RC10.FI
Yleiset => Polttisautot => Aiheen aloitti: Nikke92 - 23.10.05 - klo: 14.35
-
Mulla on savage 25 ja 15% cool poweria. Ei oikeen meinaa käydä kylmällä. :twisted: :x Ja kun koneen kierrokset nousee ja on vaihtamisen aika niin kone meinaa tukehtua.Voiko nitromäärää nostaa kesken kaiken kun sanoovat ettei sais. Antakaa myös muita vinkkejä talviajoon.
Ja sitten yks juttu viä. Voiko ton savagen vakio-ohjausservon laittaa kaasu/jarru servoks??
kiitos etukäteen?
-
Olis voinu Savage topickii laittaa :wink:
-
Itellä ei savagee oo, mut luulisin ettei sillä aineella niin väliä onko siinä 15 vai 20. Servon tietysti voit vaihtaa jos se mahtuu ja teho riittää. Jatkoa sit savge topiccii
-
Siis jos oikein ymmärsin niin sillonkun kiihdytät niin se alkaa pätkimään? Onko letkut ehjät?
-
Siis jos oikein ymmärsin niin sillonkun kiihdytät niin se alkaa pätkimään? Onko letkut ehjät?
Kun rupee kiihyttää niin se mienaa tukehtua eikä vaiha isommalle vaikka oon säätäny aikasemmalle. letkut on ehjät. Vai vaikuttaako uus tehopilli siihen?? :shock:
-
Jos sä tehopillin sinne oot pistäny ja et oo säätöjä muuttanu, ni sillo melko varmana säädöistä kii
-
ite laitoin HPI:N Aluminium tuned pipen SS:sään enkä joutunut säätään ollenkaa. vääntöö kyl tuli mukavasti 8) laitappa yläneula ohjeiden mukaiseen asentoon ja siitä vähän kiinnipäin... kai on auto sisäänajettu ja ohjeet luettu. kato se dvd mikä tuli mukana :wink:
-
ettei olis laihalla?alkaako röpeltämään vai sanooko "bobobooo"?Sama tulppa ei oikein talvella ja kesällä toimi..että kannattaa hommata kuumempia tulppia kans...
-
Jos sä tehopillin sinne oot pistäny ja et oo säätöjä muuttanu, ni sillo melko varmana säädöistä kii
Muutin kyllä säätöjä on sisään ajettu. Säätöjen tehasasetukset on kokeiltu ja säädetty uuvelleen.
-
onko lähiympäristössä ketään kellä olis polttista?? osaa varmaan sanoo mikä vikana kun ite näkee... näin netin välityksellä "hieman" vaikeaa... Soitappa vaikka V-P:lle hobbylinnaan ja koita kysyy olisko sillä mitään neuvoo, tulppaa vois koittaa vaihtaa...
-
Ensinnäkin vaihdat sen Coolpowerin pois ja vauhdilla... Se poistaa jo suurimman osan ongelmista...
-
Ensinnäkin vaihdat sen Coolpowerin pois ja vauhdilla... Se poistaa jo suurimman osan ongelmista...
Miksi ihmeessä.
On tuolla toisella puolella yks harrastaja. En oo nähny vaan pitkilleen.
-
Ensinnäkin vaihdat sen Coolpowerin pois ja vauhdilla... Se poistaa jo suurimman osan ongelmista...
Miksi ihmeessä.
On tuolla toisella puolella yks harrastaja. En oo nähny vaan pitkilleen.
Siksi ihmeessä koska Cooli on kopteri löpöä... Ei sisällä autolle elintärkeää rissaa pätkääkään... Coolilla kone ei toimi kuin säälittävästi.
Usko nyt vaan heti enemmän tietävää.
Ja mistä ihmeen toisestapuolesta höpiset... Mitä tarkottaa pitkilleen?
Suomea kiitos.
-
No mitä ainetta pitäs ostaaa???? Kyllähän tuo kaverin polttis kulkee samalla aineella hyvi. oiskos toi craupnerin 25% hyvää?? tai 16%
-
Morgan 20 side vinderiä tai sitten byronia
-
mistäs sitä 20 sideä saa
byroa ainakin sabesta
-
juu byronia sabesta sidewinderiä ainakin hobbylinnasta. itellä on savages 20% sidewinderii ja mainiosti pelittää...
-
Kiitos neuvoista. Pitääpä käyvä ostamassa sitä kunhan mennään taas käymään hesas. Voi samalla käyvä Hobbylinnan vantaan myymälässä.
-
Käviskös se byronin 16% aine :?:
-
Kyllä se käy jos on vakio kone. Enemmän saaa tehoa irti 20 prossasella ja lähtee paremmin käyntiin
-
Yhdyn hokeen tuon coolin kanssa. Itellä ei ole ollut kun ongelmia sen löbön kanssa. Se on sellasta helvatan siirappia ettei sillä mikään kierrä. 20% tai 25% löböö sisälle ni pitäs käydä siinä puolivälissä kierrosaluettakin kunnolla. Tuolla 15% Coolilla en itse saanut esim. Nosramin rs.28, enkä Team Infinityn .27 toimimaan yhtään. Aina puutu kone puolessa välissä kierrosaluetta. Vaihdon löbön vähintään 20%. Mieluusti 25%. Merkkeinä byron ja sidewinder.
-
Nyt kun savage topicissa ollaan niin kysyn miks dvd:llä neuvivat alaneulat päin peetä säätämään?
et pohjaan ja siitä 3 kiekkaa auki..heh oispa tolleen hiukan laihalla :) mulla on siinä tasalla ja hyvin toimii.. yläneula 4 kiekkaa auki.ja löbönä 15% cool power joka vaihtuu 25% kunhan saan aineen kotia.
mitä teen tolle kaasu/jarruservolle kun se ei päästä jarrua kunnolla toimimaan? siinä on sellanen rautaympyrä muovien sisällä joka on niin jäykkä ettei sen takii toimi jarru lainkaan.
-
säädöt on täysin kone kohtasia eli ei niitä niin tarkasti kannata kattoa. yleensä neutraalit säädöt on rungon tasalla. iteelläkin on kyllä alaneula millin rungon ulkopuolella...
jarru/kaasuservon linkit säädät oikeen. ettei olis menny ne saverin jouset ("rautarinkulat") sekasin... jäykempi ohjaukseen ja löysempi kaasulle...
mulla rockaa huipusti!!
-
Yhdyn hokeen tuon coolin kanssa. Itellä ei ole ollut kun ongelmia sen löbön kanssa. Se on sellasta helvatan siirappia ettei sillä mikään kierrä. 20% tai 25% löböö sisälle ni pitäs käydä siinä puolivälissä kierrosaluettakin kunnolla. Tuolla 15% Coolilla en itse saanut esim. Nosramin rs.28, enkä Team Infinityn .27 toimimaan yhtään. Aina puutu kone puolessa välissä kierrosaluetta. Vaihdon löbön vähintään 20%. Mieluusti 25%. Merkkeinä byron ja sidewinder.
