Olikos tää toteamus nyt vakaat vs. ilman vakaajia vai Teknon vakaajat vs. Trx? Teknon kittiä en ole kokeillut, mutta Trx pelaa myös hyvästi.
Toteamus vain vakaajista; Teknon tässä tapauksessa. Ne joilla on kokemuksia kummastakin tekeleestä tietävät niiden vahvuudet ja osaavat jopa miksata niiden parhaimmat puolet.
Kerro lisää miten säädät E-Revon yliohjaavaksi: vaikuttaako siihen aurauskulma vai kamppeeri. En ole vielä tutustunut tähän maailmaan lainkaan. Veikkaan kamppeeria. Kumpaan suuntaan takarenkaita väännetään; A- vai V-asentoon jos ajatellaan kirjainten visuaalisuutta?
Tuli tuon revon mukana pussi jotain osia missä lukee long travel rocket set, mikä tarkotus niillä on?
Ehkä tarkoitettu enemmän crawling tyyppimiseen möyrintään lisäten maa- ja joustovaraa. Noiden lisäksi pitää vaihtaa myös pitemmät kierrejouset. Laakerien irrotus on haastava operaatio, tai oli ainakin minulle.
Kokeilin pitkiä varsia taakse enkä järin tykästynyt auton käyttäytymisestä, vaan vaihdoin orkkiset takaisin. Huonoon kokemukseen voi vaikuttaa jokin muukin säätö, jota en osannut säätää. Kuten esimerkiksi jouset, niiden pituus, niiden kireys ja mahdollisesti iskarien öljyn viskositeetti. Kokeilin vakioöljyillä mutta paketin 120 mm kierrejousilla. Minähän lisäksi rikoin toisen takaiskunvaimentimen aiemmassa kokeiluissani ja mahdollisesti siitä johtuen auton korkeutta ei estänyt mikään voima - ainoastaan kun iskarit painuivat kasaan. Niinpä jarrutettaessa joko suoraan tai kaarteessa auton perä nousi todella ylös nostaen auton painopistettä. Juuri tuollaisesta "venymisestä" olen alun alkaen halunnut päästä eroon ja siihen parhaiten on auttanut vakaajat (sway bar kit).