Kirjoittaja Aihe: Kauhavan M8 SM Lopputulokset  (Luettu 6104 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa pjp

  • EPUArc
    • Profiili
    • Petrin sivut
Kauhavan M8 SM Lopputulokset
« : 23.05.09 - klo: 22.11 »
sija        Nimi          Kierrosta  Aika        Paras

1   Teemu Leino        70     45:32.172   36.713
2   Ari Heinonen        69     45:27.988   36.929
3   Petri Mylläri        66     45:09.430   38.669
4   Markku Honkanen        66     45:23.007   38.354
5   Arto Heinonen        65     45:12.170   37.511
6   Tomi Salonen        65   45:16.821   38.149
7   Jouni-Pekka Hiltunen 64     45:00.025   39.266
8   Mikko Mäkinen        64     45:03.384   39.406
9   Jussi Torkkola        63     45:06.388   39.604
10   Tuomas Lintula        63     45:08.681   38.406
11   Juha Sartesuo        59     45:13.596   38.494
12   Joonas Vuojolahti    39     33:13.073   39.680
13   August Poutiainen    29   20:26.851   38.608
14   Harri Peltomaa        28     20:10.019   40.236
15   Heikki Valtonen        28     20:13.607   39.758
16   Marko Eklund        28     20:21.686   40.443
17   Tomi Marttinen        28     20:35.677   39.666
18   Jukka Häkämies        27     20:01.750   40.596
19   Tommi Alho        27     20:02.061   39.378
20   Olli Viitanen        27     20:04.081   40.601
21   Jarno Siltanen        26     20:08.117   38.328
22   Tomi Björkman        26     20:19.511   39.614
23   Simo Ahoniemi        26     20:40.334   37.880
24   Jari Valkola        18     12:46.484   40.052
25   Mikko Heikkilä        28     20:30.467   39.700
26   Aki Mertsola        28     20:41.701   40.577
27   Matti Korvenmaa        27     20:03.004   38.877
28   Pekka Kuronen        27     20:07.415   41.481
29   Mika Kettunen        27     20:10.114   41.259
30   Matti Honkanen        27     20:13.703   40.130
31   Jethro Lehtojärvi    27     20:14.974   40.547
32   Miikka Kauttu        27     20:17.941   40.137
33   Joel Nissinen        27     20:26.499   40.180
34   Jaakko Hietaoja      26     19:13.648   39.613
35   Matti Niinistö        26     20:06.376   40.585
36   Reijo Mattila        26     20:07.732   40.910
37   Jukka-Pekka Vihmo    26     20:16.718   42.001
38   Sami Huhta        25     20:00.869   42.248
39   Jani Hovi        17     13:57.654   40.128
40   Jani Parjanen        12     9:23.350   40.202
41   Matti Jokelainen     14     10:33.866   42.145
42   Sami Leppälä        14     10:40.294   42.275
43   Kalle Kyyrö        14     10:43.277   36.895
44   Henry Kanerva        13     10:12.098   43.269
45   Antti Nurmikumpu     13     10:12.283   41.448
46   Joni Hietala        13     10:42.952   41.815
47   Aarre Sillanpää        13     10:45.239   42.749
48   Janne Suutari        12     10:04.717   42.635
49   Jasse Huurre        12     10:18.877   41.169
50   Aaro Lecklin        12     10:27.068   45.307
51   Mika Huttunen        11     10:13.742   42.663
52   Max Mört        11     10:15.440   46.283
53   Harri Kervola        10     7:49.116   38.616
54   Mika Uutela         8     10:28.183   40.000
Xray T2R,Tamiya M03/M03R+Speed passion/TLT 1/36 baja,Futaba 3PM 2,4GHz/Axial SCX10/XR10--->MYYTÄVÄNÄ

Poissa teippimies

  • EPUArc
    • Profiili
    • http://www.pienoisautokerho.com
Vs: Kauhavan M8 SM Lopputulokset
« Vastaus #1 : 23.05.09 - klo: 22.51 »
Joitakin räpsyjä löytyy ... www.t-pairat.net/kauhava


Veli
Kesän juhlaan ... www.lautasliinat.net
Ylistaron nopein LS-5 kuski !

Poissa mmrc

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kauhavan M8 SM Lopputulokset
« Vastaus #2 : 24.05.09 - klo: 01.25 »
Moro

Kiitos kisan järjestäjille.
Oli todella hienot puitteet saatu aikaan.
Seuraavilla SM-kisa järjetäjillä onkin paljon tehtävää että näin hyvät järjestelyt olis seuraavissakin kisoissa mm. katettu varikko, pöytineen, sähköineen olis hieno juttu useamminkin.

+++Sää oli mitä parhain. (vaikka ennusteet ei sitä luvannutkaan ja järjestäjillä oli ollut todella suuri työ ennen kisoja sään takia)
+++oma ajo onnistui. (Ei mennyt talvella treenaaminen hukkaan.)
+++Xray toimi todella mahtavasti, Kiitos säätö vinkeistä Bros. Heinonen ja Teemu Leino.
+++Auto on helppo ja nopea ajaa.
+++Säätö apu koneelle Saarisen Teemu laittoi Novarossin hienosti laulamaan.
+++Kone kävi kuin kello ja oli hyvä ajettava.
+++PRCA:n tiimi toimii ja auttaa miestä mäessä ainakin alamäessä.
++Rata kesti todella hienosti.
+radan profiili on hieno.

Jos jotain miinustakin pitää keksiä niin
- A-oikeudet puuttui :afro: (Puffetti oli kyllä erinomainen)
- Radan hypyt voisi ehkä olla vaikeampiakin. (tosin oman tuloksen kannalta hyvä näin)

-Mikko-
Multi surfase on hanurista

Poissa Rahtimies

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Kauhavan M8 SM Lopputulokset
« Vastaus #3 : 24.05.09 - klo: 02.03 »
Team Xray Kotka kiittää.

Homma toimi kuin kuuluisa junan vessa. Ollaan vielä pelipaikoilla, koneet sammuivat juuri, ja grilli syttyi. Ajettiin gallonat mieheen treeniä päivän päätteeksi.