Se cool 15prossanen on tarkoitettu pienemmille moottoreille
-
säädöt on täysin kone kohtasia eli ei niitä niin tarkasti kannata kattoa. yleensä neutraalit säädöt on rungon tasalla. iteelläkin on kyllä alaneula millin rungon ulkopuolella...
jarru/kaasuservon linkit säädät oikeen. ettei olis menny ne saverin jouset ("rautarinkulat") sekasin... jäykempi ohjaukseen ja löysempi kaasulle...
mulla rockaa huipusti!!
onkos tossa savagessa ohjauksessakin tollanen rautarinkula?
Tulossa 3-vaihdetta,nosram rs .28 pakki jne..
-
Nyt kun savage topicissa ollaan niin kysyn miks dvd:llä neuvivat alaneulat päin peetä säätämään?
et pohjaan ja siitä 3 kiekkaa auki..heh oispa tolleen hiukan laihalla :) mulla on siinä tasalla ja hyvin toimii.. yläneula 4 kiekkaa auki.ja löbönä 15% cool power joka vaihtuu 25% kunhan saan aineen kotia.
mitä teen tolle kaasu/jarruservolle kun se ei päästä jarrua kunnolla toimimaan? siinä on sellanen rautaympyrä muovien sisällä joka on niin jäykkä ettei sen takii toimi jarru lainkaan.
Tuo koko homma johtuu lähinnä juuri polttoaineesta jota käytät.
Eli vaihda nyt vaan suoraan se kopterilöpö autolöpöön niin alkaa lyyti kirjottamaan ja nautit ajelusta myöskin pidempään.
Homma joko Sidewinderiä tai Byron Racefuelia.
Hinnoissa ei eroa pahemmin ole, tai jos on niin parempaan suuntaan, eli ihmeellisesti tuo Byron on ollut aikalailla halvasta päästä, vaikka onkin yksi parhaista polttoaineista.
-
Byron 25 race fuel Sabessa 33€ ja Sidewinder 25% Kärkkäisellä 32€...
-
Mulla on ohjauksessa ilman sitä rautarinkulaa oleva servon tanko ja jarru/kaasu servossa rautarinkula joka messingin värinen? ohjekirja sanoo että pitäis olla musta?
-
mulla on ohjauksessa hopee rautarinkula ja kaasussa musta...
Jaa mutta onkos sulla sellanen cam type servosaver ohjauksessa... jos on niin sitten ohjauksessa pitää olla normaali servosarvi. ootko ostanu auton käytettynä? kyllä siinä mukana pitäis tulla musta saverinjousi
-
mulla on ohjauksessa hopee rautarinkula ja kaasussa musta...
Jaa mutta onkos sulla sellanen cam type servosaver ohjauksessa... jos on niin sitten ohjauksessa pitää olla normaali servosarvi. ootko ostanu auton käytettynä? kyllä siinä mukana pitäis tulla musta saverinjousi
Heh :)
Ostin auton uutena.. onks tää nyt sitten joku päivitysauto kun tuntuu olevan kaikki päivitykset tässä jo..mut ei ole tuota mustaa rautarinkulaa..voisko joku mulle sen myydä? olisko kellään?
-
ositappa turun hobbylinnaan V-P:lle ja kysy siltä tuota mustaa jousta. pitäis löytyä, jos ei erillisenä niin varaosa savagesta... :wink:
-
Yhdyn hokeen tuon coolin kanssa. Itellä ei ole ollut kun ongelmia sen löbön kanssa. Se on sellasta helvatan siirappia ettei sillä mikään kierrä. 20% tai 25% löböö sisälle ni pitäs käydä siinä puolivälissä kierrosaluettakin kunnolla. Tuolla 15% Coolilla en itse saanut esim. Nosramin rs.28, enkä Team Infinityn .27 toimimaan yhtään. Aina puutu kone puolessa välissä kierrosaluetta. Vaihdon löbön vähintään 20%. Mieluusti 25%. Merkkeinä byron ja sidewinder.
Se cool 15prossanen on tarkoitettu pienemmille moottoreille
Aivan joten sitä ei kannata tuohon 25 savageen änkeä. Jos toimii niin ok, mutta useimmiten sen siirappinen luonne tekee sen ettei yksinkertaisesti polttoaine pala kunnolle ;)
-
Heh :)
Ostin auton uutena.. onks tää nyt sitten joku päivitysauto kun tuntuu olevan kaikki päivitykset tässä jo..mut ei ole tuota mustaa rautarinkulaa..voisko joku mulle sen myydä? olisko kellään?
Jos ei siinä ole sitä cam-type ohjausta, niin hommaa ihmeessä sellanen, toimii aikas hyvin. Toinen vaihtoehto on, että laitat siihen ohjaussarveksi Kimbrough:n servosaver-sarven, niitä on ainakin Hobbylinnassa. Jompikumpi noista se varmaan oli, jota kattelin siellä, sitä ainakin kehuttiin jämäkäksi.
Luulen, että oli tämä ensimmäinen, mutta en ole varma.
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXS443&P=
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXS447&P=
-
Yhdyn hokeen tuon coolin kanssa. Itellä ei ole ollut kun ongelmia sen löbön kanssa. Se on sellasta helvatan siirappia ettei sillä mikään kierrä. 20% tai 25% löböö sisälle ni pitäs käydä siinä puolivälissä kierrosaluettakin kunnolla. Tuolla 15% Coolilla en itse saanut esim. Nosramin rs.28, enkä Team Infinityn .27 toimimaan yhtään. Aina puutu kone puolessa välissä kierrosaluetta. Vaihdon löbön vähintään 20%. Mieluusti 25%. Merkkeinä byron ja sidewinder.
Se cool 15prossanen on tarkoitettu pienemmille moottoreille
Aivan joten sitä ei kannata tuohon 25 savageen änkeä. Jos toimii niin ok, mutta useimmiten sen siirappinen luonne tekee sen ettei yksinkertaisesti polttoaine pala kunnolle ;)
Kyllä se hyvin sillä pelas mutta vaihan silti sen aineen 20% sideen tai byroon. Aika varmasti ostan sidee koska lähetään ens viikolla käymään hesas. Käyn vantaan hobbylinnas. Paljonkos maksaa hobbylinnassa??
-
jotain 35e pintaan gallona. voi hieman vaihdella...
-
ok. pitää käyvä kattomassa
-
Tänään ajelin savagella ja hyvin pelas. Toi 15 prossanen toimi hyvin. Ja kyllä liikahtaa ku on tehopilli kiinni. Ja eikun kunnon lumia odottelemaan.
-
Ite käytän Model Techines Qvik fire 10%, Madiin... Toimii ku unelma... :)
Kaikki varmaa tuntee Qvik firin...
Ainakin jokaisessa kaupassa ku menen ruotsissa ja suomessa.. ni sanon "Haluan polttoainetta" Ja !AINA! ne ottavat Qvik fire 10%.
-
heh joo, mullaki oli 1 pönttö tuota soppaa. enää ei tuu!!! se pilaantuu nopeesti ja vaahtoaa ku prkl... osta ennemmin 16 tai 20% sidewinderiä, madissa sen verran iso konekkin että kunnon soppaa se tarvii...
