vaihtaa järeempiin kunhan tulee enemmän materiaalia kiinni itse autoon.. Kardaanit jäivät runkopidennyksen myötä lyhkäsiks mutta eiköhän me jotain tälle pikku ongelmalle keksitään  :grin:

83
Sähköautot / PREDATOR ATTACK VEHICLE PROJEKTI
« : 30.06.14 - klo: 19.36 »
Ihan kun näitä projekteja ei riittäisi niin aina mahtuu vielä yksi lisää talliin.. Ostin kaverilta RC4WD Timberwolfin axelit, tekniikan ja sähköt... Ja jouduin ihan itse purkaa.. Nyt ajattelin tehdä jotain ihan muuta! Ajatuksena on tehdä futuristinen rynnäkköauto joka ulkomuodoltaan vastaisi minun käsitystä siitä minkänäköinen elokuvista tutun predatorin ajoneuvo voisi olla. Toivottavasti pystyn tuomaan visioni myös autoon niin että se edes hitusen muistuttaa sitä mitä olen visioinut. Jos lopputulosta pitäisi jo nyt jollain tapaa kuvailla niin tulee lähinnä mieleen Tamiyan vanha  fast attack mutta paljon monipuolisemmalla aseistuksella  :shocked:. Noh.. Ei tästä kyllä tule lähellekkään sen näköistä mutta ideana samanlaisuutta toivottavasti on jossain vaiheessa havaittavissa.

84
Sähköautot / Vs: G-MADE SAWBACK
« : 30.06.14 - klo: 19.09 »
Nyt ois uudempi sawi purettu ja osista pitäisi ottaa kromi pois jotta ne voisi myöhemmin maalata mattamustiksi..

85
Sähköautot / Vs: G-MADE SAWBACK
« : 14.06.14 - klo: 22.38 »
Pientä päivitystä autoon. Otin tuosta uudesta sawista sähköt ja siirsin ne tähän "vanhaan" sawiin. Samalla tein uuden servotelineen ohjausservolle joka voikin nyt vaikka olla vertsio 2  :grin:.. Vinssin piirikortti rikkoutui tuossa aikaisemmin joten sekin piti vaihtaa.. Aikaisemmin vinssi toimi siten että jos piti oikeanpuoleista ohjainsauvaa eteenpäin niin vinssi tuli ulos ja jos piti itseään päin niin kelas sisään. Nyt toimii siten että kertanäpäytys itseään päin kelaa ulos uusi näpäytys pysäyttää. ja taas näpäytys niin kelaa sisään. Mielestäni helpompi näin.

86
Sähköautot / Vs: G-MADE SAWBACK
« : 04.06.14 - klo: 22.51 »
Omassa sawissa mulla ei ole tuota servon upotusta.. Jos painaa keulan niin alas kun se menee joustojen varassa niin samalla kun joustot on pohjassa niin servovarsi hipoo "perämurikkaa". Tässä "evo 2" versiossa tätä ominaisuutta ei enään ole.. Eli pitääpi itselle kans tehdä upootus  :shocked:.. Joka reijässä on muuten M3 jengat.. Ihan vaa tiedoksi.. Kiitos Andrimus mielipiteestä! En vielä tiedä mitä armylookkia tulee.. Tää auto tuli pikkasen äkkiä eteen.. katotaan kumpi kärryvaihtoehto saa enemmän kannatusta niin mennään vaik sit sen mukaan  :laugh:

87
Sähköautot / Vs: G-MADE SAWBACK
« : 04.06.14 - klo: 21.44 »
Sain hommattua toisen sawin itselleni.. Auto oli vasta kasattu ja kokeiltu kun tiimikaveri tuli jo toisiin himoihin ja myi tämän pois "alta". Itse purkaan tämän auton takas osiin ja teen siitä vuoden 2015 messuille auton.. Ja tällä kertaa rungosta poistetaan kromi!!!! Ajattelin jotain army lookkia ja vaikka joku soppatykki tai kranaatinheitin peräkärryksi messuille..?? Auto oli kohtuullisen laadukkailla sähköillä varustettu.. Ohjausservona Savöx SC-1256TG. Nopari on NOVAK Eiger, ja moottori myös NOVAK 35T krawlermotti.. Alla pari kuvaa joista alimmaiset HMS77.lle tehty servoteline sawiin. Samanlaisen teen myös tähän uuteen omaan projektiin..

88
Sähköautot / Vs: G-MADE SAWBACK
« : 17.05.14 - klo: 09.33 »
Huomaan, että sulla HMS77 on jo selkeä näkemys omasta projektistasi siitä mitä meinaat siihen laittaa..
Mielenkiinnolla seuraan sitä tuolta offipuolelta!!

89
Sähköautot / Vs: G-MADE SAWBACK
« : 16.05.14 - klo: 19.52 »
Kyllä mä sellasen voin  sulle tehdä HMS77  :azn: Laitan YV.n sulle aiheesta. Jos sulla on samanlainen sawback niin olisin kiinnostunut sun kokemuksista autosta ja jos löytyy niin pari kuvaa tähän topikkiin vaik? Ja jos oot tehnyt jotain muutoksia niin niistä myös kokemuksia!? Itse asensin tänään lapion autoon.. Lapio on uutena täysin hopean värinen joten maalasin sen musta-punaiseksi. Hyllyltä bongasin traxxas stampeden iskarit joiden alaosa sopi mielestäni täydellisesti lapion kiinnitykseen. Iskarivarren kierre on 3mm joten koppaan vain 3mm reijät ja lyhhyillä M3 ruuveilla osat kiinni. Sen jälkeen pujotin lapion läpi ja ruuvasin lapionvarren kiinni..
Lopputulos näkyykin sitten valokuvista.

90
Sähköautot / Vs: G-MADE SAWBACK
« : 15.05.14 - klo: 21.29 »
Sinäpä sen sanoit Master Calgar  :grin:! Tosin hakusessa on koko ajan josko löytyisi pikkasen pienempi hahmo niin ois enemmän skaalassa.. Ja jos sellanen löytyy niin Burtti lentää olan yli  :grin:.. Nyt sitten tein sähköt uusiksi autoon. Laitoin "muistin virkistämiseks" yhden valokuvan myös vanhoista sähköistä tuohon alle jotta on millä vertailla. Vastarihyllyn päälle tein 3mm alumiinilevystä akkutelineen. Vastariboksin kansi oli niin korkea että nopari olisi ottanut koppaan kiinni jos sen siihen päälle olisi asentanut. Joten tein vastariboksin kannen niinikään 3mm alumiinilevystä jolloin kansi oheni noin 5mm. Tein samalla pikkasen isomman kannen jotta sain vinssin piirikortin samalle levylle niin ei tarvinnut sen sijoittelua enään miettiä. Tein samalla myös 6mm alulatasta servolle telineen rungon väliin. Näin sain ohjausservon pois akselin päältä rungon väliin mihin se minun mielestä kuuluukin.Sen verran oli tiukka sovitus nuo sähköt kokonaisuudessaan että paikka missä virtajohdot tällä hetkellä on niin on ainoa paikka mihin ne mahtui ilman että niitä jatkaa. Akku on niin lähellä koppaa sivuilta ja päältä että ainoastaan moottorin sähköt pystyi vetää "tulipellin" kautta noparille koska kaikkialla muualla johdot olisi ottanut kiinni koppaan..  Seuraavaksi sitten sähköjen käyttöönotto ja uudelleen säätö...

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 ... 17