Kiitokset kaikille, jotka  auttoivat ja ottivat osaa.
Seuraavassa kisassa nähdään. (Paitsi Joni, jolta leipoi spekki, TAAS)

Kallelle telttaan terveisiä  :grin:
Brat, Avante, Hornet, Grasshopper, Falcon, 808, SCRT10, M-03, Hyper 7 & 8, DEX410R, TT-01, T2

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Vs: Kauhavan M8 SM Lopputulokset
« Vastaus #4 : 24.05.09 - klo: 10.08 »
Hienot kisat oli Kauhavalle järjestetty, tuosta voi ottaa mallia, ainakin näin pääpiirteissään. Rata-alue rakenteineen on hieno ja selvästi aikaa säästelemättä rakennettu. Profiili oli muutamia kohtia lukuunottamatta mukava. Kelikin pysyi kuivana ja ratakin kesti kulutusta huomattavasti, tosin eipä siinä liikaa pitoa ollut.

Muutama asia kyllä jäi ihmettyttämään. Se liukas vanerinen "spoileri" oli katastrofaalinen. Pitoa siinä ei ollut ja kun edellä ajava teki pienenkin virheen pilasi se helposi kanssakilpailijoiden ajon, tätä tapahtui todella paljon.

Toinen asia oli se että siinä pölkkykurvin kohdalla moni rattimies "oikaisi" mutkan toistuvasti. En tosin ole varma että riittääkö että edes osa autosta kulkee ratareunojen sisäpuolella ja ilmassa on ihan sama missä kulkee. Tuskin tällä asialla suurta merkitystä oli mutta huomio kuitenkin.

Suurin ihmetys on se että toistuvasti lähes radasta riippumatta lähtösuoralle merkataan nämä lähtöpaikat aivan sumppuun. Siitä kun pillin soidessa lähdetään on aivan varma että rytisee. Välit johonkin 4 metrin paikkeille niin alkaa olla siistimpiä lähtöjä. Kauhavallakin tilaa olisi ollut vaikka kuinka näin tehdä.

Listaa:
+++ Nyt moottorit toimi hienosti, ei mitään ongelmia.
+++ Kelit
+ Puuhaa oli koko päiväksi
-- toistuvat peräänajot 1/4 finaalissa
--- satunnaiset radiohäiriöt alkuerissä, johon onneksi tuli korjaus.
--- Osittain käsittämättömän huonot nostajat... ( ei onneksi omalle kohdalle sattunut )
------------- oma ajo aivan hanurista, pahoja virheitä pitkin päivää...

PS: Ei näköjään korjaantunut lopputuloksiin se yksi kannettu kierros...

Kiitos...

PPS: Jos tekis pari viikkoa ihan jotain muuta...   ...menis vaikka lentämään...
« Viimeksi muokattu: 24.05.09 - klo: 10.11 kirjoittanut HVoltage »
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa MrOllinmaki

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kauhavan M8 SM Lopputulokset
« Vastaus #5 : 24.05.09 - klo: 12.27 »
Toinen asia oli se että siinä pölkkykurvin kohdalla moni rattimies "oikaisi" mutkan toistuvasti. En tosin ole varma että riittääkö että edes osa autosta kulkee ratareunojen sisäpuolella ja ilmassa on ihan sama missä kulkee. Tuskin tällä asialla suurta merkitystä oli mutta huomio kuitenkin.
..hmmm mitä sitten??? Oikeesti??? Jos katsoo vaikka telkkarista formuloita tai rallia, niin paras ajolinja kulkee niissäkin AINA nimenomaan ojanpohjia ja vihreäksi maalattuja kohtia tai nurmikkoa pitkin. Tästä asiasta näkee ja kuulee valitusta lähes jokaisen pienoisautokilpailun yhteydessä, luokasta riippumatta, mielestäni aivan turhaan.

Hienot kisat oli Kauhavalle järjestetty, tuosta voi ottaa mallia, ainakin näin pääpiirteissään. Rata-alue rakenteineen on hieno ja selvästi aikaa säästelemättä rakennettu.
..Pohojalaaset osaa tehdä hyviä kisoja, harmi etten ehtinyt mukaan tälläkertaa. Kuvien perusteella hieno meininki.

Suurin ihmetys on se että toistuvasti lähes radasta riippumatta lähtösuoralle merkataan nämä lähtöpaikat aivan sumppuun. Siitä kun pillin soidessa lähdetään on aivan varma että rytisee. Välit johonkin 4 metrin paikkeille niin alkaa olla siistimpiä lähtöjä. Kauhavallakin tilaa olisi ollut vaikka kuinka näin tehdä.
..Tämä on kanssa asia joka on pielessä usein. Nyt oli paikalla ainakin riittävästi arvovaltaista ja kokenutta kilpakuljettajaa tuomaristossa. Mikäli ensikertalainen kisanjärjestäjä on laittanut ruudut liian tiuhaan, niin tämä olisi kyllä asia, jossa ulkopuolinen ja kokeneempi tuomaristo/valvontaporukka voisi helposti korjata tilannetta.

Kerhokisoissa on menestyksellä kokeiltu myös sellaista mallia, jossa esim kolme ensimmäistä lähtee ensimmäisen mutkan suojasta, jotta he eivät jää kasan alimmaisiksi.. Nousufinaaleissa tämä on ehkä vähän turhaa, mutta pääfinaaliin sitä voisi ehkä soveltaa???

-A-

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Vs: Kauhavan M8 SM Lopputulokset
« Vastaus #6 : 24.05.09 - klo: 13.05 »
Toinen asia oli se että siinä pölkkykurvin kohdalla moni rattimies "oikaisi" mutkan toistuvasti. En tosin ole varma että riittääkö että edes osa autosta kulkee ratareunojen sisäpuolella ja ilmassa on ihan sama missä kulkee. Tuskin tällä asialla suurta merkitystä oli mutta huomio kuitenkin.
..hmmm mitä sitten??? Oikeesti??? Jos katsoo vaikka telkkarista formuloita tai rallia, niin paras ajolinja kulkee niissäkin AINA nimenomaan ojanpohjia ja vihreäksi maalattuja kohtia tai nurmikkoa pitkin. Tästä asiasta näkee ja kuulee valitusta lähes jokaisen pienoisautokilpailun yhteydessä, luokasta riippumatta, mielestäni aivan turhaan.