-
Joo ei mitää tollasia sekunda keittoja. Byronia tai morgania vaan
-
Tornado on kans hyvää, kuulemma... kommenttia??
-
Khyllä toi Sidewider Dynaglo on ihan hyvää, jos lisäät siihen rissaa.
-
Sidewinder Dynaglo... nyt menee jo aika paksuksi.
Ootteko muuten nähny Opel Clioo - on meinaan komee auto.
-
Sidewinder Dynaglo... nyt menee jo aika paksuksi.
Ootteko muuten nähny Opel Clioo - on meinaan komee auto.
Oli minullakin kesällä Byron Sidewider:iä, oli "nääs" byronpytyssä puoli litraa Sidewider:iä. :lol:
-
Joo ei mitää tollasia sekunda keittoja. Byronia tai morgania vaan
Kunhan se on Morgan Sidewinderiä eikä Morgan Cool Poweria...
:wink:
-
Tornado on kans hyvää, kuulemma... kommenttia??
Joo, on hyvää ja kallista. Käytetään lähinnä ainoastaan rata-autoissa.
-
Tornado on hpi:n 100% hyväksymä aine kaikille niitten koneille.Mutta täällä mennään byrtsillä..Kiitos *HOKEn* neuvojen kesällä...ei ole kaduttanu..
-
Byrtsiä mullakin olis jos vaan olis sabella ollu varastotilanne kunnossa. 20% oli loppu joten otin sitten V-P:ltä 20% winduu... ehkäpä sitten seuraava pöntöllinen :wink:
Tosin winderillä on pelannu savitsu ihan täysillä. aika rikkaalla oon ajellu mut tehot riittää, ainakin nyt talvella kun ei saa pitoa mistään...
-
Mun löpö on Byron Dynaglo Sidewinder Cool Poweria...
-
Mun löpö on Byron Dynaglo Sidewinder Cool Poweria...
Tarkoitatko kenties sitä sekoitusta? :lol:
-
Juu. Oli pakko tehdä sekoitus kun oli kanistereissa pari desiä pohjalla, ja siitä tulikin sitten vihreetä... Mutta ei tästä asiasta nyt enempää
:wink:
-
Mikä neuvoks kun savage ei lähe käyntiin millään. Pitää startata ainakin 30min!! AUTTAKAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!
-
Mikä neuvoks kun savage ei lähe käyntiin millään. Pitää startata ainakin 30min!! AUTTAKAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!
Monta eri mahdollisuutta...
Hehkun akku lopussa?
Tulppa liian "kylmä"?
Säädöt pielessä?
-
hehku ladattu, tulppa medium(uus) säädöt pitäs olla ok.(tarkistan)
-
Toimiiko tulppa? Oletko ryypyttänyt? Onko roton yksisuuntais laakeri rikki? Pyöriikö kone kun pyörität rotoa
-
Eilen lähti käyntiin. Pitää kattoo tulppa ja säädöt huomenissa.
-
Toimiiko tulppa? Oletko ryypyttänyt? Onko roton yksisuuntais laakeri rikki? Pyöriikö kone kun pyörität rotoa
Ot: LoL luin ensin että oletko ryypännyt? :mrgreen:
-
Kyllä kuule ryypytin!
-
Toimiiko tulppa? Oletko ryypyttänyt? Onko roton yksisuuntais laakeri rikki? Pyöriikö kone kun pyörität rotoa
Ot: LoL luin ensin että oletko ryypännyt? :mrgreen:
:lol: :shock: :lol:
-
Jos ei ees lupaa ja kone on ryypytetty ja yksisuuntais laakeri ei ole rikki ''eli kone pyörii ku painat roton nappia'' Niin ainoa voi enään olla hehku tai tulppa
-
Hups sori toi äskeinen viesti. :oops:
-
*LUE TARKKAAN KAIKKI TÄMÄ*
--------------------------------------------------------------------------------
juu, kato ettei oo fuelia liikaa motissa.. siis ettei se huku.. tarkista ilmaputsari. tulpan pitää hehkua punaisena tai oranssia, Katso että pakoputki on kiini, ja ettei ole moottorissa tai kaasarissa mitää aukkoja.. ja kun käynistät pisä vaikka kaasupohjaan samalla ku käynistät. Ja jos ei toimi mikää niin ota kaadat 1-3tippaa bensaa kaasariin.. siis otat ilmafiltterin pois ja kaadat vähän.. Ja pöriikö mottori hyvin ja on vähän vastusta kun pyörität vauhtipyörästä. Onko Käynistys mekanismi kunnossa? Säädöt mene läpi vielä 300kertaa... Muistathan hehkuttaa samalla kun käynistät
Onko moottori kylmä? jos on lämmitä se! Kai muistat pistää se ON pääle autossa ja radiossa . Jos ei lupaa on yleesä vikana että hehku ei hehku tai että liikaa bensaa moottorissa eli ota tulppa irti ja vedä narstatritta tai miten se nyt käynistetään..sitten tulppaa kiini ryppyyä hehkuta käynistä. Low Speed(alaneula) neula liian rikkaalla? Tai Yläneula liian rikkaalla tai laihalla. Jos roiskuu bensaa kun otat pois tulpan ja pyörität ni laita laihemalle.. Onko moottori ylikuumentunut? Kai soppaa on tankissa? Bensa 10-30% nitroa, eikai ole vanhaa bensa? Onko moottori kunossa? Eikai ole väljä? Eli pyöritä sitä vauhtipyörää..Kai osaat käynistää ja hehkuttaa oikein? Suosittelen että otat jonkun kokeneemaan tulemaan ja auttamaan... Ja viimeisenä Tarkista Kytkin, pura moottori, tarkista kaasari.. Jos olet mennyt ja tehnyt kaiken tämän ja mennyt läpi ja sanot että ei siltikkää starttaa.. Valehtelet!!. Tai valehtelyt että olet menny tämän kaiken "oikein" läpi! JA TOISIAAN KÄY SITTEN SE KÄYNISTYS MEKANISMI LÄPI! PURA SE JA TARKISTA TARKKAAN!!
Voitele moottori After-Run öljyllä ja pyöritä.. näin viimesenä.
Onnea :wink:
-
Joo ei auta alkaa riehumaan..muuten täällä voi saada hieman huonon maineen.
Ei ole montaa syytä miksi ei lähde käyntiin jos kone on muuten ehjä:
1)hehkun akussa ei tarpeeksi varausta,hehkuu heikosti.
2)tulppa pimeänä,ei hehku ollenkaan.
3)Säädöt ihan saharassa.
4)tulppa LIIAN kylmä pakkas säille.
5)roto startin oneway laakeri rikki(kuulisi kyllä korvalla jos se on sökö)
6)Liian tehokas ryypytys,nestelukko,kone ui bensassa.
7)paha ilmavuoto koneessa?
Tuo liiallinen ryypytys särkee ennen pitkää sen oneway laakerin ja toivo vaan että se ei säry,sillä niiden saatavus suomesta ainakin viimeviikolla oli olematon,itse ostin jr hobbyn viimeset 2kpl :mrgreen: Muualle etelän liikkeissä ei ollu yhtään.
