Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - ropsan

Sivuja: 1 [2] 3 4 5
31
Traxxas / Vs: Traxxas Revo
« : 09.02.08 - klo: 19.00 »
MR 607-2RSC maksaa 5,00 € , siis keraamisilla kuulilla.  (7*19*6mm)

32
Jonkinverran osia Genesikseen ja Nemesikseen on:   http://jp-nitroracing.com/

33
ei mittä

34
Polttisautot / Vs: Kyosho Inferno MP
« : 24.11.07 - klo: 20.59 »
Vähän matikkaa: PSR´n gallonahinta on 34 € , Werksin gallonahinta on 33 €, perhepizzaan jää 1€ jos haet aineet suoraan ao. liikkeistä!
PSR´n toimituskulut Matkahuollon kautta 10 €, Werksin Matkahuollon kautta 17,66 €. Ero on PSR´n hyväksi pikku pikku pizza eli 6,66 €.

35
HPI / Vs: Hpi Savage 4.0
« : 13.11.07 - klo: 08.59 »
Vastaus MarkusH´lle
Ainakin Team Infinityn koneissa liukulaakeri kuluu vähitellen ja rupeaa vuotamaan
Korjaus (Team Infinity):1. Puristetaan pois vanha kaksiosainen liukulaakeri (joista toinen osa kapea, toinen leveä)
2. Puristetaan tilalle hyvä, mittatarkka (vähintään ABEC# luokiteltu) kumisuojattu laakeri, ( Team Infinityssä MR 106-2RS) väliin se vanha kapea liukulaakeri ja sitten vielä toinen kumisuojattu kuulalaakeri. Se on siinä!
Siis: Kuulalaakeri, kapea liukulaakeri, kuulalaakeri.

36
Polttisautot / Vs: CEN Matrix ja Arena
« : 07.11.07 - klo: 16.05 »
HIMOTO laatikoita tuli vasta toissapäivänä, ettei mikään ihme ettet tiennyt.

37
Polttisautot / Vs: CEN Matrix ja Arena
« : 07.11.07 - klo: 15.30 »
Kyllä JP-NitroRacing´ssa on Himoto- Venom- ja H.A.R.D. starttilaatikoita.

38
Polttisautot / Vs: Kytkin- ja moottorikysymyksiä
« : 29.10.07 - klo: 23.05 »
Ne neulalaakerit voi korvata kahdeksalla kappaleella MR85-2RS tai MR85-ZZ.

39
Jos seos on sama ja ulkolämpötila sama, niin tulpalla voit säätää syttymishetkeä. Lämpimällä tulpalla aikaistaa ja kylmällä tulpalla myöhästyttää.Sama toiminta ja tehtävä mikä on virranjakajalla autonmoottorissa, eli sytytysennakon säätö. (noin suurinpiirtein)Nitromoottorissa kun on muitakin tekijöitä joilla saat sytytyshetken tarkkaan kohdilleen, niin nämä kaikki kun hallitset sinusta tulee HOKE. Lycka till!!!

40
" Jartsan ihmerasvalla" on nimikin, se on EUREKA PRO.

41
Polttisautot / Vs: Hong Nor X1-CRT Truggy
« : 23.09.07 - klo: 11.47 »
Nitroracingín laakeripaketissa on 10 laakeria ja ne maksaa yhteensä 7,00 €

42
Traxxas / Vs: Traxxas Revo
« : 13.09.07 - klo: 07.05 »
Jartsalla on:  tarvikkeet/yleistarvikkeet

43
Asiasta toiseen: näin Norjassa:   

Ny motorstørrelse for Monster Truck  (13.8.2007)

Fuelkomiteen har anbefalt ny maksimal størrelse på motorer i klassen Monster Truck. Seksjonen har behandlet saken og vedtatt å følge komiteens anbefaling.




Grunnet den økte populariteten av .32ci motorer som alternativ til de mer kraftige og dyre .28ci motorene, og at .32ci motorer ikke er noe kraftigere enn de kraftigste .28ci motorene, så har seksjonstyret etter samråd med førere vedtatt å øke øvre grense for motorstørrelse fra .28ci til .32ci. Denne forandringen iverksettes med umiddelbar virkning da dette ikke er ansett å gi noen konkuransemessig fordel og at det ikke er ønskelig at eierskap av en bil med .32ci motor da skal være til hinder for noens deltagelse.





skrevet av - Geir B. Terum
 


Eli .32 moottorit ovat sallittuja siellä!

44
Tulokset / Buggy vs truggy
« : 04.09.07 - klo: 12.47 »

En tehnyt johtopäätöstä yhden kisan perusteella, tosin vesitysyrityksessäni se ei ilmene. Katsotaan noita hankitoja sitten ehkä talvella, silloin voi olla mahdollisuus hankkia repullinen ohjausservoja kun näkyy olevan kulutustavarana noissa...

Vaatimaton ajatus ohjaus-servosta: Mitä kauemmaksi laitatte etupyörät ns. nollapisteestä, sen rajumpia iskuja servoon kohdistuu. Tämän uskon olevan suurin syy servojen hajoamiseen.




45
Polttisautot / Vs: Moottoriongelmia... auttakaa!!!
« : 29.08.07 - klo: 19.22 »
Vega no 6 Med-for Nitro Fuel from 3,5 to 6,5 cc
Vega no 9 Cold-for Nitro Fuel from 10 to 15 cc
Tämä on teksti tulppakotelon takana.

