Kirjoittaja Aihe: Tattarisuon rata Helsingissä  (Luettu 643003 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« Vastaus #600 : 02.07.09 - klo: 17.31 »
Siellä on ajovuorolistat mutta ne ajovuorotkin riippuu hieman minkälaista kalustoa on radalla(käytännössä polttikset samaan aikaan ja sähköautot erikseen). Yleensä pärjätään ihan "maalaisjärjellä" eli annetaan kohteliaasti vuorotellen tilaa niin polttiksille kuin sähkiksille. Sähköautot kun ajaa eri rataprofiilia niin ei voi niillä ajaa samaanaikaan.
Ja kyllä siellä yleensä ainakin joku on jolta voi neuvoa kysyä, vaikka aika hiljasta ollut silloin kun itse olen käynyt ja kuulemma muulloinkin.
Foumithan on ns. kisa"kumit" polttiksiin(1/10 eli tp-10 ja 1/8 eli C8)...kai ne ihan hyvin sähkiksessäkin menee(siitä en tiedä onko "kumit" paremmat mutta niitähän "sähkömiehet" tuolla käyttää, luonnollisesti), itsellä ei kokemusta sähkötouringista, sähkis ilmeisesti kevyempänä tykkäisi melko pehmeistä foumeista.(eli eiköhän ne kelpaa ainakin ekalla kerralla, jos ei tyydytä niin kumia alle seuraavaksi kerraksi))

ps. onhan sähkötouringeista foumirengasversioita, en kyllä tiedä ovatko tarkoitettu assulle vai matolle...
ps2. Siellä on sitten pinni/kide taulu josta otetaan oman taajuuden pyykkipoika jos on kideradiot käytössä. Tosin hävinnyt puolet pyykkipojista...

edit: tämä oli siis vastaus teeässälle..
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa .TS.

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« Vastaus #601 : 03.07.09 - klo: 16.54 »
Siellä on ajovuorolistat mutta ne ajovuorotkin riippuu hieman minkälaista kalustoa on radalla(käytännössä polttikset samaan aikaan ja sähköautot erikseen). Yleensä pärjätään ihan "maalaisjärjellä" eli annetaan kohteliaasti vuorotellen tilaa niin polttiksille kuin sähkiksille. Sähköautot kun ajaa eri rataprofiilia niin ei voi niillä ajaa samaanaikaan.
Ja kyllä siellä yleensä ainakin joku on jolta voi neuvoa kysyä, vaikka aika hiljasta ollut silloin kun itse olen käynyt ja kuulemma muulloinkin.
Foumithan on ns. kisa"kumit" polttiksiin(1/10 eli tp-10 ja 1/8 eli C8)...kai ne ihan hyvin sähkiksessäkin menee(siitä en tiedä onko "kumit" paremmat mutta niitähän "sähkömiehet" tuolla käyttää, luonnollisesti), itsellä ei kokemusta sähkötouringista, sähkis ilmeisesti kevyempänä tykkäisi melko pehmeistä foumeista.(eli eiköhän ne kelpaa ainakin ekalla kerralla, jos ei tyydytä niin kumia alle seuraavaksi kerraksi))

ps. onhan sähkötouringeista foumirengasversioita, en kyllä tiedä ovatko tarkoitettu assulle vai matolle...
ps2. Siellä on sitten pinni/kide taulu josta otetaan oman taajuuden pyykkipoika jos on kideradiot käytössä. Tosin hävinnyt puolet pyykkipojista...

edit: tämä oli siis vastaus teeässälle..

tämä selventää jo paljon, näillä tiedoilla uskaltaa jo astua radan puolelle.
täytyy ensiksi kokeilla niillä foumeilla, mutta jos ei hyvät niin ostetaan jotkut asfaltti slicksit.

