Niinpä, mutta herää kysymys miksi vaihteistoon on jätetty tila keskidiffille jos pakkimoduulin mukana tulee uudet kuoret vaihteistoon?
Sen ymmärrän että keskidiffiä tai pakkimoduulia ei Savagessa ole, HPI myy mielellään kaikki (Pakkimoduulia siis) optio osat erikseen.
Jo jos joku kuuluu Monster Truck:iin on se nimen omaan pakkimoduuli, muutoinhan auto on ratakäyttööön tehty (Ei maastoon, mitä tekee maastossa autolla jossa ei ole pakkia?).
Ja onhan kaikissa uusissa (Revon jälkeen julkaistuissa) Monster Truckeissa keskidiffi (Duratrax Warhead, Cen Genessis / Nemessis), kyllä se ainakin valmistajien mielestä Monster Truckiin kuuluu, vaikka osa väestä olisikin eri meiltä (Oliko muita 2004 jälkeen tulleita malleja).
Losi LST-2 (Ainakin uudet diffikotelot ja vahvemmat vetoakselit) ja Savage X (Uudet runkolevyt, kolmiportainen vaihteisti ja uudet kuret niin diffeissä kun vaihteistossa) on vain käytännöllisesti katsoen vanhoja päivitettyjä malleja....
Kehittynein keskidiffi löytyykin Warheadista, vaikka onkin Savagen "kopio", siinä on mahdollisuus jopa lukita diffi tarpeen vaatiessa, ja auto on pakilla varustettu vakiona (Siksi ehkäpä kehittynein Monster Truck).