1
Polttisautot / Kauden 2013 M8 uutuudet
« : 30.05.13 - klo: 16.15 »
Kovin on hiljaista polttispalstalla. Toivottavasti ääntä on enemmän radalla.
Ainakin olme uutuus tuotetta on tullut markkinoille. On mielenkiintoista nähdä kuinka pitkäikäisiksi ne muodostuvat. Uutuuksia tulee, mutta kovin harva niistä jää loppujen lopuksi eloon.
Buku on tehnyt moottorin etulaakerin suojan. http://www.bukupower.com/CrankCaseCaps.aspx "Tupperware" kytkimen ja moottorin väliin, johon laitetaan rasvaa p****a nappaamaan. Itse uskon sen verran, että ajattelin kokeilla. Kallis muovilärpäke, joka on halpa jos toimii.
Toinen uutuus on RB:n ohivirtausiskarit. http://www.rbproducts.com/mainEn.php?part=Recherche&requete=02013-004&AR_Stat04=RB%20CONCEPT&go=go Itsekin olen vastaavia mielessäni pyöritellyt. Tuli omissa mielikuvissa siihen tulokseen, että ei kannata kokeilla ilman hyviä suhteita valmistavaan konepajaan. Epäilen, että on vaikea saada toimimaan ilman todella suurta panostusta kokeiluun. Ja epäilen siltikin, että johtuen krossiradan pinnasta sekä profiilista, niin ylivertaista kombinaatiota ei löydy, että on must juttu. En aio ko iskareita hankkia ellei toisten kokemus mielipidettä muuksi muuta.
Kolmas ja kokeiltava asia on moottorin kurkun muoto vastaamaan paremmin luistin ja sen vastakappaleen muotoa. http://www.clockworkracingengines.com/content/cre-nitro-mizer-carb-inserts-3-sizespkg-cre-nm1000 Sillä väitetään saavutettavan parempi alasäätö ja sitä kautta parempi tyhjäkäynti sekä polttoainetalous. Tein jo oman about vastaavan halpisversion eli dremelöity kurkku.
Kohta saadaan omakin kausi käyntiin. Vieläkös se rata on Lavangossa?
Ainakin olme uutuus tuotetta on tullut markkinoille. On mielenkiintoista nähdä kuinka pitkäikäisiksi ne muodostuvat. Uutuuksia tulee, mutta kovin harva niistä jää loppujen lopuksi eloon.
Buku on tehnyt moottorin etulaakerin suojan. http://www.bukupower.com/CrankCaseCaps.aspx "Tupperware" kytkimen ja moottorin väliin, johon laitetaan rasvaa p****a nappaamaan. Itse uskon sen verran, että ajattelin kokeilla. Kallis muovilärpäke, joka on halpa jos toimii.
Toinen uutuus on RB:n ohivirtausiskarit. http://www.rbproducts.com/mainEn.php?part=Recherche&requete=02013-004&AR_Stat04=RB%20CONCEPT&go=go Itsekin olen vastaavia mielessäni pyöritellyt. Tuli omissa mielikuvissa siihen tulokseen, että ei kannata kokeilla ilman hyviä suhteita valmistavaan konepajaan. Epäilen, että on vaikea saada toimimaan ilman todella suurta panostusta kokeiluun. Ja epäilen siltikin, että johtuen krossiradan pinnasta sekä profiilista, niin ylivertaista kombinaatiota ei löydy, että on must juttu. En aio ko iskareita hankkia ellei toisten kokemus mielipidettä muuksi muuta.
Kolmas ja kokeiltava asia on moottorin kurkun muoto vastaamaan paremmin luistin ja sen vastakappaleen muotoa. http://www.clockworkracingengines.com/content/cre-nitro-mizer-carb-inserts-3-sizespkg-cre-nm1000 Sillä väitetään saavutettavan parempi alasäätö ja sitä kautta parempi tyhjäkäynti sekä polttoainetalous. Tein jo oman about vastaavan halpisversion eli dremelöity kurkku.
Kohta saadaan omakin kausi käyntiin. Vieläkös se rata on Lavangossa?