Siis pointti oli siinä että täyttääkö se oikaisemisen kriteerit, minulta ainakin tuomaristo kysyi että olenko ymmärtänyt että rataa kuuluu kiertää valkoisten putkien välissä. Omalla kohdallani tilanne koski tosin ihan eri tapahtumaa, joka tosin toistui usealta muultakin kisaajalta samaan tyyliin...

Aivan sama, se että joku ajoi sen pölkkuosan noin niin ei mun torsteiluun vaikuta...
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Kauhavan M8 SM Lopputulokset
« Vastaus #7 : 24.05.09 - klo: 18.04 »
Todella hienot kisat oli järjestetty kyllä. Suuri kiitos järjestäjille. Mielestäni kauden avaus oli sarjan arvon mukainen ja keli myös varsin suosiollinen, joten todella positiivinen kuva kisoista jäi kaikin puolin.

Kootut selitykset:

Valitettavasti kuitenkin oma ajo oli hieman epäonnista. Ensimmäisessä AE:ssa kaksi omaa virhettä samalla kierroksella. Toisessa jumiutuminen hitaamman taakse, joka ei antanut tilaa ja kaksi muuta hitaampaa (mutta edellä olevaa nopeampaa) tulivat sitten vierailemaan konttiin. Kolmannessa alkoi tässä ketjussa jo aikaisemmin mainitut radiohäiriöt ja ajo piti jättää kesken niiden johdosta (kaasu jäi päälle ajoittain).

Jos joku muuten miettii mistä häiriöt johtuivat, niin syy kyllä omasta mielestäni löytyy tästä kuvasta: http://www.t-pairat.net/kauhava/images/img_0470.jpg

Radiohäiriöitä esiintyi jo perjantain treeneissä etenkin Sanwan 2.4GHz laitteilla. Tuntui että ilmankosteudella oli kuvassa näkyvien johtojen lisäksi joku vaikutus asiaan, koska aina kun pisara taikka pari tuli vettä, niin myös ongelmat lisääntyivät. Tämän takia en sitten 1/4 finaaliin (jonka paalulle päädyin) keksinyt muuta kuin vaihtaa radiovehkeet kokonaan toisiin riskin minimoimiseksi. Kahva meni myös vaihtoon kun toisen valmistajan moduulia ei ollut saatavilla näin pikaisella toimitusajalla.

Tästä sitten seurasikin finaalissa ongelmia, koska ilmeisesti jarru tuli säädettyä hieman liian kovaksi ja kone sammui heti lämmittelyn jälkeen varikolla ja vielä toisen kerran lähtöruudussa, joka tarkoitti että lähdin varikolta muiden perässä. Kaikki meni ihan hyvin ja pääsin nousemaan takaisin noususijoille, kunnes kone sitten dumppasi. Tästä vielä toivuttiin ja 17 minuutin kohdalla olin noussut finaalin kärkeen varikkolähdöstä ja yhdestä dumpista huolimatta. Kuitenkin kone muistutti vielä toisella dumpille ja sijoitus muuttui viidenneksi. Kisat siis päättyivät tähän.

Mitä tulee kahteen tässä jo esille tuotuun asiaan, niin se vesivanerista tms tehty ramppi oli mielestäni erittäin hyvä ja haasteellinen, mutta tosiaan haittapuolena oli se, että välillä autoa tuli vastapalloon kun eivät päässeet ylös saakka ja toisella puolella alastulossakin oli välillä yllätyksiä odottamassa. Ehkä tämä kannattaisi päällystää jollain hieman pitävemmällä materiaalilla, niin ohjelmaa olisi siellä vähemmän. Toisaalta rata oli nyt muutenkin jo melko "helppo" ja erot pieniä, joten vaikeusasteen kannalta se ei olisi hyvä asia.

Lähtövälit olivat ehkä hieman tiukat, mutta eivät mielestäni mitenkään ongelmalliset. Toki niitä voidaan aina viedä kauemmas toisistaan. Kuljettajat kuitenkin pystyvät vaikuttamaan siihen mitä lähdössä tapahtuu, joten kyllä lähdön kolarit kuitenkin loppujen lopuksi aiheutuvat kuljettajien tekemisistä, ei radan ominaisuuksista.

Oikaisukohta jonka Jeppe mainitsi, niin ilmeisesti tässä nyt tarkoitetaan sitä nyppylää ennen alitusta. Siinä pääsi hyppäämään suoraan alastuloon käymättä päällä ja näin ollen myös siinä samalla tuli ilmassa oikaistua kun putket menivät lähes päälle saakka. Jos tämä olisi haluttu välttää, niin päälle olisi ehkä kannattanut laittaa joku tolppa tms keppi merkiksi joka pitää kiertää oikealta puolelta. Muuten lähes mahdoton valvoa. Mielestäni radalla vallinnut ajotyyli/-linja tässä kohdassa oli ihan OK. Tilanne olisi ollut eri jos tuo tolppa / keppi olisi ollut päällä.

+ Futuren ja RacingFactoryn tuki ongelmatilanteissa
+ Mekkausapu Honkaselta, Muncilta ja Arskalta
+ Loistava kahvio
+ Jupen loistava selostus
+ Radan kestävyys ja profiili
+ Kilpailujen järjestelyt noin yleisesti, jokainen joka kisoja on ollut tekemässä on kiitoksen ansainnut
- Radiohäiriöt
- Tilan anto alkuerissä

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Kauhavan M8 SM Lopputulokset
« Vastaus #8 : 24.05.09 - klo: 19.33 »
Kiitos kisajärjestäjille, oli hieno kilpailutapahtuma ja puitteet oli kunnossa!

Muutamia huomioita päivästä:

Rata oli kiva ajaa ja ilmeisen autoystävällinen, koska auton rikkoutumisen vuoksi ei montaakaan keskeytystä nähty. Omaan autoón en saanut kunnon pitoa koko päivänä ja auto puski kaikkiin mutkiin, helppohan sillä oli ajaa, mutta ei sillä tarkkoja linjoja voinut mutkiin hakea, joten viimeinen nopeus oli vielä hakusessa. Se "spoilerimutka" oli kiva lisä, mutta olen edellisten kirjoittajien kanssa samaa mieltä, että joku pitävämpi pinnoite, niin asia on vieläkin parempi.