"KÄYTTÖVINKKI:
sähkotouring
Erittäin hyvä rengas liukkaalle alustalle, esim betoni." -näin sanottiin tuote selosteessa.
foumit ovat ilmeisimmin nämä: http://www.power-racing.net/modules.php?op=modload&name=webshop&file=index&current_op=showp&pid=GY7743
OFNA X1-CR - Alpha S852 - Savöx - Spektrum

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« Vastaus #602 : 03.07.09 - klo: 19.29 »
Jees, nuo linkin foumit ovat normaalit polttistouring foumit. Tuo käyttövinkki on käsittääkseni vinkki että niitä voi käyttää myös sähkötouring ja shark yms. 1/18 autoissa.(onpa noita itsekin tullut käytettyä myös lrp shark:ssa)
Sorry ot...
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« Vastaus #603 : 03.07.09 - klo: 21.04 »
Tattisuon radalle laitettiin pitoainetta joten siellä on jopa huonoillakin renkailla suht hyvä pito.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« Vastaus #604 : 17.07.09 - klo: 23.27 »
Milloin on seuraavat kerhokisat radalla  :huh:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa AnttiL

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« Vastaus #605 : 18.07.09 - klo: 17.40 »
Tälläinen (1.5mm) kuusiokolo meisseli jäi tänään 18.7 varikolle.

Ei montaa minuuttia ollut tämä ilmoitus esillä, kun eräs rehellinen harrastaja soitti löytäneensä meisselin.



« Viimeksi muokattu: 18.07.09 - klo: 18.27 kirjoittanut heebis »

Poissa Koiranputki

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« Vastaus #606 : 19.07.09 - klo: 16.50 »
Kunpa ne portinrikkojat olisivat vielä puttisaksilla silpinut sen puomin lukon/ketjun.
Pääsis muutkin sinne kuin avaintenhaltiat...

 Ghostbusters meininkiä... etsi avaimenhaltia.

Mä mitään tiedä. Kunhan löpisen.
R O M P T O R I L L E   tästä

Poissa rb

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« Vastaus #607 : 19.07.09 - klo: 17.34 »
 ihan syvältä koko homma kun portit kiinni jatkuvasti

Poissa meitsi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« Vastaus #608 : 19.07.09 - klo: 18.36 »
ihan syvältä koko homma kun portit kiinni jatkuvasti
Ehdotan, että pa-rata siirretään kart-radan etupuolelle, jotta kart autoilijat saavat kantaa autonsa perille, koska sen eteen siirretyn pa-radan parkkialueen läpi ei saa kulkea. Sen verran voidaan joustaa, että kartille rakennetaan oma pieni kävelypolku metsän läpi, joka pysyy aina suljettuna ja sisältää ansoja :grin:
« Viimeksi muokattu: 19.07.09 - klo: 18.40 kirjoittanut meitsi »

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« Vastaus #609 : 19.07.09 - klo: 21.58 »
Näin meidän kesken niin ihmettelen tuota NUKEN toimintaa koska jos en väärin muista niin PS rata oli paaaaaljon ennen karting ihmisiä tattiksella. Voisin kuvitella että tattiksella on 1kpl jöötä pitävä kaveri joka saa tahtonsa läpi mielivaltasesti. Sama juttu oli ulvilan radalla kuin Raimo piti siellä yllä tuota PA rataa mutta karting kaveri tuli ja pisti sellaisen läksyn Raimolle niin hänellä paloi pinna ja lopetti ne hommat.
Ihmettelen että mistä tämä mielivaltainen kuvio on saatu alkiin. en ole kuullut että joku PA radan käyttäjistä olis tehnyt mitään ilkivaltaa karting puolelle ja rauhassa ollaan menty autojen kanssa sieltä läpi.
Tuo roskis juttu oli jo aika paksu homma :shock:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Koiranputki

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« Vastaus #610 : 19.07.09 - klo: 22.20 »
Mutta takas itse asiaan.
Kuka on vastuussa/vastaa puomin ja portin avaamisesta PA radalle?
Jos aukioloajat ilmoitetaan niistä on myös pidettävä kiinni.
Ketä aletaan potkia polveen, Nukea vai ...   :angry: 
Mä mitään tiedä. Kunhan löpisen.
R O M P T O R I L L E   tästä

Poissa Rotary

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« Vastaus #611 : 20.07.09 - klo: 01.04 »
Okei. Me oltiin ajamassa lauantaina kanssa tuolla ihan ekaa kertaa.

