Hei te PRO ja ULTIMATE sähköinsinöörit.
Onko mitään perää noissa rc-monster:in foorumin jutuissa,
että motti lämpenee jos sen välittää lähelle max kierroksia?
Eihän tällanen amatööri noista paljon ymmärrä, niin pittää kysyä.
Onkelma kun on että motti on tulikuuma, (makkarat uupuu...) mutta
akut ja nopari ei niinkään. Akkuina 2x 2s 8k lipottimet.'
Mottina joku Feigaon musta molikka, n.2300kv,
Foorumeilla puhuvat että Feigaot olis melkosia kuuma kalleja muutenkin.
Testissä 12v puhallin, 9v patterilla.
Kun tässä miettii niin onhan sähkömoottorissa sitä vääntöä.
Että jos välityksiä suurentaa, niin motti ei keräisi kierroksia,
vaan kiskoisi autoa eteenpäin vääntönsä voimalla...
Valaiskaa asiaa, kun itsellä on jo lamput rikki...