Sanoiti tuolla aiemmin että saa 30min startata eikä käynnisty....Tolla menolla menee vaan se oneway laakeri..että jos ei lähe het kohta alussa käymään niin ei kannata sahata väkisin...siitä tulee vaan pitkä itku.
-
Kokeile vaihtaa tulppaa vaikka hehkuukin. Mulla gensussa hehkus todella nätisti ja yskäsi aina, mutta ei jääny käymään. Tulpanvaihdon jälkeen kävi nätisti.
sit jos haluut säädellä kaasua manualisesti älä pistä ohjaimesta virtaa, ni voit kääntää sitä kaasua suoraa siitä servosta (ja jos auto pääsee karkuun ni ohjaimeen vaan virrat ni sit auto o täysin sun hallussa taas) Onko ryypytetty kunnolla? (omasta mielestäni) paras tyyli on puhaltaa paineletkuun, tälleen myös näkee/kuulee pitääkö tankin korkki paineen. Anna hehkun olla hetken 10-30sek ennen kun yrität startata, näin koko tulppa lämpenee hieman enemmän. Ite aina välttäny nestelukkoa niin että 2-5 pätkäsyä suurella kaasulla, sit samat pienellä ja taas suurella ja tollee vaihtelee kaasun asentoa. Se kyl lähtee sit jossain vaiheessa. Tsemiä
-
Jes. Sain käyntiin ja hienosti kehräs. Vaihoin tulpan ja sääsin.
-
Nyt oon ajanu kolme tankkia ja ekalla pyöräytyksellä lähtee käyntiin!
Harmi vaan kun tänne tuli vesikeli!
-
Mitä vesikelistä?... :wink: anna mennä vaan....
-
Juu vastari vaan pussiin ettei kastu ja servot kans tai sähköteippiä päälle ja koneelle ruokaa... Mieti nyt miten kurjissaan se odottaa että sais nitroa taas... :D ite saan savagen maanantaina, sit tarttis keksii millaseks maalaa korin :P
-
just ajelin savagella. nyt lähtee kyllä akkupaketti tilaukseen... patterikotelo ei yhdistäny ja S-25 huusi ojassa urku auki... vielä toimii mutta en mä tuota uusiksi halua... samalla tulee ir-lämpömittari, failsafe ja pari tulppaa...
-
Ota 5 kennoa. Liitä ne kolvaamalla
Tee vuorellisesta kankaasta niille sellainen suoja pussi kylmyyttä vastaan
ja eristä se viellä jesarilla.
Sitten teippäät sen siihen savagen niin sanottuun ''kanto kahvaan''
Ja sitten vielä kaksi nippusidettä umpärille
Tollainen minulla on
Niin ja muistakaa laittaa teipin pala vastarin kiteen kolon eteen ettei ne kiteet vaan tule ulos sieltä kolostaa hypyssä kokemusta on
-
Tässä olis mun savage(http://)
-
Laita se linkki vielä siihen väliin
-
ei onnistunu
-
Kijo ku ei onnistu!!
-
Ei vieläkään :twisted:
-
sehän toimii
Pitää vaan kopioija osoteriville
-
:lol: ei kukaan sun koneelle käsiksi pääse... sun pitää uppia se nettiin johonki serverille... :mrgreen:
@nikke: tuossa sun viestin yläkulmassa on tuollanen pieni nappi jossa lukee: "MUOKKAA", se TOIMIIIII!!!!!!!!!!!
-
Laitat nettiin ikana
-
Ei vieläkään :twisted:
Jos et saa toimii lähetä se kuva tuomo.vesala@gmail.com ni pistän sen mun sivuille ja linkitän tänne
-
sehän toimii
Pitää vaan kopioija osoteriville
Tossi oli jo vitsi! :lol:
Ei taida ihan datanomia susta tulla? :P
No ei siitä sitten enempää :mrgreen:
-
Tietääkö kukaan yksisuuntalaakerien varastotilannetta suomessa? Vois ostaa varastoon.
-
Onhan suomess yksi suuntais laakereita. Osta vaikka 10 varastoon. Kyllä uskon että hobbylinnsat löytyy. Niin ja uskon että säästät rahaa jos ostat vetostartin
-
Mene kauppaan.
-
Mene kauppaan.
hankala mennä ku lähin on 100 kilsan päässä.
Myykös niitä muut kun nämä hobbylinnat ja muut liikkeet??
-
Mene kauppaan.
hankala mennä ku lähin on 100 kilsan päässä.
Myykös niitä muut kun nämä hobbylinnat ja muut liikkeet??
hobbylinnat ja MUUT? hobbylinna myy ja varmaan joku muukin,mutta ei kai sitten jos ne muut ei kelpaa :lol:
-
niin niin mutta onko niitä muualla myynnissä kun näissä harraste liikkeessä esim. jossain rautakaupassa tai vastaavassa??
-
Ei taida rautakaupasta löytyä. En tiedä löytyisikö laakeri kaupasta
-
joo-o
Voiskos löytyä semmosesta kaupasat kun Varkauden pultti??
-
Voi savage parka kun on sun käsissä,ei mitenkään pahalla :? Jos auton viittit ostaa kunnon kaupasta niin miksei sieltä osia voi ostaa?Ensi kerralla osta auto sitten vaikka rautakaupasta tai varkauden pultista...
-
anteeks kun kysyin!!!!!! :twisted: :D
-
En usko kuitenkaan että löytyy.
-
Osta se vetostartti A`30 egee. Ja siihen laakeri 15 egee. Ni ei tarttee pitkään aikaan ostaa sitä laakeria
-
Veto strartista menee laakeri ihan yhtä helposti ku rotosta sun muista,startti boksi on ainoo mikä ei tarvi laakereita.
-
Ja halvemmaks tuloo ostaa pelkkä laakeri hobbylinnasta kun vetostartti ja laakeri.
-
joo-o
Voiskos löytyä semmosesta kaupasat kun Varkauden pultti??
Asuksa Varkaudessa? Mun kesä mökki on siellä! No sinne kuopioo ei nyt ihan 100kilsaa oo :lol:
-
Voi savage parka kun on sun käsissä,ei mitenkään pahalla :? Jos auton viittit ostaa kunnon kaupasta niin miksei sieltä osia voi ostaa?Ensi kerralla osta auto sitten vaikka rautakaupasta tai varkauden pultista...
Jestas sentään Juuzmo, nyt on ihan pakko sanoa.. Mistä ihmeestä luulet niiden laakereiden päätyvän sinne Hobbylinnaan tai Pultti&Mutteri Ky:hyn tai ihan minne tahansa muualle??? Luuletko ihan vakavissasi, että joku propellihattu niitä takoo siellä harrasteliikkeen takahuoneessa ihan varta vasten jotain tiettyä RC-autoa varten? Vai olisko niitä laakereita varten ihan tehtaita jonnekin rakennettu (jotka tekee tuhatta ja yhtä eri laakerimallia/kokoa), josta tukut ja vähittäislmyyjät niitä hommaa?
Mitä ihmeen pahaa siinä muuten on, jos haluaa säästää jossain asioissa, kuten vaikka hiukan miettimällä mistä laakerinsa ostaa. Tai tämä siis siinä tapauksessa jos rahalla on itselle jotain arvoakin.......