46
Polttisautot / Vs: giga crusherin kytkinakseli
« : 23.07.07 - klo: 14.30 »
Jartsa poisti neulalaakerit omastaan ja korvas ne MR 85-ZZ laakereilla. (8 kpl)

49
Polttisautot / Genesis
« : 16.03.07 - klo: 08.05 »
Mikä osanumero?

50
Polttisautot / nicke89
« : 07.02.07 - klo: 10.48 »
Lämmitti vanhan sydäntä kun luki nicke89´n  tekstiä! Oikea tyyli! Kiitos!

51
Miten olis pallit,siis istuimet.

52
Traxxas / Traxxas Revo
« : 11.01.07 - klo: 13.52 »
www.jp-nitroracing.com    , jos tilaat tulpat tänään ennen klo 16,00, ne on sulla huomenna! Esim. MCoy #8

53
Polttisautot / Team Losi LST
« : 04.01.07 - klo: 15.39 »
Onko havaintoja näistä?
New from CEN are slightly heavier CNC 7075 clutch shoes. Heavier Clutch shoes last longer and are more suitable for larger engines such as .28 and up. CEN Racing includes 4 CNC clutch shoes per package along with four clutch bushings. For those that utilize 3 clutch shoe systems in 1/8th scale buggies (most common) will achieve a free set for every three packages of CEN clutch shoes.

54
Polttisautot / Team Infinity
« : 20.12.06 - klo: 23.19 »
mitmit: "Se vain jostain syystä myy tuotteitansa polkuhintaan"
Syy on: Matalampi kynnys joillekkin aloittaa harrastus! Hinnat ovat noin puolet maailmanmarkkinahinnoista, eivätkä kuitenkaan ole yrittäjälle tappiollisia! Ajatelkaa tätä laajemminkin!

55
Tulokset / Englannin hallikisat
« : 16.12.06 - klo: 11.35 »
Kiitos Jomppa 92

56
Polttisautot / M1-B
« : 13.12.06 - klo: 13.18 »
Tuli. Tuulilasikin oli mukana ja sivuikkunat. Ei enää syytä huoleen.

57
Polttisautot / Keskustelua kytkinlaakereista
« : 09.11.06 - klo: 17.38 »
Tiedoksi! JP_NitroRacingin kytkinlaakerreissa ei ole nyt, eikä ole ollut, painelaakeri ominaisuutta.(loiva kouru). Muitten laakereista  minulla ei ole tietoa, ehkä ovat aksiaalisen paineen kestäviä!

58
Polttisautot / Keskustelua kytkinlaakereista
« : 09.11.06 - klo: 16.15 »
1. Kytkinlaakeri ei ole painelaakeri, näinollen sisä ja ulkokehän on ehdottomasti oltava aina linjassa keskenään.
2. Kytkinkellossa on olka (n.0,7mm), joka erottaa näitten laakereitten ulkokehät toisistaan.
3. Sisäkehien välissä pitäisi olla samankokoinen shimmaus estämässä niitten epätoivottua lähenemistä. ( kuumuus, asennusvirhe tms)
4. Ehkä ainakin osa laakervaurioista selittyy sillä, että laakerikuulat, syystä tai toisesta, eivät kulje keskellä laakeriuraa, vaan,ovat kiilautuneena keskenään ristissä olevien ulko ja sisäkehien väliin.
5. Ehkä korkeajärkiset tyrmäävät tämän pikku mietelmäni, jään kuitenkin odottamaan kommentteja.

59
Polttisautot / tässä yksi vaihtoehto
« : 09.10.06 - klo: 10.55 »
Tässä yksi vaihtoehto:

Team Infinity Samurai 528
 

Tekniset tiedot
Portteja: 5
Tilavuus: 4.58 cm³ / 0.28 cu.in
Poraus/mm: 18.8
Isku / mm: 16.5
Kierroslukualue: 4,500~43.000
Paino: 428g
Pakoaukko: Takapuhalteinen
Kaasutin: Luisti

Moottoripaketti sisältää:
-Samurai 528 Monster moottorin vetokäynnistimellä.
-Selkeät käyttöohjeet (englanti)
-Kampiakselin kartion ja pakoaukon tiivisteen.
-Medium tulppa



Moottorissa on hyödynnetty uusinta CNC/CAD teknologiaa. Moottorin kansi on CNC-työstetty yhdestä kappaleesta, jonka vuoksi kannen lämmönjohtokyky on huomattavasti parempi kuin perinteisillä kansirakenteilla. Tämä myös mahdollistaa selkeästi matalamman, kevyemmän ja vahvemman kannen.

Myös moottorin takalevy ja kiertokanki ovat CNC-työstettyjä.
Moottorin kaasutin on 3-neulainen ja metallirakenteinen.
Tämä lisää kaasuttimen elinikää.

Uutta Team Infinity Samurai 528:ssa on se että siinä on kumisuojattu etulaakeri vakiona.

Valmistusmaa: Japani.



Moottorilla on yhden (1) vuoden takuu joka kattaa valmistusvirheet. Takuukorjaukset, huolto ja varaosat maahantuojalta (JP-Nitro Racing).

Hinta: 179

Sivuja: 1 [2] 3 4 5