Me nyt otettiin selvää asiasta viikko sitten sen verran siitä nuorisotalota (satumpa tuntemaan yhden hemmon siitä.), että jollain kerholaisilla on tuonne avain. Hekään ei enää tiedä, kenellä se on ja kuinka monta on jo kopioitu.

Anyways...se nuorisotila/moottorihalli on viikonloput kiinni, joten ainakin sinä aikana portista vastaa joku harrastaja/kerjo jolla on avain hallussa.

Sen verran kartingista, että olen itse ajanut kilpaa 20 vuotta ja tuo tattiksen rata oli oma kotirata ennen kuin lopetin.

Kävimme muutama viikko sitten kyselemässä sieltä pa radan avaimesta ja sain tutulta vanhemmalta henkilöltä yhtä tyhmän vastauksen kuin odotinkin; he ei tiedä siitä mitään jne jne, eikä kiinnosta.

En ihmettele yhtään tuota vastausta, kyseinen henkilö on aina ollut meidän ja monen muunkin mielestä vähintäänkin erikoinen ja olen aikoinaan ottanut yhteenkin hänen kanssaan ihan tyhmistä asioista kyseisellä karting-radalla. Edes vanhemmat eivät päässeet hänen kanssaan sovintoon kovinkaan monesta asiasta edes kymmen vuotta sitten, kun itse olin vielä nappula.

Ihme homma, koska koko tattiksen rata on aikanaan ollut nuorisoasiankeskuksen hommia osaksi ainakin ja yleensä monessa paikassa puhalletaan yhteen hiileen kun on moottoriurheilusta kyse.

Voin kuitenkin sanoa, että sinne kartingradalle on ihan turha kenenkään mennä kyselemään...Tiedän ketkä sitä hoitaa ja tiedän myös että he eivät jousta pätkääkään!!!

En sano tätä pahalla, mutta olen näiden samojen ihmisten kanssa ollut tekemisissä vuosia ja tiedän tasan tarkkaan mikä tilanne heidän kanssaan on.

Pelkästään se,että eivät päästä sinne karting radan katsastuspisteelle pysäköimään, on ihan puhdasta kiusantekoa, mutta ei pidä koko karting porukkaa leimata sen takia!

Siihen kantamiseen vielä semmoinen kommentti, että kyllä nää meidän rc vehkeet on oikeasti ihan pikkuhomma kantaa, jos kerran verrataan tohon karting kalustoon.

Eihän me muuta liikuntaa saadakkaan koko ajon aikana ku se kamojen kantaminen + satunnainen juoksu nostamaan.

Me kannettiin tuonne viikonloppuna kuitenkin 3 autoa, 55 ämpärinen akku, starttiboxi, 2 gallonaa löpöä, 2 työkalupakkia, radiot, juomat ja vaikka mitä. aikaa meni tuohon 15 min.


Tuo avainpolitiikka pitäisi saada kuntoon jonkun kerholaisen/kerhon vastaavan puolesta. Veikkaan, että karting-radan porukka kyllä avaisi portit viikonloppuna jos vaan joku vähän ylempää menisi asiasta keskustelemaan asiallisesti.

Olen turhaan lähettänyt tekstiviestin ja mailia tuolle Jarkko Kuusiselle, jonka nimi mainitaan radan lisätietojen yhteydessä.


Supermieskin pukeutuu sini-punaiseen...Miksi en minäkin?

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« Vastaus #612 : 20.07.09 - klo: 02.01 »
Jarkko on vissiin lomalla nyt.
Tuolle karpaasille  pitää tehdä jotain. Miten hänellä voi olla noin paljon valtaa tuolla  :huh:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Rotary

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« Vastaus #613 : 20.07.09 - klo: 02.45 »
Yleensä noita ratoja hoitaa yksi kerho, ihan niinkuin muitakin samanlaisia paikkoja. Tuo näyttää vaan nyt valahtaneen Keimolan FK-kerhon valtaan....ainakin kyseinen heppu on aina ollut niissä riveissä...useamman vuosikymmenen.

En tiedä miten nuo radan "omistussuhteet" (siis radan ylläpito) ovat muuttuneet tai muodostuneet nyttemmin, koska olen itsekkin ollut pois kuvioista hyvän aikaa.