Ja eikö starttiboksissa ole ainoatakaan laakeria? Mietis uudestaan..
-
Veto strartista menee laakeri ihan yhtä helposti ku rotosta sun muista,startti boksi on ainoo mikä ei tarvi laakereita.
Nyt puhut täyttä p****a. Vetostartilla kun ryypyttä niin sen tuntee milloin siellä sylinterissä on sitä löböä, kun ei sitä jaksa nykäistä oikein niin että se laakeri rikkoituu. Olen koko savageni ajan käyttänyt vetostarttia eikä ole laakeri mennyt yhtään kertaa
-
joo-o
Voiskos löytyä semmosesta kaupasat kun Varkauden pultti??
Asuksa Varkaudessa? Mun kesä mökki on siellä! No sinne kuopioo ei nyt ihan 100kilsaa oo :lol:
tiällähän myö asutaan. No myönnetään että yläkanttiin pyöristin. :mrgreen:
-
Voi savage parka kun on sun käsissä,ei mitenkään pahalla :? Jos auton viittit ostaa kunnon kaupasta niin miksei sieltä osia voi ostaa?Ensi kerralla osta auto sitten vaikka rautakaupasta tai varkauden pultista...
Jestas sentään Juuzmo, nyt on ihan pakko sanoa.. Mistä ihmeestä luulet niiden laakereiden päätyvän sinne Hobbylinnaan tai Pultti&Mutteri Ky:hyn tai ihan minne tahansa muualle??? Luuletko ihan vakavissasi, että joku propellihattu niitä takoo siellä harrasteliikkeen takahuoneessa ihan varta vasten jotain tiettyä RC-autoa varten? Vai olisko niitä laakereita varten ihan tehtaita jonnekin rakennettu (jotka tekee tuhatta ja yhtä eri laakerimallia/kokoa), josta tukut ja vähittäislmyyjät niitä hommaa?
Mitä ihmeen pahaa siinä muuten on, jos haluaa säästää jossain asioissa, kuten vaikka hiukan miettimällä mistä laakerinsa ostaa. Tai tämä siis siinä tapauksessa jos rahalla on itselle jotain arvoakin.......
Ja eikö starttiboksissa ole ainoatakaan laakeria? Mietis uudestaan..
Niin, aattelin vaan kysyy jos vaikka säästäs ees postikulut tai dieselin hinnat. Ei sen puoleen, ollaan menossa kyllä hesaan mutta ei viittis niin kauan oottaa.
-
Veto strartista menee laakeri ihan yhtä helposti ku rotosta sun muista,startti boksi on ainoo mikä ei tarvi laakereita.
Nyt puhut täyttä p****a. Vetostartilla kun ryypyttä niin sen tuntee milloin siellä sylinterissä on sitä löböä, kun ei sitä jaksa nykäistä oikein niin että se laakeri rikkoituu. Olen koko savageni ajan käyttänyt vetostarttia eikä ole laakeri mennyt yhtään kertaa
sähköstartti ei jaksa pyörittää lukossa olevaa konetta,revon startti menee johonkin suoja asennolle kun rasittuu liikaa niin sillon ei ainakaan väännä sitä rikki!Ja kyllä se saa rikki kun kunnolla vetäsee,tai sitten katkeaa naru mikä ei myöskään ole ilmainen!Ja mullapas meni ainakin vetostartista laakeri alle litran aikana,e-startilla on kesänyt 2 gallonaa :roll:
-
Voi savage parka kun on sun käsissä,ei mitenkään pahalla :? Jos auton viittit ostaa kunnon kaupasta niin miksei sieltä osia voi ostaa?Ensi kerralla osta auto sitten vaikka rautakaupasta tai varkauden pultista...
Jestas sentään Juuzmo, nyt on ihan pakko sanoa.. Mistä ihmeestä luulet niiden laakereiden päätyvän sinne Hobbylinnaan tai Pultti&Mutteri Ky:hyn tai ihan minne tahansa muualle??? Luuletko ihan vakavissasi, että joku propellihattu niitä takoo siellä harrasteliikkeen takahuoneessa ihan varta vasten jotain tiettyä RC-autoa varten? Vai olisko niitä laakereita varten ihan tehtaita jonnekin rakennettu (jotka tekee tuhatta ja yhtä eri laakerimallia/kokoa), josta tukut ja vähittäislmyyjät niitä hommaa?
Mitä ihmeen pahaa siinä muuten on, jos haluaa säästää jossain asioissa, kuten vaikka hiukan miettimällä mistä laakerinsa ostaa. Tai tämä siis siinä tapauksessa jos rahalla on itselle jotain arvoakin.......
Ja eikö starttiboksissa ole ainoatakaan laakeria? Mietis uudestaan..
Startti boksilla ei voi 1 suuntalaakeri hajota kun sen kanssa ei ole 1 suunta laakeria koneessa!Ja monessako rautakaupassa olet nähnyt savageen sopivia 1 suuntalaakereita?
-
laakereiden saatavuus on todella huono,ellei hobbylinnaan ole tullut hpi:n lähetystä.Sen verran voin varkautelaisena sanoa ettet tästä kaupungista,etkä kuopiosta etkä mikkelistä löydä oneway laakeria autoos(Paitsi tämän kirjoittaneella on 2kpl jemmassa).
Ja unohda sitten nikke se vetostartti...ainoo hyvä puoli siinä on ettei tarvii kantaa rotoa tms. mukana..mutta siihen se sitten jää...roto syö myös koneen tehoja,mutta piha sudittelussa se tuskin haittaa.
-
Kait mulla on sitten ollut niin hyväsäkä ettei mulla oo mennyt yhtään laakeria rikki vetarin kanssa. Vai onko käyttäjästä kiinni, vai johtuuko siintä että vetostartin kanssa on vaikea saada se laakeri rikki kun on koko jan tuntuma siihen starttaukseen tai siihen että milloin siellä sylinterissä on löböä
-
startti boksi on ainoo mikä ei tarvi laakereita.
Nu*****sta tai ei, mutta minkä käsityksen tosta saa.
Ja voisin aika isoista rahoista lyödä vetoa, että laakereihin erikoistuneista kaupoista löytyy Savageenkin sopiva yksilö ja vieläpä edukkaammin kuin harrastekaupasta. Puhelinta vaan käteen.
Ja kyllä se saa rikki kun kunnolla vetäsee,tai sitten katkeaa naru mikä ei myöskään ole ilmainen!Ja mullapas meni ainakin vetostartista laakeri alle litran aikana,e-startilla on kesänyt 2 gallonaa].
Niinpä niin, eihän se narun nykiminenkään ihan joka pojalta luonnistu..
-
Siis kyllä on peukalo keskellä kammentä jos ei osaa laittaa käyntiin vetarilla ilman että naru katkee tai laakeri menee. Sitä paitsi se naru kestää aika kauan
-
startti boksi on ainoo mikä ei tarvi laakereita.
Nu*****sta tai ei, mutta minkä käsityksen tosta saa.