Lähtöruudukon tiheydestä en tiedä, mutta jos konttiin ajamisen saa kuriin, niin ei kais sillä sitten ole niin paljon merkitystä? 1/4-finaalissa jouduin konttiin ajajan uhriksi ekassa kaarteessa ja siinä hässäkässä kärki karkasikin jo puoli läppiä. Samassa finaalissa sitten sattui omalta osaltani päivän ainoa "tekninen murhe", kun renkaan väliin jumitti kivi. Onneksi valpas nostaja huomasi asian ja hoiti auton takaisin ajokuntoon ja radalle, kiitos siitä! Lopputuloksena näistä kahdesta iiventistä oli se, että semifinaalipaikkaa ei tullut, vaikka periaatteessa se oli ihan ulottuvilla.

Tuosta kisaselostuksesta vielä. Em. finaalissa yritin raivoisaa takaa-ajoa sattuinen töppäilyjen kiinnikuromiseksi ja sainkin hyvän rytmin päälle. Ohitin finaalia johtaneen auton (joka oli siis siinä vaiheessa kierroksen minua edellä) ja sainkin kurottua välimatkaa kiinni. Tässä vaiheessa selostaja keksikin, että asia on toisinpäin ja kehoitti minun antamaan tilaa johtoautolle. No eihän siinä auttanut kun kiltisti siirtyä sivuun, vaikka olin ainakin sillä hetkellä nopeampi. Kuulutus sinällään oli hyvä ja antoi oikean urheilujuhlan tuntua, mutta tämmönen pikku kömmähdys pääsi sattumaan. Ei sillä, ei minun nousupaikka siihen mennyt.

Loppusijoitus 28 vastasi odotuksiani ja taitojani, paljon kovempaa vaan en osaa ajaa. Sellainen huomio tuli vielä tehtyä, että kisat oli todella tasaväkiset, pääfinaalin ulkopuolella sijoitukset 13-40 olis voitu jakaa melkein miten tahansa. Henkilökohtaista tyytyväisyyttä päivään lisäsi se, että tekniikka pelasi täysin moitteetta koko päivän.

Linkin takaa löytyy muutamia valokuvia finaalista.
« Viimeksi muokattu: 24.05.09 - klo: 19.37 kirjoittanut peitsamo »
Flying Calacucco

J-P.Huhtala

  • Vieras
Vs: Kauhavan M8 SM Lopputulokset
« Vastaus #9 : 24.05.09 - klo: 21.17 »
Kiitos kisajärjestäjille, oli hieno kilpailutapahtuma ja puitteet oli kunnossa!

Muutamia huomioita päivästä:

Rata oli kiva ajaa ja ilmeisen autoystävällinen, koska auton rikkoutumisen vuoksi ei montaakaan keskeytystä nähty. Omaan autoón en saanut kunnon pitoa koko päivänä ja auto puski kaikkiin mutkiin, helppohan sillä oli ajaa, mutta ei sillä tarkkoja linjoja voinut mutkiin hakea, joten viimeinen nopeus oli vielä hakusessa. Se "spoilerimutka" oli kiva lisä, mutta olen edellisten kirjoittajien kanssa samaa mieltä, että joku pitävämpi pinnoite, niin asia on vieläkin parempi.

Lähtöruudukon tiheydestä en tiedä, mutta jos konttiin ajamisen saa kuriin, niin ei kais sillä sitten ole niin paljon merkitystä? 1/4-finaalissa jouduin konttiin ajajan uhriksi ekassa kaarteessa ja siinä hässäkässä kärki karkasikin jo puoli läppiä. Samassa finaalissa sitten sattui omalta osaltani päivän ainoa "tekninen murhe", kun renkaan väliin jumitti kivi. Onneksi valpas nostaja huomasi asian ja hoiti auton takaisin ajokuntoon ja radalle, kiitos siitä! Lopputuloksena näistä kahdesta iiventistä oli se, että semifinaalipaikkaa ei tullut, vaikka periaatteessa se oli ihan ulottuvilla.

Tuosta kisaselostuksesta vielä. Em. finaalissa yritin raivoisaa takaa-ajoa sattuinen töppäilyjen kiinnikuromiseksi ja sainkin hyvän rytmin päälle. Ohitin finaalia johtaneen auton (joka oli siis siinä vaiheessa kierroksen minua edellä) ja sainkin kurottua välimatkaa kiinni. Tässä vaiheessa selostaja keksikin, että asia on toisinpäin ja kehoitti minun antamaan tilaa johtoautolle. No eihän siinä auttanut kun kiltisti siirtyä sivuun, vaikka olin ainakin sillä hetkellä nopeampi. Kuulutus sinällään oli hyvä ja antoi oikean urheilujuhlan tuntua, mutta tämmönen pikku kömmähdys pääsi sattumaan. Ei sillä, ei minun nousupaikka siihen mennyt.

Loppusijoitus 28 vastasi odotuksiani ja taitojani, paljon kovempaa vaan en osaa ajaa. Sellainen huomio tuli vielä tehtyä, että kisat oli todella tasaväkiset, pääfinaalin ulkopuolella sijoitukset 13-40 olis voitu jakaa melkein miten tahansa. Henkilökohtaista tyytyväisyyttä päivään lisäsi se, että tekniikka pelasi täysin moitteetta koko päivän.

Linkin takaa löytyy muutamia valokuvia finaalista.



Suurin ja nöyrin anteeksipyyntö asiasta joka tummennetussa kohdassa lukee. Kokemattomana kuuluttajana ja varsinkin ensimmäistä kertaa crossia kuuluttaneena, täytyy kyllä sanoa et silmäpareja ja mikrofoneja sais olla kaksi lisää. Millään muotoa minä en ainakaan asiaa havaitse tälllaisissa tilanteissa,kunhan saan kärjessä menevän auton "vapaalle uralle". Saati sit et näkisin ja huomaisin sen, jos joku on saanut hyvän rytminpäälle ja menee lujempaa kun kärkiauto.