Virallinen sivu antaa "omistajaksi" Helsingin Formula K Ratayhdistys ry:n

En edes tiennyt että tällainen on perustettu.

Siihen aikaan, kun tätä rataa (myös rc) ja koko aluetta suunniteltiin, puhuttiin ns. helsinking fk-kerhon radasta, mutta kun heillä ei ollut yllättäen rahaa, niin valtion lisäksi mukana oli myös Keimolan FK (heilläkään ei ole ollut omaa rataa, sen jälkeen kun keimola loppui) ja ainakin Espoon UA (oma kerhoni).


Anyways, sanoisin että ennemmin lukot poikki kuin lähtee tuonne karting puolelle ihmettelemään.

Tuo joustamattomuus tuossa karting puolella ei tullut yllätyksenä, kun tiesin ketkä siellä toilailee, mutta olin silti vähän pöyristytti tuo vastaaanotto tuolla, kun ajattelee että ollaan tuon kyseisen hemmon kanssa pyöritty joskus pitkin suomea. Nyt hän oli niinkuin ei olisi tuntenutkaan...okei..ollaan mekin vähän vanhempia nyt, mutta silti.

Iteen pitää ottaa huomioon nääissä mun puheissa se, että esim. oma isäni on tuon karting-radan rakennusvaiheessa tehnyt tuhottomasti työtä kuorma-autolla omaan laskuun, etä saatiin rata edes valmiiksi, kun ei kukaan muu suostunut.

Silloin saimme kokea aika karvaasti tuon kyseisen kaverin lupaukset ja puheet joissa oli yhtä paljon totuutta kuin siinä ettei Usa kiduta sotavankeja. Siihen päättyi käytännössä meidän yhteistyö tämän "hienon" miehen kanssa.





Supermieskin pukeutuu sini-punaiseen...Miksi en minäkin?

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« Vastaus #614 : 20.07.09 - klo: 03.00 »
Itse olen myös huomannut eräiden henkilöiden pikkusieluisuuden tuolla tattiksella, kahden eri harrastuksen yhteydessä..  :roll:
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa Rotary

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« Vastaus #615 : 20.07.09 - klo: 04.55 »
Mä en ole koskaan tajunnut sitä, että kaksi toistensa kaltaista ja ihan samoista asioista riippuvaista lajia ei toimi rinnakkain...Ihme asenne...ei voi tietää.

Toisaalta...kyllä sinne ajamaan pääsee kun vähän laittaa jalkaa toisen eteen ja niin edelleen
Supermieskin pukeutuu sini-punaiseen...Miksi en minäkin?

Poissa Vesku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« Vastaus #616 : 20.07.09 - klo: 18.34 »
Rohkeasti radalle vaan.  RC-radalle meno on ainakin ihan selkeä homma

Ma - To
---klo 14 ja 20 välillä Nuorisoasiasiainkeskus on luvannut pitää ajotien RC-radalle asti auki
---polttomoottoreilla saa ajaa klo 20.00 asti

Pe - Su
---alue aukeaa klo 12.00, jolloin pääsee kuljetuskalustolla isolle parkkikselle
sitten
vaihtoehto a) kävellen karting-radan varikon läpi RC-radalle
vaihtoehto b) joku avaimen kanssa liikkeellä oleva avaa ajotien RC-radalle (ja vastaa sen sulkemisesta poistuessaan tai tarkistaa että joku toinen ottaa vastuun porttien sulkemisesta)

Polttiksilla saa ajaa perjantaina klo 20.00 asti ja la + su klo 18.00 asti.

Siltä varalta, että joku sitä ehdottaa; Nuorisoasiainkeskukselta ei ole saatavissa lisää avaimia. NuKe on uusimassa lukituksia ja asiasta tulee tänne lisää tietoa heti kun jotain uutta ilmenee.
Racers Group Finland
- Contrast - Genius - PMT - Lightscale - SCSm2 - ModellSport - Samba - Tourex

Poissa Rotary

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« Vastaus #617 : 20.07.09 - klo: 21.24 »
kas kun tätä tietoa ei ole levitetty mihinkään ns "virallisiin" paikkoihin kovinkaan hyvin
Supermieskin pukeutuu sini-punaiseen...Miksi en minäkin?