Ja voisin aika isoista rahoista lyödä vetoa, että laakereihin erikoistuneista kaupoista löytyy Savageenkin sopiva yksilö ja vieläpä edukkaammin kuin harrastekaupasta. Puhelinta vaan käteen.
Ja kyllä se saa rikki kun kunnolla vetäsee,tai sitten katkeaa naru mikä ei myöskään ole ilmainen!Ja mullapas meni ainakin vetostartista laakeri alle litran aikana,e-startilla on kesänyt 2 gallonaa].
Niinpä niin, eihän se narun nykiminenkään ihan joka pojalta luonnistu..
No voi nyt sanonko mikä! Nyt oli kyse 1SUUNTAALAAKERISTA mikä on koneessa kiinni veto startin ja roton kanssa,sanos että mihin tarvit sitä boksin kanssa?Ja en usko että löydät savageen sopivan jostain laakerikaupasta,nyt ei puhuttu normaaleista kuulalaakereista mitä myy joka toinen rautakauppa!
-
Minäpä luulen että löytyy laakereihin erikoistuneesta kaupasta savageen yksisuuntalaakeri.
-
Voitte unohtaa sen starttiboxin kun savageen ei saa sellaista
-
Ei saakkaan,oli vaan kyse siitä että sen kanssa ei tarvi pelailla 1suuntalaakereilla ;) Nikke käy jostain kaupasta kysymässä tai näyttämässä sitä,en usko että löytyy mutta ei sitä tiedä :)
-
pitääpä huomenna käydä. Rupeen nytte purkamamaan ja kattomaan että onko laakeri hajonnu vai joku muu.
-
Ei oo todellista! Luuleeko Juuzmo nyt ihan oikeasti, että sellainen Savageen sopiva yksisuuntalaakeri olisi nimenomaan sitä varten tehty? Tolla perusteella yhden laakerin hinta olisi varmasti useita satoja ellei tuhansia! Meinaan sen verran rajalliset markkinat olisi silloin kyseessä ja valmistaminen hiukan kannattamatonta.
-
kuten sanottua....uskokaa nyt P*RKELE jottei varkaudesta saa sitä laakeria..ihan kuin en olisi kysynyt.mutta mulle ihan sama..senkun nikkekin juokset ympäri kaupunkia ja ettit sitä laakeri,varkauden pultti ei tasan saa sulle semmosta mistään....ainoo on industria center,ja sekään ei noita saa toimitettuu!Soittasit sinne hobbylinnaan mutta jos ei apu kelpaa niin mitäs sitten edes ruikutat täällä! :evil:
-
No niin se siintä. Sitä laakeria ei löydä mistään muualata kuin ra kaupasta, joten osta se sieltä. Nikke vain tietämättömyyttään kysyi että löytyykö tavallisesta rautakaupasta tuollaista laakeria. No ei löydy. Asia loppuun käsitelty. Tilaavaan nikke niitä laakereita vähän useampi kuin yksi tai osta vetostartti :wink:
-
jeps. tilasin hobbylinnasta laakereita.
-
Siis mitä vääntöä...
Rautakaupasta ei todellakaan saa, mutta niinkuin tuolla välissä on jo pari jamppaa ehtinyt sanomaan niin LAAKERI kaupasta saa.
Koittakaa nyt ymmärtää että on olemassa ihan LAKEREIHIN erikoistuneita mestoja. Niistä löytää tuonkin laakerin mitä suurimmalla todennäkösyydellä.
-
Juurikin näin!Haluaisin nähdä myyjän ilmeen kun joku menee K-Raudasta kysyy oneway laakeria,vois myyjä olla että: :shock: :?: :roll:
-
Savageen ostin joskus aikoinaan oneway-laakereita muutaman kappaleen meidän paikallisesta laakeri liikkeestä, ei heilläkään niitä hyllyssä ollut mut tilasivat kuitenkin ja parissa päivässa niitä tuli, hintakin oli huomattavasti huokeampi kuin alan liikkeissä. Oneway-laakerin päädyssä on sen laakerin numero ja sillä numerolla löytyy sit oikea laakeri laakerikaupasta. Laakerin tosin joutuu poistaan siitä koneistetusta teräsholkista joka on laakerin ympärillä, mut laakeri lukitteella saat pysyyn uuden holkissa kiinni.
-
Tässä nyt herääkin kysymys että haluaako säästää muutaman euron sillontällöin ja nikkaroida itse laakerin sopivaksi vai maksaa sen pari euroa enemmän ja "vain sujauttaa" uuden laakerin paikalleen. Se nyt on tietty jokaisen oma valinta, mutta ite mieluiten ostan (kun niitä joskus tulen tarvitsemaan) niitä yksisuuntalaakereita valmiina ettei tartte muuta kun vaan "sujauttaa" se paikallee ja samalla pari varastoon odottamaan.
-
Savageen ostin joskus aikoinaan oneway-laakereita muutaman kappaleen meidän paikallisesta laakeri liikkeestä, ei heilläkään niitä hyllyssä ollut mut tilasivat kuitenkin ja parissa päivässa niitä tuli, hintakin oli huomattavasti huokeampi kuin alan liikkeissä. Oneway-laakerin päädyssä on sen laakerin numero ja sillä numerolla löytyy sit oikea laakeri laakerikaupasta. Laakerin tosin joutuu poistaan siitä koneistetusta teräsholkista joka on laakerin ympärillä, mut laakeri lukitteella saat pysyyn uuden holkissa kiinni.
Poikkeus vahvistaa säännön,eli aika harvassa on mutta tilaamalla saa :oops:
-
Jos jatketaan virallisessa/vanhassa savage topicissa :wink:
-
Löysin ykssuuntalaakerin 6 eurolla :!: :!: :!:
Tilasin myös hobbylinnasta (hinta 15 euroo+postikulut)
-
Löysin ykssuuntalaakerin 6 eurolla :!: :!: :!:
Tilasin myös hobbylinnasta (hinta 15 euroo+postikulut)
Jatka savage topicciin. Mistä muuten löysit? Laakeri kaupasta?
-
tuolta varkauden industria centeristä.
-
Hei savage miehet...ja miksi ei naisetkin...
Savagessahan on 2 vaihdetta ja vaihteen vaihdonpaikanhan saa säätää kätevästi siitä auton kyljestä, mutta; kummastako hammasrattaalla sijaitsevasta kuusiokoloruuvista se säädetään, ylemmästä vaiko alemmasta.....??? :oops:
-S
kiitokset etukäteen!!!
-
Alempi taitaa olla, se joka on vinosti kohti kytkintä, en tiiä ymmärtääkö. Ylempi ei pitäisi ainakaan mennä kauheesti kireemmälle kun siinä on se lukituskuusiokoloruuvi päällä ja jos sitä avaat taikiristät, niin lukkonesteet antaa periksi ja silloin on laitettava uutta nestettä väliin.
-
juu toinen ruuvi on kohtisuorassa siihen "pää"akseliin nähden... Se säätö ruuvi on ikäänkuin rataan kyljessä. se on vaikea selittää mutta se vinossa oleva ruuvi on säätöruuvi. kiristettäessä menee myöhäsemmälle vaihto ja löysättäessä menee aikasemmalle... kannattaa säätää n. 90 astetta kerrallaan. ja auto kannattaa sammuttaa säädön ajaksi...
