Kirjoittaja Aihe: Ajojen jälkeen..  (Luettu 1407 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Lasbe

  • Tulokas
    • Profiili
Ajojen jälkeen..
« : 03.07.04 - klo: 19.34 »
Niin, terve.

Tarviikos after run oileja ja wd40 ja sen sellaisia pistää koskaan jos käyttää cool poweria?
Oon meinaan saanu sellasen käsityksen että se sisältää jo kaikki sellaisetkin litkut?

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
Ajojen jälkeen..
« Vastaus #1 : 03.07.04 - klo: 19.42 »
Ei tarttee coolin jälkeen.
Tossa jotain:
http://rc10.fi/search.php?mode=results
Taas kehissä.. ;)

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Ajojen jälkeen..
« Vastaus #2 : 04.07.04 - klo: 10.00 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika Matilainen"
kannattaa laittaa kuitenkin esimerkiksi renkaiden laakereihin ja jos pitempää aikaa meinaat tallehtia niin ei se crc pahaa tee.
Paitsi jos sitä menee liikaa, ni on erittäin vaikee käynnistää. (kokemuksesta :mrgreen: )

Poissa Jöördis

  • Veteraani
    • Profiili
Ajojen jälkeen..
« Vastaus #3 : 04.07.04 - klo: 10.44 »
Miksihän voitelette suojattuja laakereita ulkopuolelta? :D
Miehet ja pojat erottaa vain lelujen hinnasta...

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Ajojen jälkeen..
« Vastaus #4 : 04.07.04 - klo: 11.00 »
Lainaus käyttäjältä: "Jöördis"
Miksihän voitelette suojattuja laakereita ulkopuolelta? :D
Ei kaikissa autoissa oo vakiona suojattuja laakereita. :roll:  Pitääkö muuten ne suojatut laakerit täysin vettä? Onko sielä joku pieni rasvausreikä vai pitääkö siitä irrottaa joku osa voitelun ajaksi?

Poissa C-Art

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Ajojen jälkeen..
« Vastaus #5 : 04.07.04 - klo: 13.28 »
Lainaus käyttäjältä: "kukkalapio"
Lainaus käyttäjältä: "Jöördis"
Miksihän voitelette suojattuja laakereita ulkopuolelta? :D
Ei kaikissa autoissa oo vakiona suojattuja laakereita. :roll:  Pitääkö muuten ne suojatut laakerit täysin vettä? Onko sielä joku pieni rasvausreikä vai pitääkö siitä irrottaa joku osa voitelun ajaksi?
Niissä on semmoinen pieni metallirengas siinä sivulevyn ulommaisessa reunassa. Sen saa neulalla pois ja sitten se suojalevy lähtee irti.

Poissa Niki

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Ajojen jälkeen..
« Vastaus #6 : 04.07.04 - klo: 21.35 »
Mä olen ainakin itse käyttänyt joka ajon jälkeen after-runia, koska nitrolla on taipumusta syövyttää niin alumiinia, kuin rautaakin. Ajattelin moottorin säilyvän hyvänä, jos sen aina jaksaa öljytä ajon jälkeen... Eipä siitä ainakaa haittaa ole, jos sen koneen silloin tällöin ainakin öljyää... :)