Poissa Vesku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« Vastaus #618 : 20.07.09 - klo: 22.28 »
Löytyy tästä topicista pari sivua taaksepäin.
 
Racers Group Finland
- Contrast - Genius - PMT - Lightscale - SCSm2 - ModellSport - Samba - Tourex

Poissa Koiranputki

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« Vastaus #619 : 20.07.09 - klo: 23.03 »
Jarkko on vissiin lomalla nyt.
Tuolle karpaasille  pitää tehdä jotain. Miten hänellä voi olla noin paljon valtaa tuolla  :huh:
Jerzi

Koska kartingrata on vuokrattu kaupungilta ja näin ollen vuokralaisten (Helsingin Formula K Ratayhdistys ry) hallinassa totaalisesti. Yhdistyshän voi kieltää koko läpikulun jos haluaa. (Riipuu tietysti tehdystä vuokrasopimuksesta ja sen ehdoista)



Mä mitään tiedä. Kunhan löpisen.
R O M P T O R I L L E   tästä

Poissa Rotary

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« Vastaus #620 : 20.07.09 - klo: 23.08 »
Löytyy tästä topicista pari sivua taaksepäin.
 

niinkuin moni muukin asia  :undecided:
Supermieskin pukeutuu sini-punaiseen...Miksi en minäkin?

Poissa meitsi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« Vastaus #621 : 20.07.09 - klo: 23.56 »
Mä en ole koskaan tajunnut sitä, että kaksi toistensa kaltaista ja ihan samoista asioista riippuvaista lajia ei toimi rinnakkain...Ihme asenne...ei voi tietää.
Siellä on siis päättävällä puolella "mun harrastus on parempi kuin sun harrastus, joten olen m***ku, koska voin olla m***ku" -henkilöitä :grin:
« Viimeksi muokattu: 20.07.09 - klo: 23.59 kirjoittanut meitsi »

Poissa Rotary

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« Vastaus #622 : 21.07.09 - klo: 00.06 »
Mä en ole koskaan tajunnut sitä, että kaksi toistensa kaltaista ja ihan samoista asioista riippuvaista lajia ei toimi rinnakkain...Ihme asenne...ei voi tietää.
Siellä on siis päättävällä puolella "mun harrastus on parempi kuin sun harrastus, joten olen m***ku, koska voin olla m***ku" -henkilöitä :grin:

Off.....sä kuulostat mun muijalta....tekee just niinku tekee, just siks kun se voi  :grin:
Supermieskin pukeutuu sini-punaiseen...Miksi en minäkin?

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« Vastaus #623 : 21.07.09 - klo: 00.26 »
Mä en ole koskaan tajunnut sitä, että kaksi toistensa kaltaista ja ihan samoista asioista riippuvaista lajia ei toimi rinnakkain...Ihme asenne...ei voi tietää.
Siellä on siis päättävällä puolella "mun harrastus on parempi kuin sun harrastus, joten olen m***ku, koska voin olla m***ku" -henkilöitä :grin:

Itse olen karvaasti kokenut  Hyvinkään radalla kartingkuskien, ja heidän isiensä (oletettujen  :laugh:) itseriittoisuuden.
Ovathan he tulevia Räikkösiä ja Häkkisiä.... kaikki, ja heidän isiään.

Kun ei olla ajamassa, tullaan penkalle kivittämään "leikkiautoja".

Jos nyt joku vielä ihmettelee tuota "leikkiauto" sanaa, niin kerrompa esimerkin ihan lähiajalta. (sille on foorumilaisistakin lukuisia todistajia)
Yksi tuleva "räikkönen" viihtyi katsomassa rc-autovarikolla, ja kun isänsä (oletettu) sitten lopulta löysi hemmon, niin haki pois miltei niskasta taluttaen tokaisten isoon ääneen: "sun pitäisi olla tuolla, eikä täällä katsomassa leikkiautoja!"

Jotenkin pojan todellinen kiinnostus taisi olla muu, kuin isän toteutumattomien haaveiden täyttäminen.

