juupajoo, 8.5:n tuntuu riittävän ihan loistavasti, olihan se aluksi vähän lussu tuon 5.5:n jälkeen, mutta kyllä tuollakin kerkee....
lueskelin tuosta iskaritornin muutoksen vaikutuksista, ja ei siellä oikein mitään siitä sanottu muutakuin että d4 tukivarret käy heittämällä... eli ilmeisimmin ei vaikutusta ajokokemukseen...
noh, nyt on tehty toi waldenin setuppi... lukuunottamatta leikattuja crawlerin jousia...
chassis: Diggity stick pack
front:
shocks: 450cs kyosho oil, yellow springs
top hole #2 from outside
bottom hole outside
toe/camber stock measurment
link mount outside hole
ball diff tight
servo saver tight
servo HT5645
center diff slipper tight 80/21
13.5T Turnigy sensored to MMP ESC, 50% brakes, no drag, no punch, linear, forward/reverse proportional
rear:
shocks 350cs kyosho, blue crawler springs cut to fit
hole #2 from outside, inside bottom
toe plate stock 2.0
Camber -2 deg
link mount outside hole
long wheel base
c hub height bottom hole
ball diff tight