-
kiitän ja kumarran!
Kuinka olette säätäneet savagen luistokytkimen?
Minulla se on nyt niin säädetty että kun renkaita estää pyörimästä, ja ratasta jossa kytkimen säätömutteri ja jousi ovat pyörittää sormin niin sitä saa juuri ja juuri voimalla pyöritettyä pieniä nitkahduksia... näin ymmärsin että sen kuuluisikin olla säädetty....vai??
-
mulla on niin kireellä kun vaan saa :mrgreen: tosin mulla on teräksinen pääratas + kytkinkello että ei hajoa... vakio muovipääratas ei kestänyt... Kiristä niin kireelle kun menee ja 90 astetta takas, sitten pitäs olla hyvä... tosin kokeilemalla sen saa hyväksi. liian löysäksi jos jätät niin spurri sulaa... :wink:
-
Mikä halavatun spurri.... sori, olen hiukan uusi näissä piireissä. :)
Tai siis aloitinhan mä jo 80 luvulla maruin toyota land cruiserilla mut autot on siitä hiukan muuttuneet... ;)
-
spur gear= spurri eli pääratas, se jota kytkinkello pyörittää. Ole hyvä vaan, ei vaivaa.
-
Mullaki hajos spurri ku oli jarru niin kireellä.
Seuraavaks ku hajoo niin ostan teräksiset molemmat.
Mistäs sain savageen halvan rengas sarjan :?: (ei tarvii vanteita)
-
Siinä on sitten sellanenkin mutta että, jos laittaa teräs spurri/kello combon ja jarru makaa päällä edelleen, niin arvaas miten kytkin palojen käy?
-
no :?:
Sää sin kyllä jarrun oikein ja nyt toimii.
-
No, ne varmaan palaa aika karrelle. Komposiittiset ainakin kovettuu pahasti, nurmikolla ajaessa huomaa hyvin, kun on vastusta/pitoa renkaissa enemmän kuin esim. monella radalla. Kuluu huomattavasti nopemmin ja ne lasittuu kovaksi, sen jälkeen ei pidä enää niin hyvin.
-
Mullaki hajos spurri ku oli jarru niin kireellä.
Seuraavaks ku hajoo niin ostan teräksiset molemmat.
Mistäs sain savageen halvan rengas sarjan :?: (ei tarvii vanteita)
Itellä kans teräksinen spurri, mutta sen kanssa saapi olla tarkkana ettet kiristä slipperiä liian piukkaan. Emt halvasta rengassatsista, mutta esim vaikka hobbylinnasta löytyypi dirt bonzia http://www.hobbylinna.fi/kauppa/view_product.php?product=4852 . Itse kyllä pistäisin rahat kiinni nubseihin jos aiot hiukankaan radalla ajella http://www.hobbylinna.fi/kauppa/view_product.php?product=4926 , niihin pitää vaan ostaa mukaan hex hub conversio setti jotta saapi sopimaan http://www.hobbylinna.fi/kauppa/view_product.php?product=87229 . Muistaakseni kun nuo hex hub conversio setit ostaa niin taitaa kaikki krossivanteetkin sopia sen jälkeen savageen.
Että näin.
-
http://www.hobbylinna.fi/kauppa/view_product.php?product=3018
Tarviikos näitten kanssa operoija autoo. Oisko hyvä yhistelmä noi vanteet ja nää renkaat. http://www.hobbylinna.fi/kauppa/view_product.php?product=4464 (onko pari vai sarja)
Alkuperäisrengas :mrgreen: Ajelen nimittäin sen verran luikkaalla että tarvii pitävät renkaat. alkuperäset todettu uhan ok jutuks.
-
http://www.hobbylinna.fi/kauppa/view_product.php?product=3018
Tarviikos näitten kanssa operoija autoo. Oisko hyvä yhistelmä noi vanteet ja nää renkaat. http://www.hobbylinna.fi/kauppa/view_product.php?product=4464 (onko pari vai sarja)
Alkuperäisrengas :mrgreen: Ajelen nimittäin sen verran luikkaalla että tarvii pitävät renkaat. alkuperäset todettu uhan ok jutuks.
Noi Q6 vanteet on ihan ok noille renkaille, mutta nuo renkaat on syvältä. Painaa kun synti ja aivan mahdottomat ajaa täydellä vauhdilla(Auto vispaa ku hullun.. soppakauha.). Renkaat myydään yleensä pareittain. Itse kyllä edelleen pistäisin rahani kiinni nubzeihin. Jos leveää rengasta niin bonzit tai sitten jonkun muun valmistamat matalemmat ja pitävät renkaat, mutta en enää kertaakaan aio ruuvata noita orkkis renkaita kiinni savitsuun.
-
Mistä sais semmoset hyvät ja halvat renkaat ilman vanteita :?:
Tiukka putjetti :mrgreen:
-
osta nuo dirt bonzit...
tosin monsteriin ei hirveen halvalla rengas-sarjaa saa. kumit n. 40-50e sarja ja vanteet n. 10-20e sarja...
-
joo. käyn lauantaina hobbylinnas
-
Tuolla on Revoon, t/e-maxxiin, savitsuun ja muihin aika halpoja (tuning :mrgreen: )osia ym. ym. .... http://2coolrc.com/searchresultSavage.aspx?CategoryID=7
-
Mulla on nyt savagessa uusittu kaasu/jarru linkistä ja pelaa huipusti.
Laitoin hitcin 645 servon siihen samalla..ja laparenkaat saapuu piakkoin lumille :)
taitaa tulla 8 kpl kerralla :) on liimailua tiedossa siis..
jenkeistä..mistäs muualtakaan :)
-
ite tilailen kans nykyään jenkkilästä tai hong kongista erikko osat ja varaosat suomesta...
nikke..jos vantaan hobbylinnaan menet niin soita ja varmista että siellä sitä mitä haet,ja mielellään pari päivää ennen menoa niin saavat sen sinne jos ei ole.Olen käynyt siellä...ei ole hääppöinen liike mutta liike kumminkin......
-
tänään sain laakerin!
Pitäspä soitella!
-
Minkäslaisia hyppyreitä ootte väsänny savitsuille :?: :?:
Onko lumesta hyvä tehä. Ootteko kokeillu kahella pyörällä ajamista?(ite sain kahellä pyörällä 1,5 rinkiä!)
-
Minkäslaisia hyppyreitä ootte väsänny savitsuille :?: :?:
Onko lumesta hyvä tehä. Ootteko kokeillu kahella pyörällä ajamista?(ite sain kahellä pyörällä 1,5 rinkiä!)
Tiedätkö mikä on savage topicc? Tiedätkö miksi se on tehty? Savage topic on tämä: http://rc10.fi/viewtopic.php?t=9408 ja tehty siksi että sinne kirjoitettaisiin kaikki savageen liittyvät jutut. :wink:
-
hyvä on!!!
-
Kuinka monen monen tankin jälkeen savage on täysin sisäänajettu?
