Noniiinh. On tullut ajettua reilusti shumia tänä talvena ja säätöjä väännetty edees takas.
Tuloksia pöytään:
Loistava perus setup sisäradoille edellisessä viestissä^. On tullut säädettyä sitä sun tätä mutta tuohon palattu monta kertaa. Tuntuu vaan toimivan omaan hanskaan mukavasti. Siitä on hyvä lähteä jokaisen tekemään autoa mieleisekseen. Sitten iskareista jotka on puhuttanut shumin krosseissa pidempäänkin... olen käyttänyt mm. tuossa Oulun WJ setupissa, sekä viime kesän kisoissa Ghea tyylisiä mäntiä edessä 4X1.4mm ja takana 5X1.4mm. Mäntien lisäksi takana Losin jousi toimii paremmin kuin Schumacherin oma. Edessä Schumin jousi antaa paremman ohjaus tuntuman, joten Schumit keulaan.
Tulevaa kesää silmällä pitäen huippu setup tässä:
http://rc10.fi/index.php?action=dlattach;topic=39089.0;attach=28984 Tuota muuttaisin hieman... iskareihin männät eteen 4X1.45 ja taakse 5X1.45 toimii paremmin pienessä röykyssä jota savi radat tarjoaa. Losin öljyt eteen 32.5wt ja taakse 27.5wt. Taka jousi Losin 2.0.
JA HUOMIO HUOMIO! Jos käytät Ghean mäntiä... siis oikeita Ghean mäntiä... niin laita 5wt jäykemmät öljyt ku meikäläisen postaamissa setupeissa. Ghealla on isommat reiät, eli päkkiä vähemmän. Ghean männät toimii hyvin kanssa... mikäli niitä käytät niin 4 reikäinen mäntä eteen ja taakse toimii parhaiten.
Jos joku on uutta Cat 3:sta hommaamassa niin viritys osina suosittelen:
-keski hihna schumacher bando
-etuhihna schumacher bando
-etu diffipukin tuki 1mm prikoille
-alumiiniset antisquat palikat taakse
-7 asteen rake palikat eteen
-Losin takajouset 2.0 yellow ja 2.30 pink
Varaosia:
-etutukivarret
-muita varaosia ei tarvita
Eiku kovaa työntöö!
-Goldi