Ennen kuin Riihimäen UA otti radan hoidon, niin tapanani oli käydä silloin tällöin tarkistamassa, ettei tehdä ilkivaltaa.
Myös kartingkisan aikaan kävin tarkistuskäynnillä, kun siellä tahtoi iltaisin olla "nuotionpaikat" hieman arveluttavat.

Hädin tuskin pääsin paikalle, kun joku oletettava isä alkoi ajamaan mua pois, perusteena se, ettei ole sitä neljänmetrin turvaväliä autoissa, kun oma henkilöautoni oli parkkeerattuna siinä rc-radan välikössä, toisella reunalla kuin se heidän auto/vaunurivistönsä.
(siis asuntovaunut/asuntoautot. laki vaatii neljän metrin turvavälin niihin palovaaran takia)
Tokaisin siihen että: "teillä näkyy olevan noissa vain 10 cm:n turvavälit"
(olivat jonossa, miltei kiinni toisissaan)
Hän lähti sitten painelemaan kartingradallepäin jotain mutisten mennessään....

Luulin minäkin aikoinaan, että tällä pienempien autojen puolella tunnettaisiin jotain hengenheimolaisuutta.... erehdyin pahoin!
« Viimeksi muokattu: 21.07.09 - klo: 07.48 kirjoittanut TTKoo »
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa Rotary

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« Vastaus #624 : 21.07.09 - klo: 00.37 »
Jep, noita tolloja on todellakin joka paikassa.  On niitä isiä sieltä häädetty röökit suussa varikolta aikanaan, kun ei millään mene jakeluun että röökit vedetään röökipaikalla. Oma isäni muuten sattumalta hääti itse isä-Räikkösen melkein niska-terve-otteella kerran Vihdissä. Äijä oli sitä mieltä, että hän saa poltella siggeä ihan missä tykkää :grin:
Supermieskin pukeutuu sini-punaiseen...Miksi en minäkin?

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« Vastaus #625 : 21.07.09 - klo: 10.03 »
Jep, noita tolloja on todellakin joka paikassa.  On niitä isiä sieltä häädetty röökit suussa varikolta aikanaan, kun ei millään mene jakeluun että röökit vedetään röökipaikalla. Oma isäni muuten sattumalta hääti itse isä-Räikkösen melkein niska-terve-otteella kerran Vihdissä. Äijä oli sitä mieltä, että hän saa poltella siggeä ihan missä tykkää :grin:

Tuo zigge sääntö on olemassa tattiksella mutta eipä ole nähnyt kuin yhden GT kaverin poistuvan hiukan pidemmälle siitä varikolta.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa -Juho-

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« Vastaus #626 : 21.07.09 - klo: 12.36 »
Ja LS-5 kuskit ei ees poistu kauemmas...
Liikaa Kyoshoja

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« Vastaus #627 : 21.07.09 - klo: 12.47 »
Ja LS-5 kuskit ei ees poistu kauemmas...

Joo yritin painottaa että siellä on se yksi kaveri joka ajelee Gt-autoilla joka sentään yrittää sitä sääntöä noudattaa ja se kaveri on tuo STAILi.
Jos minä nyt kertailen viellä tässä ja nyt että KOKO TATTIKSEN RATAALUEEN SISÄLLÄ ON TUPAKOINTI KIELLETTY (mikä tässä säännössä on niin vaiketa noudattaa :huh:). Sääntä on sääntä ja minä en ole sitä keksinyt. Siellä on muitakin sääntöjä mitä pitää noudattaa ja tämä on nyt vain se yksi joukossa vaan.
Karting puolella on rööki paikka erikseen varattu mutta kaipa sinne on liian pitkä matka mennä (vaikka tupakoitsijat sen pienenkin ylimääräisen kunnon tarvitsevat) ja portin toiselle puolelle on näköjään myös liian pitkä matka mennä.
Voisko joku tupakoija kertoa jokin JÄRKEVÄN syyn miksi siinä varikolla pitää tupakoida koska MINÄ en ainakaan siitä tykkää ja monet muutkin eivät siitä nauti.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa AE-Mod

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« Vastaus #628 : 21.07.09 - klo: 13.04 »
Ei taas....
THE Car #12 (THE Photographer)
HobbyFactory

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« Vastaus #629 : 21.07.09 - klo: 13.06 »
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