NÖYRÄ ANTEEKSI VIELÄ KERRAN,

Jukka-Pekka Huhtala
Kuulutuksesta vastannut




ps. KUULUTUKSESTA VASTANNEELTA ANTEEKSIPYYNTÖ MYÖS HEINOSEN ARILLE, PALKINTOJENJAON TÖPPÄILYN VUOKSI


Poissa JQ

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • JQ Products
Vs: Kauhavan M8 SM Lopputulokset
« Vastaus #10 : 24.05.09 - klo: 21.59 »
Meniks TQ taas väärin?  :grin:
JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net

Poissa sahu

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kauhavan M8 SM Lopputulokset
« Vastaus #11 : 24.05.09 - klo: 23.06 »
Moi,

Juu hienot oli kisat.
Ensiks vähän narinaa, eli sain sitten varmaan kisan ainoan stopparin konttiinajosta, ehkä se oli aiheellinen mutta en kerinny tekeen mitään(huono selitys), kun sen sillan ali tulin niin siellä odotti muutaman auton suma toisella puolella ja konttiinhan se tärähti. Muut ei sitten samasta asiasta stopparia saanutkaan, omaan konttiinkin tultiin ainakin kaks kertaa samassa paikassa. Jos niitä rangaistuksia jaetaan niin annettas sitten kaikille samasta asiasta ja turha sanoo että kaikkea ei näe kun ei se meikäläisen konttikosketus kyllä todellakaan ollut päivän ainoa. Se siitä narinasta.

Muuten oli loistopäivä, auto pelas suhtkoht hyvin(kerran se stumppas ja tietysti 1/4 finaalissa).

Kiitokset mekkausavusta rempalle, peitsamolle ja wimmulle(hienosti ilmoitettu koska pitäs antaa tilaa, tuli vaan välillä annettua tilaa vähän turhankin paljon(ulkokurvi ei riittänyt))
JQ The Car, ALPHA Plus, Xray T3, Durango DEX410v3, DEX210 & DESC210.
NOSRAM, Orion ja Savöx. Spektrum DX3R & Sanwa M11X.

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kauhavan M8 SM Lopputulokset
« Vastaus #12 : 25.05.09 - klo: 00.05 »
Itse kans juuri kotiutuneena voin kantaa korteni kekoon:

+++Keli
+++Kuulutus, autokilpailussa kun ollaan niin mukavaa että kuulutetaan, kyllä sitä myöhemmin ehtii hieroa ja oppia, että mitä kuulutetaan. Kunhan juttua riittää!
+++Puitteet muuten, rata hyvässä kunnossa, ei menny röykylle, hieno teltta, hyvät pöydät, puffetti, opastukset radalle yms.

-Kallistettu mutka ja/tai sen pito, sadekisassa ko. kohta olisi ollut vielä "hauskempi", Laittakaa siihen vaikka kattohuopaa pintaan, tai loiventakaa, aiheuttaa nykyisellään 12 kuskilla liikaa tilanteita. Yksi tekee virheen ja pian siellä on kauhea kasa ja härdelli päällänsä.
-Oma ajo ja pienet epäonnet/onnistumiset
-Nousun omituisuudet, radiohäiriöt(??) EDIT: Vedetään hieman takaisin kun auto on perusteellisesti käyty läpi, niin mystisen nykimisen syyksi paljastui auennut vauhtipyörän mutteri, joka sopivasti välillä lukitti koko kytkinpaketin ja toiminta muistutti jotakuinkin radiohäiröilyä... eli häiriöitä ei itselläni ollut.

Kiitokset mekkauksista Jontulle, Tuomakselle ja Kallelle (joka on näköjään tehny kovan kierrosajan, ei noin iso kaveri mahdu edes oikomaan mistään.  :grin:)

Notta kiitos ja kumarrus, onnittelut voittajille!
« Viimeksi muokattu: 26.05.09 - klo: 22.12 kirjoittanut Sami L »
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa -PM-

  • SaloUA
    • Profiili
Vs: Kauhavan M8 SM Lopputulokset
« Vastaus #13 : 25.05.09 - klo: 01.37 »
+Rata oli todella hieno
+Mekkaustilat oli hyvät
+Kuulutus
+Tuomarointi asiallista
+Vanhoista palikoista kasattu OS
+Ensimmäiset mun liimaamat renkaat ikinä ja ne pysyi kiinni!

-oli vähän ahdasta ajajakorokkeella
-mun mielestä hyppyrit voisivat olla mielummin savesta tehtyjä/vaikeempia
-ei osaa ajaa tarpeeks kovaa

outoa radassa oli se, että tankki kesti niin kauan. (tai sit ajoin niin hiljaa)

 
« Viimeksi muokattu: 25.05.09 - klo: 01.42 kirjoittanut -PM- »
-JQ Products- BULLITT -Piranha- -Hobby Factory-

Poissa hmort

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kauhavan M8 SM Lopputulokset
« Vastaus #14 : 25.05.09 - klo: 06.50 »
Joo kisat meni harjoittelun piikkiin....Meillä tuotti todella paljon tuskaa "seinä"...Teltta, pöydät ja tuolit valmiiksi paikalla !!!! Olihan komee varikko...Hienosti järjestetyt kisat ei mitään valittamista...Odotellaan Vantaan kisoja...
-Henry Mort

J-P.Huhtala

  • Vieras
Vs: Kauhavan M8 SM Lopputulokset
« Vastaus #15 : 25.05.09 - klo: 10.17 »
Meniks TQ taas väärin?  :grin:


saat kerran arvata :angry:


ps.pyysin ennen palkintojenjakoa listat mustaavalkosella, menin siinä hieman vääriltä henkilöiltä TQ:ta kysymään ja tietenkin se meni väärin.....Männyn Mikakin on aikoinaan touring kisoissa saanut kokea samantyylisiä virheitä...ja aina sama kuuluttaja....

Poissa Tuukka

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kauhavan M8 SM Lopputulokset
« Vastaus #16 : 25.05.09 - klo: 10.23 »
Hyvät kisat vaikka oma lopputulos / ajo ei oikein ollut viimmoisen päälle.

Kisatarina alkoi jo edellisenä päivänä, kun oikein harjoiteltiin Lavangossa moottorin sisäänajon verran. Kisassa edettiin yhden säädön taktiikalla per erä hyvin kunnes sitten finaalissa tuli renkaat finaaliin ja meni ajelu driftailuksi. Säädöillä haettiin pitoa, kääntyvyyttä sekä myös perän rauhoitusta. Ihan loogisesti edettiin, mutta pari aikaajoerää + semin ajon jälkeen olisi pitänyt rinkulat tosiaan uusia. Finaalissa ei vauhti riittänyt, kun mutkanopeus ei pidon puuttumisen takia riittänyt + siitä seuraavat ajovirheet. Eipä se fuilin loppuminenkaan lopputulosta parantanut.

