A-mainista ainakin saa, jos Pro Shopissa toimitus kestää. Aika haluttua kamaa tämä, joten toimitukset ei pysy perässä?
Tuli vielä kysymyksiä YV:llä noista välityksistä joten vielä kerran, pojat:
IGW008 laatikolla ja mukana tulevalla kytkinkellolla välitys on pinjonissa 15/19 ja päärattaassa 46/43, eli siis ykkönen 15/46 ja kakkonen 19/43.
Tämä välitys on sama kuin GT1 Ferrarissa, aiemmissa malleissa kytkinkello oli 15/18 ja päärattaat 46/43 eli sama. Ihan ekoissa GT1 malleissa pinjoni taisi olla peräti 14/17 eli tosi lyhyt.
itse on sitten soviteltu Evolva pinjoneilla ja VS058 kellolla välityksiä esim. 16/20 ja 17/21 kytkinkellossa.
GT2 :ssa on vakiona paljon pidempi kakkonen eli 21/40 ja ykkönen sama 15/46.
Kuten huomataan ykkösen ja kakkosen välinen erotus kussakin tapauksessa on kutakuinkin yhtäsuuri, eli GT1 ja IGW008 tapauksessa "noin" 3 hammasta, GT2 vakio tapauksessa 6 hammasta.
e: Taitaapa olla niin että lähes kaikki IGT:llä ajavat käyttävät tuota IGW008 kelloa, Pieto joka voitti Openin, samoin Jari Eklund (3.) ja minä (4.). Ajoin sillä myös Tattkisen GT-8 osakilpailussa (4.)
Juho, joka tuli toiseksi taitaa edelleen ajaa omalla Evolva konversiollaan, kuten minäkin viime vuonna. Jeppe Lehtojärvi, joka ajoi toiseksi nyt viikonloppuna Kouvolassa ajoi tuolla IGW008 vaihteella. Itsellä on se tällä hetkellä omassa harjattomassa kiinni ja se toimii mainiosti siinäkin.
Joten väittäisin että varsin kestävä ja kannattava hankinta vaikka hieman maksaakin. Se on kuitenkin kovin keskeinen komponentti, että se nostaa auton kisakäytössä kertaluokkaa kovempaan kategoriaan.