Olen ajellut noin 7-8 desiä...ja edellisellä tankilla jo kokeilin hiukan laihennella seosta...hyvin on pelannut... :mrgreen:
Sanovat että sisäänajon jälkeen moottori alkaa pelata sitten vasta kunnolla...ja ajoamyöten paremmin ja paremmin...
niin milloin moottori sitten saavutta ns. suorituskykyhuippunsa?
Kiitoksia etukäteen!!
8)
-
Minkäslaisia hyppyreitä ootte väsänny savitsuille :?: :?:
Onko lumesta hyvä tehä. Ootteko kokeillu kahella pyörällä ajamista?(ite sain kahellä pyörällä 1,5 rinkiä!)
Tiedätkö mikä on savage topicc? Tiedätkö miksi se on tehty? Savage topic on tämä: http://rc10.fi/viewtopic.php?t=9408 ja tehty siksi että sinne kirjoitettaisiin kaikki savageen liittyvät jutut. :wink:
-
Kuinka monen monen tankin jälkeen savage on täysin sisäänajettu?
Olen ajellut noin 7-8 desiä...ja edellisellä tankilla jo kokeilin hiukan laihennella seosta...hyvin on pelannut... :mrgreen:
Sanovat että sisäänajon jälkeen moottori alkaa pelata sitten vasta kunnolla...ja ajoamyöten paremmin ja paremmin...
niin milloin moottori sitten saavutta ns. suorituskykyhuippunsa?
Kiitoksia etukäteen!!
8)
Kaikille täytyy sanoa erikseen? :) Eli paina tota linkkiä 1 viesti ylöspäin ja kysy siellä ;)
-
Voisko joku vaik lyödä tän lukkoon, ni ei tarttis setvii jokasel
-
Tuli tossa kokeiltua savagea laparenkailla ja uusitulla kaasu/jarrulinkistöllä.kaasu/jarruservona hitec 645 eli onko liikaa voimaa kun täydestä vauhdista lyö renkaat lukkoon?
nyt tuli autosta etuveto,ilmeisesti meni vaihdelaatikosta diffi ?
kokeilin etu ja taka diffin käsin niin vastaavat oli toiminnat molemmissa ja jarru vaikuttaa enää takarenkaisiin..
onko tämäkin auto yhtä sulaketta?
eli onko vika laatikossa?
-
Tuli tossa kokeiltua savagea laparenkailla ja uusitulla kaasu/jarrulinkistöllä.kaasu/jarruservona hitec 645 eli onko liikaa voimaa kun täydestä vauhdista lyö renkaat lukkoon?
nyt tuli autosta etuveto,ilmeisesti meni vaihdelaatikosta diffi ?
kokeilin etu ja taka diffin käsin niin vastaavat oli toiminnat molemmissa ja jarru vaikuttaa enää takarenkaisiin..
onko tämäkin auto yhtä sulaketta?
eli onko vika laatikossa?
Tätäkin varmaan käsitelty tuolla "virallisessa" savitsu topikissa, mutta veikkaan että vika piilee takadiffissä tai sen lähistöllä. Onko vetareita poikki? Onko takakardaani poikki? Pyöriikö takakardaani kun pyörität molempia renkaita? Onko diffi rattaat siloset ku vauvan pylly? Noita kantsii ekaks ihmetellä. Aika looginen tuo savitsun diffi. Hiukan pyörittelet ja mietit miten se nyt ensinnäkin toimii ja sit vaikka vertailet etummaiseen diffiin. Ja sitten vielä lopuksi että savitsun laatikossa ei ole diffiä.
-
Tuli tossa kokeiltua savagea laparenkailla ja uusitulla kaasu/jarrulinkistöllä.kaasu/jarruservona hitec 645 eli onko liikaa voimaa kun täydestä vauhdista lyö renkaat lukkoon?
nyt tuli autosta etuveto,ilmeisesti meni vaihdelaatikosta diffi ?
kokeilin etu ja taka diffin käsin niin vastaavat oli toiminnat molemmissa ja jarru vaikuttaa enää takarenkaisiin..
onko tämäkin auto yhtä sulaketta?
eli onko vika laatikossa?
Tätäkin varmaan käsitelty tuolla "virallisessa" savitsu topikissa, mutta veikkaan että vika piilee takadiffissä tai sen lähistöllä. Onko vetareita poikki? Onko takakardaani poikki? Pyöriikö takakardaani kun pyörität molempia renkaita? Onko diffi rattaat siloset ku vauvan pylly? Noita kantsii ekaks ihmetellä. Aika looginen tuo savitsun diffi. Hiukan pyörittelet ja mietit miten se nyt ensinnäkin toimii ja sit vaikka vertailet etummaiseen diffiin. Ja sitten vielä lopuksi että savitsun laatikossa ei ole diffiä.
Joo niin ei olekkaan keskidiffiä :) tota gensua enemmän tullut rassailtua ja eka savage alla.
eli sit ilmeisesti takadiffi on sökö..pitää tutkia asiaa paremmin kunhan olen tämän yövuoron jälkeisen päivälevon suorittanut.
kiitti vihjeestä.
-
Tiedätkö mikä on savage topicc? Tiedätkö miksi se on tehty? Savage topic on tämä: http://rc10.fi/viewtopic.php?t=9408 ja tehty siksi että sinne kirjoitettaisiin kaikki savageen liittyvät jutut. :wink:
-
On ilmeisesti lukemisen ymmärtämisessa toivomisen varaa??? Eikö väki itse älyä siirtymään keskustelemaan Savagesta oikeaan topiciin? Mitä järkeä tehdä jatkuvasti uusia keskusteluita samasta aiheesta, sitten jankataan niitä samoja asioita monessa keskustelussa. Ei voi olla noin vaikeaa...
-
Jos nyt porukka luulee että se HPI Savage 3.0 meinaa jotai Savagen mallii esim 4.6 tai SS tai RTR niin EI MEINAA. Se tosiaankin tarkottaa että se on KOLMAS topic mikä Savagesta on tehty. Vois sitä keskusteluu nyt jo pikkuhiljaa sinne siirtää
-
Kyselisin vaan miks? Koska eihän se uusi topicki voi korvata sitä vanhaa ellei kirjota samoja asiota uudestaan ja uudestaan. Siis mitä järkeä olisi tehdä uusi topicki?
-
Kuka on käskenyt tehdä uuden topicin?? Kehotus oli siirtyä siihen käytössä olevaan keskusteluun, nythän tässä on yritetty tehdä toista rinnakkaista tuolle "viralliselle" keskustelulle. Eikä Savage 3.0 keskutelun tarvitse korvata kahta edellistä, vaikka samoja asioita siellä jankataan, niinkuin aina edellisissäkin, mutta näihän se asia tulee aina olemaan, haku-toimintoa kun on monen mielestä mahdotonta käyttää...
-
Oho, sori, ajattelin et miks jatkaa täss topickissa. Vaihdetaan nyt keskustelut sinne Savage 3.0 keskusteluun!
-
Saisko tälle lukkoa? Kuitenkin aina joku vielä kysyy jotain ja kohta tulee jo 7 sivu...
-
Eiköhän tässä olla kerjätty lukkoa ihan tarpeeksi.