Tuomas oli varmaan yksi Jepen mainitsemista "oikaisijoista". Ainakin hän otti tuon mutkan aina ihan sisältä. En ihan allekirjoita tuota oikaisua, sillä aina kun ihan oikeasti auto meni putken väärälle puolella niin kyllä siinä aikaa meni radalle paluussa reilusti enemmän verrattuna radalla ajamiseen.

Seinä oli aavistuksen liian liukas. Tuomaksenkin yksi alkuerä meni pieleen vastapalloon ajettaessa. Siitä kun ei ihan helpolla päässyt ylös ilman vauhdin hakua alhaalta. Jos sitä joku jaksaa karhentaa, niin kannattaa jättää kuitenkin se alastulo-osuus liukkaaksi.

Rata oli aavistuksen erilainen saven osalta kuin muualla maassamme on totuttu. Se ei pahemmin pölissyt, mutta oli liukas. Hyvä niin, onpahan vähän erilaista. Rata profiili ehkä muutaman luonnonkummun kaipaisi, jotta eroja pääsisi syntymään. Toisaalta pitkästä aikaan oli alkuerissä jännitystä sekä myös finaaleissa. Sillon ajettiin mies meistä vastaan peräkkäin. Eikös se ole kilvanajoa parhaimmillaan. Radan lyhyydestä ja helppoudesta johtuen alkuerissä 12 autoa oli ehkä liikaa. Itse ainakin "kärsittiin". Nostamisessa ollut mitään ongelmia. Kaikki kaadot nostettiin.

Kisat olivat hienosti järjestetty! Siitä kiitos järjestäjille.

Sarjasääntöihin pitää varmaan rustata lisää tarinaa:
 - alkueräpisteytys
 - A finaalin lähtöjärjestyksen muodostuminen semin ajotuloksen perusteella
 - lähtövälit 4 metriin vaikka sitten menisi kaarteeseen. Tämä korostaisi mielestäni myös alkuerien ja finaalien menestymistä nykyistä enemmän.
 - alkuerissä ei saa jäädä pyörimään tai pysähtymään ennen ajanottoa. Jos ei tankki riitä ylimääräiseen kierrokseen, niin silloin pitää osata lähteä varikolta sopivasti.
 - Radiohäiriöt 2.4 G taajuudella?! Voiko kannettavien ja nykykännyköiden WLANit häiritä? Pitääkö kieltää moisten värkkien käyttö kokonaan?

Poissa Bagi

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://adf.ly/46GqR
Vs: Kauhavan M8 SM Lopputulokset
« Vastaus #17 : 25.05.09 - klo: 11.51 »

 - Radiohäiriöt 2.4 G taajuudella?! Voiko kannettavien ja nykykännyköiden WLANit häiritä? Pitääkö kieltää moisten värkkien käyttö kokonaan?

Ainakin Bluetooth käyttää 2.4ghz taajuutta ja näköjään myös uusimmat wlan hässäkkät
« Viimeksi muokattu: 25.05.09 - klo: 12.14 kirjoittanut Bagi »
LRP / GO / HOBAO http://adf.ly/46GqR

Poissa Aapeli

  • RSRCA
    • Profiili
Vs: Kauhavan M8 SM Lopputulokset
« Vastaus #18 : 25.05.09 - klo: 12.13 »
Menomatkalla vähän juteltiin rc-autokilpailujen ekologisesta jalanjäljestä, ja siitä kuinka suhteellisen suuri siinä on kisamatkan merkitys. No, noista ajatutuksista kyllä toivuttiin nopeasti, kun havaittiin kuinka hienot kisat oli Kauhavalle järjestetty. Vaivoja ei oltu säästetty radan, varikon eikä kisan läpiviennin kanssa. Kaikki toimi hienosti ja kisoissa oli helppo viihtyä hyvässä säässä. Kiitos!

Oman tiimin kisakin meni tavallaan oikein hienosti. Viimeaikoina on vaan jatkunut tuo sama suuntaus, että lopputulos on paljon huonompi kuin yhdenkään alkueräkierroksen tulos. Ja siitä täytyy kyllä minun mekkarina ottaa vastuu.

Tällä kertaa semissä oli tilanne vakiintunut siihen, että vaikka erän kärkiauto hitaasti karkasi niin myös ero kolmantena tulevaan alkoi mukavasti kasvaa. Siinä välissä olisi hyvä paikka ajella varmoja 40s läppejä. Olipa hetken kisa mallillaan. Sitten noin 4.30 kohdalla kone sammui normaalissa jarrutuksessa keskelle ajolinjaa. Ja pappa juoksee... kone hapuillen käyntiin ja takaisin baanalle - siitä sellainen 100 sekunnin kierros ja sijoitus tuossa vaiheessa tietysti 12. Loppuaika meni takaa-ajossa, joka oli jopa onnistua. Muut tässä erässä vain olivat liian nopeita. Pari sekuntia jäätiin finaalipaikan ulkopuolelle eli sijoitus erässä 7.

Stumpin syy oli ulomman kytkinlaakerin hajoaminen. Onneksi yhdellä laakerilla pärjäsi vielä sen 15 minuuttia. Olisi pitänyt tietysti laakeri ajoissa vaihtaa, mutta kun se tohelo mekkari muisti laakereilla ajetut minuutit väärin  :tongue:

Ja kiitos vielä Arille ja muille reiskalaisille toimivista säätövinkeistä.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Kauhavan M8 SM Lopputulokset
« Vastaus #19 : 25.05.09 - klo: 12.26 »
Oikaisukohta jonka Jeppe mainitsi, niin ilmeisesti tässä nyt tarkoitetaan sitä nyppylää ennen alitusta. Siinä pääsi hyppäämään suoraan alastuloon käymättä päällä ja näin ollen myös siinä samalla tuli ilmassa oikaistua kun putket menivät lähes päälle saakka. Jos tämä olisi haluttu välttää, niin päälle olisi ehkä kannattanut laittaa joku tolppa tms keppi merkiksi joka pitää kiertää oikealta puolelta. Muuten lähes mahdoton valvoa. Mielestäni radalla vallinnut ajotyyli/-linja tässä kohdassa oli ihan OK. Tilanne olisi ollut eri jos tuo tolppa / keppi olisi ollut päällä.

