Päivitystä...
Pyöräkone oisi kasattuna entiselleen, lukuunottamatta varoitus majakoita. Täytyy miettiä niiden kiinnitys uusiksi, ne kun olivat viimeksi vain teipillä kiinni. Hyvä puoli tuossa kiinnityksessä oli joustavuus. Muutaman kerran pelastuivat tuon teippi kiinnityksen ansiosta, kun liian innokkaat pienet "fanit" ovat päässeet koneeseen käsiksi.
Päivitys no.2...
Telin nosto projekti runko on nyt koeajettu. RB35 (1:30 välityksellä) moottori näyttäisi olevan sopiva nopeudeltaan. Siis kardaani lähtee heti tuon RB35 ulostulosta taka-akseliin. Muita välityksiä ei ole tuossa käytössä.
Vielä tuohon telin nostolle sekä tasauspyörästön lukolle servot. Sitten akun, noparin ja vastarin piilottamiset, sekä hytin tyypin valinta.
Oisiko kenelläkään tietoa jostakin vanhemman mallin hytti mallista? Volvo tai Scania mieluiten. Tuolta Hollannista (Verkerk) ei ole tullut minkäänmoista vastausta 141 Scanian hytin valmistumis aikataulusta, joten lienee ikuisuus projekti.
Kertokaas mistä muuten hankitte noihin kuorma-autoihin noita metallisia ristikkoniveliä ja kardaaneita.
Täältä tilasin omani http://www.rc4wdstore.com/2/index.php?cPath=26
Kuten myös minä. Tamiyan akselit 5mm halkaisijaltaan, joten tarkkana jos tuolta RC4WD:ltä tilaatte.
Vaihteisto tohtorilla artikkeli numero: 30013 näyttäisi mielenkiintoiselta ristikolta, lähinnä lyhyytensä puolesta.
--------------
Die Kardangelenke haben folgende technische Daten:
- Außendurchmesser: 10mm
- Länge: 22mm
- Innendurchmesser: 5mm
Die Kardangelenke haben auf beiden Seiten eine M3 Bohrung zur Fixierung inklusive den zugehörigen Gewindestiften aus Edelstahl.
Artikel-Nr.: 30013 28,00EUR
--------------