Jeppe tarkoitti nimenomaan pölkky mutkaa.
Pölkkymutkaan löyty erittäin hyvä ajolinja kun tuli sillalta alas erittäin tiukasti sisälinjaa ja hyppäsi ekasta pölkystä nätisti koko pölkkyhässäkän yli...
Tämä linja toki meni reunaputken yli lähes koko auton verran.
Itse myös kyseistä linjaa käytin hyvin ahkerasti.
Omaan silmään ainakin näytti siltä että auto ei mennyt kaikilla 4 renkaalla putken väärälle puolelle, vaan siitä meni reilu puoliautoa putken väärää puolta.
Ei siis periaatteessa oikaisu vaan tiukka mollan ylitys mitä nähtiin sunnuntain F1
kisoissakin...

Tuo erittäin liukas seinämutka oli kieltämättä vähän turhan liukas.
Mikäli mutka meni nätisti, mutka oli erittäin hieno ajaa.
Mutta kisatilanteessa jos joku teki mutkassa virheen niin tästä sai perässä ajajat välillä kärsiä aivan turhaan kun seinältä valu välillä 1-3 autoa kerralla pyöriskellen alas.
Täysin arpapelillä joko pääs vahingossa puikkaamaan alasvaluvien autojen välistä tai jäi itse samaan rysään.
Parit kerrat vedin itse putkien yli mutkan oikaisten tilanteessa jossa joku seinällä pyöriskeli ja osuin autoon lopputuloksena alas valuminen...
Kylmästi vaan putkien yli ja pieni pysähdys radalla varmistaen että kyseisestä "oikaisusta" ei rankaisua tule... Eikä tullut.
Aikaa silti menetti reilusti eli tällöinhän ei tietenkään "oikaisusta" rokoteta penalteilla.
Mutta tosiaan... Pitoa pitäis kyseisessä mutkassa enemmän olla jotta ei näitä tilanteita pääsisi turhaan sattumaan.
Alastulo mutkassa oli mahtava juuri liukkauden takia.
Hienosti pysty liukumaan kylki edellä jolloin ajolinja osu nätisti alhaalla olevaan sisäkaarteeseen jne.

Radan pinta oli loistava.
Pitoa riitti, joskin rata oli periaatteessa enemmän liukkaaseen kallellaan.
Renkaat ei kulunu käytännössä mihinkään.
Samoilla renkailla ajoin 2 alkuerää, semin ja A finaalin.
Finaalin jälkeen vasta renkaissa näki nappuloiden pyöristymistä.
Saman kulumisen saa lavangossa aikaiseksi jo yhdellä tankillisella... ellei jopa pienemmälläkin ajolla.
Radan pinta pysy koko päivän hyvänä eikä reikiä tullut.
Yksi pienehkö reikä rataan ilmestyi lippamutkaa edeltävään tiukkaan mutkaan ajolinjalle.
Muuten rata taisi pysyä lähes kulumattomana koko päivän.
Pölyä ei juurikaan esiintynyt.

Varikko korokkeelle sisääntulossa oli kakkosnelonen vähän turhan matalalla.
Siitä piti tulla käytännössä konttaus vauhtia jotta ei auto noussut senttiäkään ilmaan joka siis jo riitti lankkuun täräyttämiseen.
Tämä jälleen muuten hyvä, mutta korokkeen vasemmasta laidasta ei välillä nähnyt ylöstulorinteeseen edessä seisovien mekaanikkojen takia, joten ylös tultiin puhtaasti arvalla.
Ja välillä näkikin juuri ylöstuloon syntyvän melkosta ruuhkaa kun tankille tultiin eikä jätkät nähny autojaan.
Tuuman verran lankkua korkeammalle niin se pitää silti vauhdin hiljaisena varikolle tullessa ja siitä pääsee silti edes nätisti rullaamalla ylös täräyttämättä lankkuun.

Varikko puitteet oli todella mahtavat.
Näin se pitäisi aina olla.
Iso teltta mihin kaikki mahtu, jokaiselle oli pöydät ja penkit jne.

Kuuluttajalle erittäin iso plussa.
Kerrankin kuuli että kisoissa heti eräharjoituksesta lähtien kuulutettiin porukan kierrosaikoja, väliaikatietoja jne jne jne.
Kerrottiin missä menee kärkiauto ja muutkin kovaa etenevät.
Suuri plussa katsojille ja myös kuskeille kun tiesi missä se ykkönen menee... Osasi varautua antamaan latua jos tällainen tilanne tuli.
Omalla kohdalla ainakin helpotti suuresti kuulla että Leinon poika on hurjassa vedossa ajamassa hyvää alkuerätulosta. "leino tällähetkellä kaartaa pääsuoralle siitä noin... läppiaika 3...."
tässä kohtaa tajus heti että kun kerta itse on vähän hitaammassa vauhdissa ja juuri sillähetkellä juuri pääsuoralla, että perässä tuleva on tosiaan parasta vauhtia pitävä ja ohi oli helppo päästää.
Finaaleissa kuuli katsojana hyvin kuka johtaa jne.
Kuuluteltiin kuskejen eroja yms.
Näin se homma hoidetaan loistavasti.
Kiitos.

Omalta kohdalta kisat meni melkeinpä paremmin kuin ennakkoon odotin.
Aivan uusi auto johon vielä setuppeja haetaan jne.
Eka kisa.
Tavoitteena oli lähinnä saada hyvää kokemusta autosta ja yrittää finaaliin.
Alkuerissä omaa töppäilyä... Pari hyvää ajoa... uskomattoman huonoa tuuria jne...
Lopulta alkuerien jälkeen 10. sija oli itselle suuri positiivinen yllätys.
Semeihin lähdin kauhea ressi päällä tietäen että nyt on rata ja erässä olevien kuskejen taso sellainen ettei virheille oikeasti ole varaa.
Kovaa pitäisi ajaa eikä saa kertaakaan kaataa.
Starttasin semiin paikalta 5.
Parin mutkan jälkeen pääsin yllättäen sijalle 3.
Meniköhän pari kierrosta kun edessä tehtiin virhe ja siirryin paikalle 2.
Teemu veti keulilla ja letka tuli perässä.
Jossain 5 minuutin kohdilla havahduin tilanteeseen että leino tietenkin jätti tasaisentappavasti joka kierroksella sekunnin pari... Mutta takana rako kasvoi myös.
Homma näytti hyvältä ja auto toimi ihan jees...
Jossain ekan tankkauksen kohdilla huomasin että auton käyttäytyminen hieman muuttui.
Ja kerrankin oikeaan suuntaan. Autoon tulihieman kaivattua sisäänkääntyvyyttä lisää ja muutenkin tuntu toimivan todella herkästi.
Vauhti kasvoi ja helponoloisella rennolla ajolla varmasti jatkoon.
Semejen 3. nopein tulos joka kyllä hämmästytti itseä suuresti.
Rata kun oli sileä, kuskejenväliset erot tämänkin takia pienet ja muutenkaan ihan sileä rata ei omaan ajoon koskaan ole ollut hyvä... Tälläkertaa yllättäen homma toimikin reilusti odotuksia paremmin.

Finaaleja odotellen...
Finaalin alussa kuulutettiin kuskit lähtöjärjestyksessä lauteille varaamaan itselle ajopaikkaa...
Tässä kohtaa huomasin että nyt on kyllä kummallinen järjestys kun olinkin yhtäkkiä 4.
Tuloslistoja tuijottamaan ja vaikka miten laski niin olin tulosten mukaan 3. kierroksen erolla neljänteen.
No ei muuta ku tuomaristolle höpisemään jne jne jne...
No pienen väännön jälkeen lista uusiksi niinkuin se pitääkin olla, eli finaaliin startataan semejen tulosten mukaan.
Näin se on ollut ja näin se on isoissakin kisoissa ja näinhän se pitääkin olla.
Eiköpähän sekin sääntöpykälä jostain paksusta EFRA kirjasta löydy kun koko pumaskan läpi käy...
Suomen sääntövihkosessa ei tästä kuulema mitään mainintaa ollut... mutta onhan se monien sääntöjen kohdalla nähty että tarkennukset löytyy sieltä paksusta EFRA kirjasta kun sen jaksaa kannesta kanteen.
No mutta loppu hyvin, kaikki hyvin ja listat tosiaan päivitettiin siihen järjestykseen kuin se oikea lähtöjärjestys pitääkin olla.

Finaalin startti sujui hyvin, eikä tiheästä lähtöruudukosta huolimatta tainnut takanakaan kummosta ruuhkaa syntyä.
Teemu ja Ari lähti vetämään letkaa itse kolmantena roikkuen.
Tilanne näytti hyvältä...
Teemu ja Ari tietenkin hiljalleen lähtivät omille teilleen ja itse ajoin tasaisen tappavasti kolmannella sijalla.
Perässä kaverit tuli kovaa, mutta kuitenkin samaa vauhtia kuin itse siinä vaiheessa joten vääntöäkään ei tullut.
Homma näytti erittäin hyvältä ja ero takana tuleviin kasvoi pikkuhiljaa.
Jossain vaiheessa tein virheen ja kaadoin.
Tässä kohtaa tapahtuikin se ainoa oikeasti negatiivinen asia koko päivältä omalla kohdalla.
Nostaja juoksi autolle ja tarrasi hanskatkädessä auton kyljistä kiinni...
EI NÄIN... EIIIII TODELLAKAAN NÄIN!!!!
Mennikö käsi pillin eteen vai osuiko sormi vauhtipyörään, mutta uudenuutukainen varmasti käynnissä pysyvä kone sammui.
Tästä on jo vuosia puhuttu ja on joissain kisoissa jopa ajajakokouksessakin mainittu että näin ei autoa nosteta koska riski sammuttaa kone vahingossa, on vain liian suuri.
Itsestään se ei sammunut ja sen voi 100% varmuudella sanoa tästä tilanteesta.
Mekkarit säntäs hakemaan autoa ja äkkiä takas baanalle.
Tipuin jonnekin 9 paikan kieppeille ja vati oli pahasti nurin.
Muutama läppi aivan sekoilua ennenkuin hermot palas ja ajo alkoi taas sujua.
Tasasentappavalla hyvällä vauhdilla ja hieman jopa kanssakilpailijoidenkin ongelmien myötä nousin lopulta 4. sijalle.
Pete meni edessä hyvää vauhtia ja saavutin kokoajan hiljalleen.
Taisin parhaimmillani olla ihan parin sekunnin päässä 3. sijasta kunnes tarvitsi tulla viimeiselle tankille hieman ennen finaalin loppua.
Hieman kirin edelleen peteä kiinni, mutta ero jäi lopulta jonnekin lähelle 20 sekuntiin.
Lopputulos siis maalissa neljäs.
Hyvä tulos loppupeleissä.
Hieman jäi karvaasti toki kaivelemaan tuo nostajan koneen sammuttaminen joka jossittelulla vei aika selkeen 3. sijan...
No... Jos jos...
Eipä jossitella enempää, vaan tähdätään seuraavaan kisaan taas.

+Hyper 9 alkoi toimia kuin ajatus.
+Kisapuitteet kuin isommissakin kisoissa.
+Kuulutukset aamusta iltaan
+Radan pinta

-Sekoilut finaalin lähtöjärjestyksen kanssa
-Nostajan stumppaus
-Härmän yöelämä...
-Navigaattori talviajassa... (navigaattori näyttää 20.30... hei hyvin ehdittiin kauppaan hakemaan kaljat illaks... MITÄ IHMETTÄ???? miks kauppa on kiinni) 
« Viimeksi muokattu: 25.05.09 - klo: 13.03 kirjoittanut *HOKE* »

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: Kauhavan M8 SM Lopputulokset
« Vastaus #20 : 25.05.09 - klo: 20.32 »
Kiitosta vaan kisoista täältäkin , eipä juuri moitittavaa jäänyt

Kuvatuksia kisoista
XRAY 808 2009 Spec |

Poissa hmort

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kauhavan M8 SM Lopputulokset
« Vastaus #21 : 25.05.09 - klo: 22.48 »
Pientä tarinaa kisoista löytyy http://www.gambleratvracing.com/uutiset.html
-Henry Mort